1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej gasten, ik kom net van de winkel vandaan, ik heb mun geld teruggekrege in de vorm van een tegoedbonvan 20 euro. Opzich best relax, alleen nu moetk wel een nieuwe kopen van 30 euro, das minder :9. Ik hou jullie op de hoogte met wanneer ik die 56.00 heb gereden :thumbs:
     
  2. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe rijden jullie zo snel?? Ik kom niet eens onder de minuut?? Aaaah ik word gek denk ik!







    Oh nee wacht.. ben ik al:'-(
     
  3. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok leg die zin eens uit :+
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    klik voor filmpje

    Dat het jammer was dat je dubbelposte :+
     
  5. dapledo

    dapledo Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    8)
    ok wat kan k segge that makes sense i guessO-)

    oh ok thnx maar op die site ken k geen reet vinde egt een kutsite ga j zo met zon auto egt een kk herrie:emo:

    ja das zeker lang gelede maar van halo2;) k wist nieens dat jij motogp heb maar als j nog een motogp3 of '06 heb wil k jou weles er mee owne:+

    doe s ff ni zo gierig jij k had lkkr nieuwe pgr3 gekogt maandje gelede ofso voor nog geen €30 en j speelt r weer maanden mee dus

     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2007
  6. Fifafan

    Fifafan Guest

    prachtig zeg met hd-tv ben bezig met die miljonairs race ofzo, maar is echt lastig circuit zeg en in donker :p
     
  7. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zal best, ff serieus mijn tv is 20 cm hoog en 28 cm breed, dit lijk miss groot maar tis heeeeeeeeeeeeel klein :9. Jullie denken nu vast, Hoe kan hij zo goed zijn op zon tvtje? ja goeie vraag, maar iig, ik ga wss donderdag een nieuwe pgr halen, dus dan kunne we miss ook samen racen :thumbs:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Merk steeds meer dat ik eigenlijk ook aan de HDTV moet, om er nog meer van te kunnen genieten. Je merkt bij sommige games toch dat het niet zo mooi uit de verf komt op een normale tv.
    Gisteravond weer even de demo zitten spelen.
    Op zich vermakelijk, al heb ik nooit de behoefte om te driften en kudo's te halen. Lijkt me dat dat ook niet per se nodig is om ver in de game te kunnen vorderen, of zijn er echt challenges die je driftend moet halen om voldoende kudo's te bemachtigen?
     
  9. Fifafan

    Fifafan Guest

    ik haat cone challeges zeg..
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Nog niet kunnen doen met de demo. Volgens mij ben ik daar ook niet goed in. Wil zelf mijn lijn kunnen bepalen en niet strict een vaste lijn te hoeven rijden.
     
  11. Fifafan

    Fifafan Guest

  12. JeePee

    JeePee Guest

    Gamen op een monitor is ook een optie hè.
    HD kwaliteit wil niet meteen zeggen dat je 1000,- euro kwijt bent.
    Ik game zelf op een 19" widescreen monitor op een resolutie van 1280x768. Gewoon HD dus en haarscherp voor maar 250,- euro! Klik.
     
  13. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    je hebt ze ook al voor 200 eurotjes hoor me hogere resolutie zelfs.
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    CRT schermen :) Hoge resolutie voor lage prijs! Heb je alleen wel zo'n bakbeest op je kamer :9
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Jaja ik leef nog, alleen zit ik meerendeels achter me Ps3 :D F1 is de bomb :thumbs: wanneer zijn die cat en mouse races dan??
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn! Serieus Jeepee, ik zou daar best wel eens een keertje plaats willen nemen :9 maare, ik heb een 17 inch pc beeld scherm, dies beter dan mijn tv iig, maar wat moet ik dan allemaal doen om mijn xbox op mijn beeldscherm af te laten spelen?. en als je dat gedaan hebt, kun je dan zo switchen van xbox scherm nar pc beeld, windows zegmar?
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Die laatste van de Millionaire Masters is met een digitale camera gemaakt. Maar vind het opzich nog geen super slechte kwaliteit hoor...

    Ja je hebt drift challange, een beetje kudos halen. Maar die zijn allemaal oer simpel. In vergelijking met deel 2 stelt het niks voor :)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    Ja, mijn scherm heeft een native resolutie van 1440x900, alleen ondersteund de X360 dit niet. Vandaar dat ik speel op 1280x768.

    Als er genoeg aanmeldingen zijn. Is het best als ik jou met Gangster in een team in deel? Je hoort vanzelf wel wanneer de races van start gaan :)

    Je hebt alleen een VGA HD AV Kabel nodig. 29,- euro bij zowat elke elektronica zaak. Verder hangt het van het scherm af of je kan switchen tussen X360 en Windows. Op mijn scherm duurt het zo'n halve seconde. Even een knopje indrukken en klaar :)
     
  19. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee dan, Thx Jeepee, kweet nog niet psies of ik dit ga doen, want momenteel zijn de xbox en de pc gescheiden, maar jij hebt dus je xbox naast je pckast staan ofso? Het lijkt me eigenlijk wel veel vetter, alles bij elkaar zo, en mooier beeld. :thumbs:
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter, internet lag eruit, maar na 3 dagen ben ik online.

    Zal ook morgen bezig gaan met het nieuwe tourney, oude benk gekwalificeerd neem ik aan?

    Het begint trouwens eindelijk weer eens goed te gaan. Eerste sessies na zo'n lange tijd spelen waren nog niet als vanouds, maar dat begint nu te komen.

    Reed met RATC offline op F1 circuit en Nordschleife sneller dan mn oude tijden met de F50GT (resp. 1.28.97 en 5.29.29)
     

Deel Deze Pagina