1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha het is inderdaad echt elke week prijs 8). Net na 10 minuutjes een 1.14.23 gereden. 50e tijd atm. Heb er bij de 1e sectie al 8 tienden onder gezeten maar effe geen tijd nu :cool:
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wauw, ja dit is ook wel aardig :9
    Damn echt elke bocht is zo zuiver, kzat er echt van te genieten van die soepele bochten. :) Maar mijn vraag he, rijden jullie elke ronde zo?, want sommige hier zijn ook zo goed, of ongeveer dan :) Want ik vind het namelijk zo vervelend dat ik elke ronde anders rij, niet constant iig, en die wallbashes, precies goed, daar moet je wel lang voor oefenen ofniet? :9

    En Mark twas maar grapje :p en nog gefeliciteerd :)
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wij rijden 1.14 gemiddeld. Gewoon normaal :). En WB voor je alleen uit in RATC, omdat dat niet altijd goed gaat. Je kan in street race beter constant rijden dan af en toe geluk hebben in een bocht.

    Zie deze race van mij
    Dat is onder hefige druk nog wel *finale van Iconic Masters*. Maar gewoon netjes en standaard rijden :)

    Ah okee, kwam over alsof ik niks anders doe dan computeren :9. Maar bedankt nog :)
     
  4. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, JIJ rijdt 1.14 gemiddeld, de echte toppers rijden 1.13 gemiddeld :p

    Hou eens op met je iconic masters man 8)
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    haha beters
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nou dan gaan wij even dat binnenkort eens bekijken, 5 laps met de enzo. Dan rijdt jij echt geen 5 seconden van mij weg. Je moet dingen in je hoofd gaan halen wat je amper rijdt Sander.

    Lul 8)

    *Iconic Master FTW?
    zezezezezezezorzzzz
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    als jij 1.14 gemiddeld rijd dan moet ik je wel op een aantal seconden kunnen zetten :p Jij stoere beer van me :+
     
  8. Ashavan

    Ashavan Guest

    Gister voor het eerst een half uurtje geprobeerd nadat hij vers uit me postbus was gevist.

    Vind het niet bepaald een simulator. De auto's gaan alle kanten op als je iets te vroeg gast geeft zodra je de bocht in stuurt. De remmen werken veels te hard waardoor je praktisch al stil staat als je net de remknop intikt. :confused:

    Is wel even wennen, maar voor een arcade racer is het wel lekker spelen :D
    Helaas moet hij even wachten tot ik RR6 uit.

    Aangezien ik liever toch een simulator heb moet ik wachten tot Forza 2. Of niet?
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd 1 op de 3 à 4 rondjes in de 1.12, de rest kijk ik geen eens na want dan ben ik gecrashed. Dat crashen komt dan voornamelijk omdat ik veel risico's neem in bochten, omdat ik tijd-rijd-mode (8)) aan heb staan in mn kop. Racepace 1.13.laag denk ik ongeveer.

    1.12.48 nu, een hele lage 1.12 moet te doen zijn, maar ik vind dit opzich wel redelijk. Miss als ik me verveel nog eens :+
     
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    PGR is inderdaad geen sim nee. De twee aankomende sims voor de 360 zijn GTR 2 en Forza 2, volgens mij komt Forza inderdaad eerder uit maar weet niet zeker.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mooie tijd, ik ben trots op me crash en dan over finish komen met 1.13.76, dus dat vind ik wel weer genoeg...Sta er toch nog 35ste mee ofso.

    Oh en PGR3 is arcade....
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt geen nadeel, bedoel je denk ook niet zo,
    maar is erg leuk vooral voor de minder dy-harts onder ons (ik). Die het toch af en toe leuk vinden om te racen, zonder je auto perfect te moeten afstellen \o/
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen die dit online doen?
    Ik vind online echt zwaar waardeloos namelijk, moet altijd vet lang wachten want er is nooit iemand. :mad:
    En als het bijna vol is, gaat hij weer naar andere spelers op zoek. |:-
    Of heb ik soms iets verkeerd ingesteld, doe altijd al random race, zodat hij alles bij langs zoekt. :confused:
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Online career is gewoon dood en niemand speelt het meer.

    Mijn advies, ga naar PLaytime > en ga daar naar kamers zoeken. Eigenlijk altijd wel 10 tot 30 kamers, en vaak gewoon lekker racen met z'n allen. Playtime is samen met race against the clock en een heel klein beetje de toernooien, wat pgr nog levend houdt.
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ga ik dat wel proberen. Thanks! :)
    Vond het al raar dat je niet eens kon beginnen met minder spelers. :{

    Edit: net getest en is inderdaad drukker. Helaas nog steeds geen zak aan, want iedereen duwt je auto weg. |:- Kun je alsnog niet een normaal potje racen. =(
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  16. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn de tijden dat deze game zo vet online was :'-(
     
  17. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Tja, dat heb je met een game die 1.5 jaar oud is.
     
  18. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    17.81---> 42.36 ---> 1.12.81 Geen super tijd maar ik sta 10e van de EU en vind het wel goed. Eerste sectie was beetje brak, daar heb ik normaal 17.60 ofzo :) Verder ging de wallbash niet optimaal. Laatste sectie ging wel lekker.

    EDIT: 1e bocht doe ik geen wallbash, wist nog niet dat die er zat :) Anders was het nog wel iets sneller geweest misschien.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2007
  19. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie komt er effe gezellig online racen? Ik stuur iedereen die online komt een invite. Tot zo misschien!
     
  20. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wallbash is zeker hele tijd tegen de muur stuiteren?
    Zie online ook hele tijd iedereen tegen muren knallen en ik rij keurig zonder de muur te raken, maar ben geen seconde sneller, integendeel zelfs. :confused:
    Klopt vrij weinig van in mijn ogen.

    Overigens is online soms wel leuk, heb even doorgezet en had uiteindelijk leuke groep te pakken. Botsen was ook uitgezet, dat scheelt nogal, kunnen ze je ook niet hele tijd wegduwen. ;)
     

Deel Deze Pagina