Manual Tournament 41.47, met een .90 Me snelste is een .78 ofso geweest, ik kan hem maar niet voor mekaar krijgen, balle spel
40.91 Had goede opening 22.30, verneukte alleen de laatste bocht (en dan bedoel ik écht verneuken ), anders was het een vrij snelle tijd geweest denk ik. Gaat ook nie meer proberen, Forza op dit moment
Echt Stefan, je moet er eens mee ophouden met het zeggen dat je een bagger ronde rijdt, terwijl je gvd 1ste staat ongeveer, echt kk irritant. Ik heb gvd een 41.94 en rijd bagger, nou goed? Damn zeg
overdreven reactie ftw? hij zegt volgens mij niet dat het een bagger ronde was, alleen dat hij zijn laatste bocht verklootte.
VOOOOORRRR MIIIJJJJJNNNN DOOOEEEENNN was het niet een bizar goed rondje want ik verneukte 1 bocht op een baan van 5 bochten.
Tis niet voor niets the Best PGR3 player of Dronten City *Baan van vanavond is niet bekend....En ik ga ook niet rijden, ben bij me vriendin...
Haha :b: Een rondje is goed als je alle bochten goed neemt. Als je ergens de muur veegt, een drift trekt of even van je gas af moet is het gewoon een baggerronde, simpelweg omdat die desbetreffende persoon veel sneller kan. Als Stefan met die tijd 3de staat kan het alsnog voor HEM een baggerronde zijn, omdat hij met een iets betere bocht misschien wel 1ste had gestaan. Nou goed? Damn zeg : Nou moet je oppassen hè
Haha, relaxt jongens . Jullie maken je te druk, tis maar een spelletje.... *Past op voor JP.... *lacht uit, 2,2 mil en dan nog 3 boms over, jij nubz