Zoek is in de garage rond? By Buy a car...moeten er toch zeker staan, anders heb je hem waarschijnlijk niet goed gedownload.
er staat bij packages gedownload staan die 2 pakketen er maar in mijn garage niet en zou ik anders geld moeten betalen om ze te kopen ? bij buy a car?
Neen de gedownloade auto's zijn 0 credits/kudos. Dus die kan je dan zo in je garage zetten. Als ze er nog niet bij staan, misschien je console opnieuw opstarten.
heb ze inmiddels maar zijn veel slechter dan mijn Mc laren f1 lm ofzo edit : wat is eigenlijk de beste manier van kijken ? van achter of dat je het stuur ziet ?
Ja, nogal logisch, want de F1 LM is de 1 na beste auto uit het spel. De meeste DLC auto's zitten ook in de C klasse of lager. Verschilt per persoon. Meest gebruikte is achter de auto.
Thanks. Ik heb net even lekker gereden in bumper view, en dat is eigenlijk toch wel heel kick Je wordt wat meer omgeven door motorgeluid, ipv dat je het alleen voor je hoort, wat je al wat dieper in de game laat zakken. En dan het snelheidsgevoel, damn. Ik wil niet patsen, maar op 72 inch is dat toch wel echt bruut Bijna heel je blikveld is gevuld met beeld wat aan je voorbij flitst, en ingezogen wordt. Echt wel een beetje simulatie achtig, omdat het echt bijna 1:1 is ofzo. Die botsingen doen bijna pijn, en dan heb ik nog nieteens een FF stuurtje Qua rijd skills, kan ik zo beter letten op de toeren en weg tegelijk, dus das wel beter. Maar het bochten inschatten is toch even andere koek dan de behind car view. Maar toch, na een half uurtje oefenen kon ik toch al aardig mijn gemiddelde tijden van de behind-car view evenaren, maar dan mét een veel kickere race ervaring. Het enige jammere is dat je zo de auto niet meer ziet, wat ik altijd wel kick vind. Ook in een race als je achter iemand zit, ben je al je overzicht kwijt. Maarja, kiezen he
Achter het stuur dus in de auto is ook vet dat gaf mij ook een kick en is ook best realistisch + bochten neem ik beter
Mooie race jeepie, nu dus eindelijk gezien wat ik altijd hoor: het krab aan je zak geluid als je stuurt haha
Dan vind ik de metertjes eigenlijk weer een beetje te onduidelijk, en daar ging mij even om met manual schakelen.
Roger, jij ook als je het weet hè Vanmiddag/vanmorgen geraced met Dutch Don en DRC Sander, waren leuke races . Laatste race kwam TTR Deano er ook nog bij \o/ Capture the track op South Strip Loop met de A klasse - F50 GT. Deano had de eerste sectie, ik de 2de en sander de 3de . Die gast is echt kei snel gewoon, het is dat het zijn eerst race was van de dag maar man o man . Sander kon hem nog redelijk bijhouden maar ik hield hem op 5 laps toch op zo'n 4 seconden achterstand, terwijl hij best grote fouten maakte Edit: OMG smiley attack
Jaja, en ik versloeg gister Dean 2 vd 3 races die ik tegen em reed. Moet je voorstellen wat voor een beest ik ben.
haha ja maar jij bent ook de bomb jongen ik ben het gevoel met pgr ff helemaal kwijt door Formule 1 zal ook maar niet mijn kwalificatie tijd neer zetten
Eej Jongens, Ik heb vanmiddag ff geraced, maar ik kan op dit moment egt niet sneller dan 57.78!!!!(90ste) ik snap niet dat jullie in de 56.xx kunnen rijden!! neej anton jij hoort net niet bij de pros omg!! ik rijd namelijk gwn met mijn 57.78 een perfecte lap!!! wat doe ik fout egt? Wallbash in bocht 1 tog? mja plz help me, kvoel me namelijk zo slecht nu