1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nu komt de aap uit de mouw, mr ik-wallbash-nooit-dat-is-voor-homos :cool:

*Vreest voor zijn leven 8)

EDIT 500e post, morgen om 11 u feestje bij mij

ps neem je zwemspullen mee!

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt twee teams, rood en blauw. Elk team heeft één E-klasse auto (dat is de muis) en de rest een auto uit iedere andere klasse (de katten).

De bedoeling is dat de katten van het blauwe team de muis van het rode team ervan verhinderen dat hij als eerste over de finish gaat en ze moeten ervoor zorgen dat hun muis juist eerste wordt. Voor het rode team geldt dus precies het omgekeerde.

Het is wel de bedoeling dat je muis als eerste finisht en niet één van je katten want dan heeft het andere team gewonnen, wil je dus winnen dan zul je er alles voor moeten doen om je muis als eerste over de streep te halen.

3. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Oke :thumbs:
    Ze kickte mij de hele tijd omdat ik won :lol:

4. Ashavan

Ashavan Guest

Het irritante lijkt me dat men dan gewoon de e-cars van het andere team gaan rammen en tegen de railing blijven duwen...ga je meer botsautotje spelen dan racen :confused:

5. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, dat is de bedoeling ook. :)

Soms is het wel leuk, zeker als je een gezellige lobby hebt maar anders ga ik ook gewoon liever racen.

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jij wallbasher :+

*Zwemspult \o/
    *Zin in morgen

7. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, Dwergje van me, ik dacht dat alleen IK was uitgenodigd :'-( :confused:

8. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik doe het nooit in races en mn tijd is ook zonder wallbashes, ik wou ff checken hoeveel het scheelde, maar het is maar 2-3 tiende.

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor dat time VS kudo's klote gametype is dat .. en wat vinden jullie een goede auto ik rij nu meet een tvr cerbera 12 geloof ik , maar ik vindt dat ding te erg slippen voor street races enzo ... ik heb zon circa 650.000 en ik heb ook nog een dodge viper srt-10 carbon geloof ik ik zou die eventueel kunnen verkopen.

10. Ashavan

Ashavan Guest

Ik rij met de c-klasse lamborghini of met de A-klasse Ferrari gt50 omdat ik de enzo een kut wagen vind. Bijna zijn snel en liggen goed en stevig op de weg.

Met tijd vs kudos moet je gewoon zo'n perfect mogelijke rondetijd neer zetten. Op die manier moet je dus ook bochten zo vloeiend mogelijk nemen en als je dat doet krijg je vanzelf de nodige kudos om de tijd te stoppen zodat je op tijd de finish over gaat.

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    TVR Sagaris moet je kopen. Is gelijk de fijnste auto van het spel en is meestal de snelste in de D klasse.

12. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej Battieboyss, de demo van Forza Motorsport is errrrr, en hij is echt vet, je hebt ongeveer 24 autos tot je beschikking, en niet alleen de langzame 8) :9

Ik weet niet of het een goeie tijd is hoor, maar mijn beste tijd gemeten is dacht ik 50.1 sec op die testtrack, met de Corvette Z06 mar dan de snelle versie

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor de tip dalijk ff proberen ;)

@ bonbridge , kun je ook auto's testen voordat je ze koopt

14. Ashavan

Ashavan Guest

Als je door de lijst met auto's gaat kun je op een auto stil staan. Dan zie je rechts in het scherm kleine icoontjes die zelfs op mijn 94cm tv nauwelijks te zien waren. Je hebt een knop Y voor de kleur aan te passen en geloof dat je met X naar het test circuit van Nurburgring gaat om te testrijden alvorens je beslist de auto te kopen.

15. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt dan weet ik genoeg :thumbs: edit hoevel trophies zijn er eigenlijk te halen

ik d8 ik ga is ff pgr 3 doen kwam ik mika kimi NL ineens tegen was best wel ff gezellig allen bakte ik er niks van :9

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  16. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    23 throphies zo uit mijn hoofd. Tenminste de offline. Er zijn ook nog een rits online throphies. Online is nu erg moeilijk te halen omdat het bij de online Career ontzettend stil is. Ik hoop dat je die dan nog kan halen, geduld moet je dan in ieder geval wel hebben. Er zitten ook een aantal achievements aan verbonden. Ik was net op tijd met de online career volgensmij. Bij mij was het toen ook al behoorlijk stil. (vorigjaar augustus).

@ Mika Kimi, Nu heb je een achievement om mee te patsen joh. Netjes gedaan!

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  17. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Voor het eerst meegedaan met de elimination, zes man kwamen opdagen en uiteindelijk tweede geworden.

Vond het best leuk maar wat ongelooflijk zwak van die lui die de hele tijd beuken, er zaten een paar van een clan bij en die deden niks anders. Verpestte de race wel een beetje maar valt natuurlijk niks aan te doen.

Zag dat de kwartfinale morgen was maar helaas kan ik dan niet, als Gangsterdwerg ook verder is dan had ik tegen hem gemoeten maar helaas gaat dat dus niet lukken.

En dat van dat de host telkens gekicked wordt is inderdaad flink irritant, gelukkig kon iedereen wel gewoon meedoen maar je moet er wel rekening mee houden.

Was inderdaad leuk, we hadden ook wel een leuke lobby.
    Maar het was nog maar je tweede keer online zei je en je moest de circuits nog leren dus dan ging het nog wel goed vind ik.

-Edit-
    @ Bonbridge, dankjewel he. Hopelijk haal jij 'm binnenkort ook. :)

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dat vind ik altijd zo verschrikkelijk Duits als ze gaan beuken. Ik scheld ze steeds de tyfus in en doe hetzelfde terug. Ja, zo hypocriet ben ik ook dan wel 8)

McLaren F1 is trouwens echt een hele lekkere auto om mee te racen. Echt super! Maakt niet uit welke baan, die wagen neem ik altijd.

19. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ik send je wel ff een friend reguest kun je me miss een keer wat tips geven in een race doen we een rondje ff langzaam ofzo lijkt me miss wel leuk als je dat tenminste wil:9

ik ben bezig voor de achievement dat je alle ferrari's moet kopen maar ik moet allen die berlinetta nog ? in welke prijsklasse zit die want ik ken hem namelijk nergens vinden of moet je hem vrijspelen??

///edit : heb de achievement voor alle ferrari's en lamborghini's al

Laatst bewerkt: 11 mei 2007
  20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik heb nu alles op Gold uitgespeeld dus ik probeer nu de andere achievements te unlocken, ik heb nu al meer als 10+ races gezien bij Gotham tv maar ik moet er eentje opslaan. Ik zie alleen nergens een optie om dat te doen :confused:
    Ben ik zo blind? 8)

Deel Deze Pagina