:b: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameid=684695548&mode=Halo2&player=Dutch DoN :b: pcies thomas Kom je vanavond anders ff pgr3?
De kwalificatie is zondag pas afgelopen beste geert En om ff aan te tonen dat het niveau niet helemaal weg is, stefan kwalificeerde zich afgelopen keer met een 40.82 op de 4e plek, ik rij net die tijd en sta 5e met nog een aantal dagen te gaan..
Eerder had ik moeite met kwalificatie. Nu reed ik na 20 min. mijn tijd 't is Geen snelle tijd, dat weet ik, maar ik sta er (nog) wel bij. Maarja.. mijn hoogtepunt ligt al ver achter me 40.82 is wel snel trouwens
Niveau is opzich niet echt slechter dan voorheen, misschien een iets hogere bar als voorheen, maar vooraan nog strijd. Jij bent gewoon heel goed in dit spelletje geert
Ik wens TzZ I MiDNiGhT veel succes in z'n eentje in de kwartfinale, de autist . Ik kom net thuis van Walibiworld en heb de Goliath nog in mn benen en dus geen zin om mn xbox aan te zetten. @Stefan: niet gek dat midnight me gister ownde, ik was bij een collega van me en had inmiddels een formidabel aantal alcoholische versnaperingen genuttigd en reed totaal niet serieus En reed ook nog is op een mega grote tv terwijl ik normaal op een 17 inch monitor game. Dus vandaar mijn ietwat ondermaatste prestatie
Nee vandaag geen bier. Gister al genoeg op voor de hele week . Weet iemand trouwens waarom die toernooi elimination rondes de ene keer op woensdag en de andere keer op donderdag beginnen?
Heej Markie, jij hebt toch niets te doen, maak anders een filmpje van de huidige track, kwil jou deze wel eens pro zien rijden. Ik heb hem net ff geprobeerd maar, ik persoonlijk vind dat er aardig wat lastige bochten inzitten, dus ik houd het nu al voor gezien Als ik de baan leuk vind of al redelijk kon, dan heb ik een HELE kleine kans om bij de top 64 te zitten, maar deze track hebk altijd al beetje lastig gevonden dus kga niet meer proberen @ Anton, De Link van de game van onze laatste H2H doet het niet, maare anders hadk hem maar al te graag gepost als quote op de jouwe :b: 28-4 remember
Gefeliciteerd Wanneer is je feestje? IK GA mn xbox ook effe aansluiten nu, Westminster tour is coooolol