1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gister de offline Career Mode afgerond, alles op Silver. Nu maar eens proberen om op een hoger niveau alle cups te winnen. Op welk niveau hebben jullie de offline Career Mode gespeeld?

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    De meesten hier op het hoogste niveau (platiana ofzo heet dat?).

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Platinum/Platina :9 Maar heb het spel op Platina uitgespeeld :)

4. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    ben er nog mee bezig om hem op platina uit te spelen *)

5. JeePee

JeePee Guest

Hardcore uiteraard :)

6. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    K zal is kijken wat ik er van brouw in t nieuwe toernooi :)

51.66 :mad: Mark moet weer 2 honderdsten sneller zijn hoor 8)
    voorlopig 16e. maar er kan nog zoveel tijd vanaf.. opening 18.40 dus dat is al 4 tienden

Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe owned? :+ Ene Bradley had een 50.85 staan, best ziek :eek:

8. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha doe je goed dwergje _O_

Ik heb net ook even geprobeerd alleen kom opt moment niet onder de 53.06(130ste), maar ik weet zeker dat ik onder de 53 seconden kan komen. Zouden julie mij miss beetje kunnen helpen met btre tijden neerzetten? want jullie doen alijd heel prof enso van bocht 1 neem ik in zijn 2 en bocht 5 in zijn 4, dat soort dingen, en jullie tussentijden miss ook? :9 Dan weet ik war ik moet verbeteren

Ik schakel zelf pas sinds 2 dagen ong :p

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Komt tie :cool:

Bocht 1: 3 (opschakelen naar z'n 4 en dan naar zijn 5)
    Sectie: 18.1/2/3 (iig laag, een 18.07 is mijn snelste, maar vaak rijdt je een 18.1/2)
    Bocht 2: In zijn 5
    Bocht 3: In zijn 3 (op naar zijn 4)
    Bocht 4/5/6 in zijn 4
    Opt einde nog eventjes naar zijn 5, en dan kom je met zo'n 227/228 over finish, maar dan moet het wel redelijk goed gaan.

2de sectie weet ik niet omdat die volledig in een bocht ligt, hier kijk ik alleen of hij rood of blauw is (sneller of slomer dus)

I can make a vid, if you want :cool:

*Noh was dat een stukje engels jongens 8)

10. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bedankt iig,
    Bocht1: maar kijk bij mij gaat het zo, ik rem af vor bocht 1, bij het uitkomen meteen in zijn 3, dan ga je over de bult , meteen daarna in zjin 4, en dan 5,
    Bocht 2: aan de rechterkant van de weg, goed insturen en gas los, schakel in zijn 4(dus trug) en dat kleine stukje tussen bocht 2 en 3 in nog even gassen in zijn 4
    Bocht 3: redelijk remmen, bij het eruit gaan in zijn 3 en 4 en net geen 5 d8 ik
    Bocht 4: van 4 naar 3 en neem ik ook meteen bocht 5 in zijn 3 en dan verder gasssen en ik schakel ong 20 meter vor de finish nar zijn 5

Is dit slegt? :9 En een video zou fijn zijn, maar kijk ik wet hoe ik moet sturen hor, mar dan miss met geluid zodat ik hoor wanneer je schakelt en remt

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Neen is totaal niet slecht, die 2de bocht in zijn 4 deed ik ook altijd maar las net dat dat in zijn 5 moet 8). Voor de rest, doe die laatste sectie aub in zijn 4, bespaart je kracht en moeite en het wil beter dan in zijn 3.

Wat zijn jou sectie tijden? Ik zal even kijken of het lukt om een leuk videotje te maken. Tword vast geen super tijd (52 sec ofso), maarja zie je de lijnen en de schakel momenten.

12. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    ehm, Bedankt iig :b:

Ik weet mijn tussentijden niet, want i khad mun beste tijd verbeterd, en hij gaat dan daar van uit, en bij elke sectie klokt hij of ik sneller of langzamer ben dan mijn snelste lap, ik zie geen tussentijden, of ik kijk scheef |:- kan ook natuurlijk

Ik zie dus bijvoorbeeld, 00.00.14 in het rood alsk zoveel trager ben of dat in het blauw :)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja dat zien wij ook :9. Camera batterijen zijn leeg, dus dat filmpje moet een dag wachten :)

14. NemoMeMeliorEst

Leuk Bevonden:
    0
    haha ok, ik heb momenteel tog geen tijd vor pgr dus, prima ;)

15. JeePee

JeePee Guest

Welke baan/auto?

Heb de 360 nu op onze 109 cm plasma aangesloten. Wie weet kan ik ook nog wat filmen (moet ik wel met controller rijden, maar dat is weegt op tegen het teh zieke beeld)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Good Tomorrow
    reverse
    Viper GTS ACR
    Manual

Alstu :cool: En je moet nog wel een keer die montage afmaken hè ;)

17. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    maar is er met handmatig zoveel tijd te winnen dan? nog nooit eigelijk geprobeert :emo:

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ontzettend veel, sommige bochten gaat hij zovaak een versnelling terug terwijl je als je handmatig doet gewoon de bocht rustig kan nemen en niet eerst weer hoeft op teschakelen :)

*Kuch ontzettend veel is wel een groot woord, maar je wint er wel wat mee. Tis sneller :)

19. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    52.70

Net even gereden, paar rondjes. Er kan nog 'n hoop van af.

Ik ben trouwens nieuw op dit forum, ben erg fan van racegames, PGR FORZA, dus je zult me wel vaker hier tegenkomen\o/ :) Hehe.

20. JeePee

JeePee Guest

Hmm, net even geprobeerd. Na een rondje of 10 een 53.30. Ik kan het echt niet meer met controller. Reed echt teh brak. Moest ook zonder HUD rijden, aangezien m'n pa inbranden wil voorkomen. Ach ja, ik zat iig te genieten van de graphics :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina