1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Alsof de rest ook maar een kansje heeft tegen die oud VVV-lui.
     
  2. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou op, maak al te weinig tijd om mijn Xbox 360 games te spelen en nieuwe releases bij te houden., nu wil ik mijn Xbox original weer aansluiten haha :+

    Eigenlijk ook gewoon luiheid, staat gewoon in mn TV kast alleen een gat zagen om de kabels naar de TV te kunnen krijgen.
    PGR2 op XBC ;)
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik voel me even heel stom, ben PGR3 opnieuw aan het platinummem, maar: waar kan ik de kleur van m'n bolides aanpassen?
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Meteen een kleine bump: gaan we nog time-trialen? De F50 gaat mij iets te hard, heb het spel onlangs op Platinum uitgespeeld met de Ferrari F355 GTS, daarmee lijkt de gameplay weer erg op deel 2, super! Had me nooit heel goed in deel 3 en 4 verdiept omdat ik ze wat onwennig voelde spelen i.v.t. PGR2.
    Deel drie is aanzienlijk makkelijker dan 2, helaas. Ook de opzet is wat minder plezierig dan deel 2. Ben nu bezig met deel 4 uitdiepen, was ook hier doorheen gerushet.
    Verschillen? Ik vind hem moeilijk! Ligt dat aan mij of is deel 4 weer behoorlijk pittig? De motorraces zijn erg eenvoudig, maar de timetrials met auto's lukken me nauwelijks op platinum.. Grafisch iets minder dan deel drie zo af en toe, daar was de belichting heerlijk!
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb helaas geen tijd om een competitie op te zetten. Momenteel ben ik te druk met andere dingen. Dus als iemand zich geroepen voelt. Het is alleen wel jammer dat een competitie maar 1 a 2 rondes meer mee gaat omdat het aantal deelnemers schaars is en de nieuwe spellen met druppels uit de lucht vallen.
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Eigenlijk vind ik deze rallygame niet de beste, maar het spektakel vond ik tof gedaan, maar mijn persoonlijke voorkeur op Rallygames gebied gaan uit naar V-Rally 2 die ik de beste vind op arcade gebied met heerlijke besturing dat ik ook nog steeds speel, en WRC4 vond ik fantastisch, er gebeurde ook vanalles zoals omvallende bomen en neerkomende rotsen etc.

    Toch komisch, na PGR3 vind ik dat er nog weinig goede arcade racers gekomen zijn, en de autogames van deze tijd weten me niet echt te boeien... wat is dat toch lol :+

    Maarja, ben niet zo actief meer met games, maar af en toe vind ik het leuk een game even op te pakken, dat zijn tegenwoordig toch steeds vaker dit soort oudere games, in mijn geval PGR2 maar het blijft gewoon leuk. Gewoon tof dat je je wagen kiest en je favo track, en daar waren de PGR games gewoon erg geschikt voor, gewoon opakken en spelen. :thumbs:
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015


    Vrij treurig dat MS te lui is om die game niet even Backwards Compatible te maken, wanneer je ziet dat het prima mogelijk is om perfect te laten draaien met zo'n jtag machine.

    Fuck wat vond ik dat altijd een geweldige game.
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ow dat wist ik niet, speel zelf nog op de eerste X Box, maar dat is wel flauw indeed zeg! Tja de mijne heeft wel zo'n probleem dat je altijd een game in de lade moet houden, anders gaatie niet meer open, mja misschien doe ik h'm wel een keertje te leen met zo'n briefje d'rop 'Do not close without a game will ya?!' haha :9
     

Deel Deze Pagina