1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. JeePee

JeePee Guest

Erm nee, als je 4de staat in league 3, dan sta je dus 2004de. Als je 345ste staat in league 445 dan sta je dus 444345ste. Weet niet waar je die tables vandaan haalt.

2. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je deze archievement halen?
    Tournament Qualifier
    Qualify for a tournament and play in the first elimination round

Kan zo'n tournament nergens vinden, of die er op dit moment niet?

Mvg,
    Cees

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat zijn de online tournaments. Eerst een week lang kwalificeren, daarna (afval)races. Geen id of die er nu nog zijn? Staan volgens mij onder "play on xbox live"

4. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gotham Career ;)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Vind ik ook goed ;) Maar als ze daar niet te vinden zijn, gaat de achievement er niet komen!

6. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Waar ik benieuwd naar ben is hoeveel mensen deze game nog spelen?
    Nu vind ik inderdaad dat PGR3 op veel vlakken beter inelkaar steekt dan deel 4,met als eerst de look van de circuits en de opzet in z'n stijl algemeen.

Pgr4 heeft een hoop goede raakvlakken en technisch beter,maar mist de finesse van deel 2 en 3 en het grootste minpunt in PGR4 zijn de steden.
    Aangezien ik in deel 4 parcouren wilde hebben zoals Parijs,Rome,Amsterdam,en London met de brugrit van deel 1 enzo.
    Maar in plaats daarvan kreeg 4 teveel van dezelfde banen,en daarom is die bij mij dan wel minder.
    Maar niet als het om de weerseffecten gaat,al vind ik sommige elementen zoals light rain en light fog allemaal een beetje onodig gemaakt.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Toevallig heb ik deel 3 laatst nog even gespeeld, ik dacht laat ik mij eens kwalificeren voor een tournooi, naar 2 rondjes, plaats 2 :'). Iig als je zin hebt om een keer tegen elkaar te racen mag je best toevoegen. PGR3 is wel nice online....

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik speel het ook nog wel eens, alleen ik wil graag de achievements van all gold oid. Alleen ik kan geen Cone Challenges. Die zijn me te moeilijk.

Verder speel ik wel eens multiplayer split-screen!

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454

Misschien helpt een klein beetje, staan nog meer filmpjes op mijn DoedelDoedel account, moet je anders is bekijken. Een goede auto kiezen heeft ook heel veel voordeel. Welke kies jij altijd?

Waarom werkt dat filmpje niet? :/

Laatst bewerkt: 17 sep 2008
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De F50GT of de RUF.

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Met de RUF valt het wel goed te doen, TVR Sagaris is ook wel nice, alleen moet je daar wat beter in zijn omdat die auto wat slomer is...

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    De RUF rijd wel lekker, maar je moet toch gewoon alle cones doorheen en dat aan elkaar rijgen? Ik kan dat filmpje hier niet zien, omdat ik op school zit en het internet overbelast is 8)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Idd ja, en als je denkt dat je hem niet kan halen gewoon slippen :)

14. JeePee

JeePee Guest

Alstu O-)

15. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    In PGR 2 was het nog moeilijker de Cone Challenges. Dat was pas een goede game :{

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    @ Metal Mark

Ja dat lijk me zeker wel gaaf,alleen ik heb bewust even m'n live gelaten voor wat het is omdat ik er te weinig mee bezig kan wezen.
    Maar wel vette replays heb je,alleen viel me wel op toen ik weer begon te gamen met PGR3 dat de auto's nogal wat plastic achtig ogen en met teveel kartels en dat is wel ff slikken.
    Maarja ik game nog steeds op een gewoone TV,maar is dat dus op HD helemaal gladgestreken?

Edit

@Cube

En zeer zeker weten,wat een pracht game is dat nog steeds echt.
    Wat ik ook tof vond was dat met die hele vrije loopbare autohandel,waar je ze kon testen en bij aankoop zag je dan zo'n leuk filmpje dat de wagen uit kwam rijden.
    Geweldig!:)

Laatst bewerkt: 18 sep 2008
  17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja, het zou er wel iets beter uit zien. Ik weet het eigenlijk niet eens meer :eek:

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Even een flinke schop.

Sinds gisteravond deze game aan het spelen en de nodige championships afgewerkt.

Heb de vereiste exotic cars gekocht en staan in m'n (tweede) garage, maar geen Exotic Car Club achievement.

Heb ook meer dan 10x m'n replay gestart, maar terug van dashboard komend, ook geen Gotham TV Sports Fan achievement. Moet ik de replay soms 10x helemaal afkijken? Of moet het echt een race against opponents zijn?

Edit:
    Heb Exotic car achievement ondertussen.

Laatst bewerkt: 1 nov 2008
  19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja die Exotic Car achievement kreeg ik ook maar niet, maar dat kwam omdat ik meerdere keren die auto had. Dus alles verkocht en opnieuw gekocht en tadaa :)

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Maar hoe komt het dat deze game meer charme heeft dan deel 4,ondanks die uitgebreider inelkaar zit?
    Ook de sfeer in deel 4 vind ik veel minder levend,hoe raar dat ook klinkt.

Deel Deze Pagina