Tsja gewoon races die je moet rijden om verder te komen . Ook maar ff 4 rondjes gereden, had 54 nog wat, iig zat in me 4de rondje 0.00.55 er alweer onder maar faalde...
Je moet het zien als. Je hebt een toernooi, en daar zitten allerlei wedstrijden in. Deze kan je allemaal 1 voor 1 doen, dus je hoeft niet 20 achter elkaar te doen ofso. Tis eigenlijk dus gewoon een grote lijst, en je unlocked steeds meer wedstrijden. Je kan het zien als burnout
Deze week schrijf ik een Review over de game,want hij blijft ongelooflijk goed!Misschien niet PGR2 nivo,maar het scheelt niet al te veel als je praat over de gameplay en opzet.PGR4 was echt zoveel minder,en speel het spel alleen om de weereffecten en de Motoren.
Gisteren nog eventjes 5 rondjes gereden voor het tournament, 54.01 (9de). Kan nog een hoop van af, zat eerst een paar tienden boven mijn tijd en over de finsh was ik opeens sneller
Damn, volgens mij ben ik dan gewoon niet zo een ster in PGR dat ik al moeite had met die 56 of 57 ofzo wat ik had. Ga het vrijdagavond ofzo nog wel eens proberen, maar betwijfel of het me dan wel lukt.
Wel moet ik zeggen dat de Hardcore mode nog steeds zijn naam eer doet,weet nog goed in PGR2 dat ik in Stockholm met de Enzo een race daarvan echt uren op had gezeten haha.Dat waren de tijden,had zelf in PGR3 nog geprobeert om op de Nordschleife op hard te spelen in de vrije mode maar met die RUF Turbo kom ik nog niet door.In steden is de RUF subliem,maar op het circuit kies ik toch liever een andere ride.
toch maar weer is PGR3 uit de kast gepakt na een 1.5 jaar wel ff wennen, die eerste 3 bochten Lap Time 0:54.66 Seeding 26th of 64 Qualification Bar 0:55.78 denk dat ik nog onder de 54sec. kan
Onder de 59seconden lukt niet.Raken jullie de muur ofzo ? Ik raak niks maar onder de 59seconden lukt niet.
Zat zelf zonder muur net onder de 57. Weet ook nog niet hoe ik daar in PGR nog eens 2 sec van af moet rijden.
Heb maar 1 rondje gereden hoor En de andere is van het nieuwe tournament. *Refresh deze pagina maar over 10 min, ff uploaden bij youtube Nieuwe tournament van aankomende week, had 3 rondjes gereden. Zegt dus nog maar ff niks van deze tijd, nu 5de van EU...1.44.91 oid Die lijnen van mij zijn zo brak . Was ook maar 1 rondje, tournament zal vast zo afgelopen zijn om je te kwalificeren. 0.54.30 oid