1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zitten blauwbekken vanaf 21:00 tot 22:15 8)
    Daarna studiovoetbal gaan kijken, want dat is heilige :)

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Om nu helemaal terug te gaan, ik vind PGR2 zelfs beter spelen dan deel 3 en 4.
    Heb deel 4 wel gespeeld, alleen niet in mijn bezit, ga hem toch kopen wanneer hij (nog) goedkoper is, tot die tijd vermaak ik me wel met de eerdere delen.

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En daar heb je helemaal gelijk in,want deze jongen heeft met z'n stomme gedachte PGR2 weggeven waar hij nu heeeeeeel veeeeeeeeeel spijt van hebt.:'-(

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Meedoen kan altijd, gaat ook niet alleen om het resultaat.. wij spelen het spel ook nooit meer, alleen leek het ons een leuk idee om met de "oude garde" een keer weer te racen.. wij zijn ook niet meer zo goed als een tijd terug. Dus volgende keer als iedereen kan en er is plaats kan je gewoon meedoen hoor wat mij betreft:thumbs:

Laatst bewerkt: 1 dec 2008
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Als er mensen zijn die nog wel eens een potje PGR willen doen, add me gerust toe (heb wel 99/100 vrienden dus..) Zet anders een message neer.

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Ik was zondag om 2100 ff online, maar niemand was er :mad:

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heh, volgende keer doe ik mee. Ik ben overigens te lui om manual te schakelen, dus bij matchmaken, laat mij lekker kiezen. 8)

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Was die Zondag ook even online,maar ik kwam bijna nauwelijks in een lobby.
    En verder zag ik alleen wat Engelanders en Fransozen.:p

9. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Noh, vanmorgen even een paar rondjes gereden met het nieuwe tournament. 1.50.30 heb ik nu staan, kan zeker onder de .50 maar heb ik geen zin meer in.

Jammer dat deze game uitgestorven is online :mad: Voor de mensen die nog makkelijk 50 gamerscore willen halen, doe met het tournament. Dat is zooo gemakkelijk. Volgens mij kan ik achterstevoren nog bij de top 64 komen :+

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De game na lange tijd weer eens ingelegd voor de nostalgie,en wat ik ineens zag waren weer de kleurijke steden waar ze in PGR4 wel heel flets waren leek het wel af en toe.Bijvoorbeeld London,New York,Nordschleife vind ik in PGR3 toch wel veel mooier en sierlijker uitzien.Wat ik ook beter vind bij deel 3 zijn de licht effecten als je opeens een tunnel uit knalt,dat effect is minder in deel 4.De replay vind ik in deel 3 ook eigenlijk mooier,bij deel 4 springt de camera te snel van het ene shot naar het ander.Ook zelfs de fotomode is fijner,vind ik dan.Toch gek,dat de game na lange dato nog steeds tijdloos mooi is en dat vond ik met deel 2 toen al.

Laatst bewerkt: 28 feb 2009
  11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel weer eens zin in pgr3.
    Zondagavond rond een uur of 9 Nordschleife iemand? :D

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tournament enzo moet ik ook nog halen.
    Hoe kwalificeer je je voor zo een tournament, om die achievement te krijgen van 50G?

13. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    helaas, verkocht :+

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Als je de game hebt opgestart: Gotham Career --> Tournaments --> kwalificeren --> Krijg je aan het einde van de week te zien als je op dat tournament drukt wanneer en hoelaat je moet rijden --> rij en achievement unlocked.

Ik zou hem zo voor je kunnen halen, maarja moet je eerst weer account delen :9 Maar zo moeilijk is het niet meer...

15. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ok, net even paar rondjes gereden en de 40ste tijd neer gezet. Nu maar hopen dat ik er op 7 maart nog in de 64 sta.

16. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Weet iemand de track tijden van Handenwasser?

17. JeePee

JeePee Guest

Welke baan, welke klasse?

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Welke tijd had je ?
    Ik heb juist een rondje gereden en heb 1.01 sta 59ste.
    Straks is beter proberen

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Volgens mij rond de 1.00 maar dat weet ik niet zeker. Zat eerst met 1.03 nog op de 53ste plek.

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    London Westminster,en Trafalgar tour- Class A en B

Nordschleife - Class A en ook B

Ga die volgens mij echt niet breken,maar is wel leuk om te weten en proberen lol.Maar ik rij wel altijd netjes over de curbstones,wil absoluut geen shortcuts nemen.

Deel Deze Pagina