1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel mensen zijn er hier trouwens die die tournament qualifier achievement hebben??
    ik dacht dat ik niet heel slecht was (sta meestal wel 1e of 2e als ik online in een lobby zit) maar steeds als ik een paar rondjes rij voor zo'n kwalificatie sta ik 500e ofzo. hoe krijgen jullie het voor elkaar om bij de beste 64 te horen??? echt te ziek...

2. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nja zo goed ben ik niet vergeleken met die gasten hier, maar ik heb wel 1 keer de top 64 gehaald :thumbs: ,50ste geworden toen. Meestal zit ik in de top 80/90 alsk goed mijn best doe, top 64 is voor mij ook moeiliijk te bereiken hoor :) Je bent niet de enige!

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk in totaal zo'n 25 man.

4. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm... ik ga er gewoon een keer een middag voor zitten ofzo... meestal doe ik alleen 3 rondjes, en dan zie ik dat ik er nog 5 seconde vanaf moet halen en dan denk ik: laat maar weer zitten...
    maar al die mensen die zich kwalificeren, rijden jullie ook in de muur vlak voor de bocht? of rijden jullie wel gewoon zoals het hoort? want als dat de truc is... dat kan ik ook niet.

kunnen jullie anders niet ff die achievement voor me halen tegen een leuk prijsje? ;):p

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Geen Wallbashes in de E-Class tournament. Het kan wel, maar dat maakt qua tijd niet super veel uit, hoogstens 0.00.1x...Ik heb hem in mijn 46.72 niet gedaan.

En wat zegt een achievement nou (dat je daar voor wilt betalen). Maar een 2100 punten sla ik nooit af 8)....haha

6. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoveel zegt t nou ook weer niet nee... ik denk misschien doe je het voor een euro 8) kon t proberen natuurlijk...

nee ik ga gewoon kneiterhard me best doen... ik wil t ik wil t ik wil t!!
    als iemand anders m voor je haalt is t nog steeds niet jouw achievement, dus slaat ook nergens op...

7. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achievement halen is gewoon kwestie van oefenen. de meesten hier zijn na 3 of 4 rondjes wel gekwalificeerd.

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    edit lama

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Godver ik krijg mijn 47.16 echt niet verbeterd. Morgen nog maar proberen ik moet er echt onder zien te komen.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Rustig blijven Bonbridge :9. Je moet gewoon met mazzel door de eerste bocht komen, voor de rest is de track vrij simpel.

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378

Zo doe ik het ook, mooizo.

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt, de eerste twee bochten zijn het belangrijkst. Maar als ik daar goed door heen kom verpest ik het wel in de derde bocht ofzo. Echt frustrerend rij je net zo goed *PoK* tegen de muur. Ik rij echt zo onconstant als het maar zijn kan joh. Ik zit heel de tijd rondes van 48 te rijden daarna weer een lage 47 dan weer een hoge 48 dan een 49 etc etc. Ik heb echt al dik 100 rondjes gereden ofzo. Eigenlijk de eerste keer dat ik ook echt moeite voor een tournament doe.

Maar wat denken jullie nou wat de eindbar word? 46.90 ofzo?

@ Sen, Wat is jou tijd nu?

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    ff offtopic @ metal mark

Hoe kom je aan die gamer picture waar kan ik doe downloaden

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die is niet meer te downloaden :)
    Komt oorspronkelijk van een of ander MTV pack (laguna beach ofzo)

15. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je het haalt, zoals je al zei veel rijden dan komt er vaak ineens wel een goede tijd uit. :)

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb er geen tijd meer voor gehad, druk druk. Misschien vanavond nog even. Heb iets van anderhalf uur totaal geprobeerd. En jullie?

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Had al een goede tijd naar 20 min, in totaal een kleine uur gereden met deze bak, het kon scherper en zat er vaak maar 0.00.02/0.00.04 vanaf, dus dan blijf je door gaan :eek:

18. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm, is het mogelijk om auto's te verplaatsen van de 'starters'-garage naar de 'binnenplaats'-garage?

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ik kwam juist niet meer verder op een gegeven moment, ging steeds meer risico nemen en dat hielp helemaal niet. Waar haal je anders nog een hele seconde vandaan...

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Garage in, more options, en daar moet denk ik wel wat staan. Tis in ieder geval wel mogelijk. :) *Anders kijk ik vanavond wel even.

Probeer gewoon wat, zoveel opties zijn er niet mogelijk in de garage.

Strak rijden? :+. Jammer dat mijn batterijen van me camera op zijn, ik zal ze wellis weer opladen. Iig niet veel slippen, en met 180 door de eerste bocht heen scheelt je al tienden!

Deel Deze Pagina