Dat je gewoon je autootje de muur in drukt. Bekijk maar is Tokyo -- Speedway wereld record met de A klasse
dat wallbash is echt verschrikkelijk gay imo... Gewoon netjes de lijnen rijden is veel leuker. Niet dat ik daar zo goed in ben, maar ok.
Ben ik de enige die vind dat de graphics van GT HD en PGR4 VEEL mooier zijn dan die van Forza Motorsport 2
Buiten het feit om dat die niet de juist plek is voor die uitspraak, geef ik je wel gelijk Al moet ik zeggen dat de laatste beelden (screens en GDC) van FM 2 wel redelijk overtuigend waren. Daar komt vervolgens nog bovenop dat je van de PGR4 beelden totaal niets kunt zeggen. Om maar even met de deur in huis te vallen. Dit is wel PGR3, maar het ziet er echt zo strak niet uit:
Maar pgr3 is zowat al mooier als Forza2 en dat vind ik toch beetje tegenvaller, maarja als je dan weer kijkt dat Forza2 op 60 fps loopt en 360 fps voor de physics en full damage, tssjaa dan mag het voor mij er net zo goed uit zien als pgr3, aangezien pgr3 ook een mooie game is! dus wordt gewoon de bomb Forza 2
Haha netjes man, ik heb namelijk 56.42 na 15 min rijden, kga van de week nog wel verbeteren naar een 55.xx, ik voel dat dat er in zit maarja, tis vervelend, want ik ben namelijk bij de eerste tussentijd .30 sneller, in de tweede tussentijd zelfs .40 mja hebk ik het laatste gedeelte heel snel genomen, want het lukte me net niet om mun tijd te verbeteren
Wat waren je sectie tijden ? Kunnen we is vergelijken, me 2de check was volgens mij 26.9, maar raakte daarna 2x de muur