Beters pik ook beste tijd jij, maare als ik jouw eerste 2 tussen tijden heb ben ik lelijk snel lelijk snel maare ik weet het niet.. nu ze Voetbal vereninging zijn gebeurt er weinig denk :b: edit lol babyarm met appel hahaha beters!
Park to tillary - reverse Mercedes CLK GTR (A klasse ftw ) edit: idd erwin, we zijn veels te druk met vrije trappen te oefenen
Wat? ik vat m niet Ik sta in de finale!!! Zojuist tweede geworden in de halve finale Maar er was ook geen enkele strijd en de baan was makkelijk Morgen dan maar de stoeptegel techniek gebruiken om die beker te pakken en met de pitspoes aan de haal te gaan
U gaat terug in de tijd (K) 26.84->24.30 *Heldt!! *Stoeptegeltechniek kost u 1 euro Of in de Iconic Masters mij 4de laten worden en Pussy er af beuken
ja ik denk dat wij beide wel een 54. laag kunnen rijden maarja moet wel een x lukken toch, morgen gaat ik ervoor.. Gangsterdwerg AKA stratenmaker met 30x30tegel techniek
Jippie, ik ben winnaar van het Millionaire Masters tournament! Supermooie race tussen VVV RAZOR en mij. Het was 1 rondje Behemoth. Tot de carrousel reed ik op kop, daar maakte ik een foutje en haalde RAZOR me in. Maar hij ging later wijd in een volgas bocht en ik prikte m er mooi voor en won! EDIT: Door dat schrale lobby systeem krijgt iedereen nu in die balk die door je menu's loopt te zien dat xDriftingKidx gewonnen heeft Gelukkig word ik bij het toernooibracket wel als winnaar erkend
PGR 3? Toernooi? Huh? Maandag mijn eerste dag vrij in 9 weken, zal eens PGR in die witte box stoppen, kijken of ik de skill nog heb om me te kwalificeren.