1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Project Gotham Racing 3 [deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 26 mrt 2007.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Met een 15.7 een keer een 26.8 had't /o\

Magoed, net weer ff met Dean geraced en het ging leip hard.
    Had ten eerste een keer een 2e split van 26.38 :-o 8 honderste sneller dan Dean (huidige #1) ooit is geweest. ^^ Reed daarna nog 3 keer een 54.19, en ongeveer 10 keer in de 54.2 en daarna begon het sneller te gaan, reed 54.07, 54.05, 54.03 en uiteindelijk een 53.94! :)

Splits waren 15.2 > 26.5, maar die laatste sector kan ik nog zéker een 1 tiende winnen, miss wel 2, en ik ben dus al eens 0.15 sneller geweest bij mn 2e split, dus een 53.5/53.6 zit er technisch gezien in, maarja, dan moet ook alles perfect gaan. 53.8 en misschien wel een 53.7 moet echter wel lukken, ging iig wel keihard en constant vanmiddag =] Ik denk, meld het ff. (ook nog 3e tijd vd wereld met RATC gereden met, hoe kan het ook anders, de Saleen :cool: )

Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Wow stefan, hoe rijdt je ooit een .38 in de eerste sector :eek: Zeer nice, mooie eindtijd ook van je snelste rondje nu.

3. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    5000e post_O_

4. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg het klapt er weer goed op hier.. Ikzelf moet nog eventjes inkomen 8) Hele week MotoGP'06 zitten spelen en tsjaa... ik weet niet :9 het stuurt toch ieeeetsie anders in :cool:. 55.xx momenteel maar toen liep ik vast. nu nog maar eens proberen. :)

Wie is trouwens VVV Appolo... ik moet vanavond tegen je maar ik moet effe wennen aan die nieuwe namen van jullie ;)

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu een 55.81 geloof ik. Het kan allemaal nog wel een stuk beter. 55.00 zit er voor mij denk ik niet in. De eerste sectie verpest ik altijd heel erg. Naja 1e tot en met de 2e check bedoel ik dan. Ik zit zelfs best vaak aan de 28.00 bij die check een 26 heb ik nog nooit gehad. Bij mijn snelste ronde nu is het ook maar 27:50 geloof ik. Iemand daar nog tips voor of eventueel een leuk filmpje :)

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2

Stoeptegel.

7. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Dank. Het was weer een kwalititief hoogwaardige race :cool:

8. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Nu na een half uurtje rijden ofzo een 15.50----27.07----54.64. Alle secties kan nog 2 tienden vanaf, maar ik krijg het nu effe niet gelinkt. Morgen weer proberen :)

EDIT: 400e POST JIPPIE DE PIPPIE WIE KOMT ER OP MIJN FEESTJE \o/

9. Shizzel

Shizzel Guest

Vrijdag deze game binnen, iemand nog beginnerstips?

Ik merk dat je gas ook moet loslaten, als je een bocht goed wil maken; hoe doen jullie dat (nee, niet hoe ik mijn vinger van een trigger afhaal :9)?

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Goed inschatten hoe de bocht gaat. Na wat langer geraced te hebben merk je gouw waar je moet remmen of waar je zonder te remmen doorheen kan. Om te beginnen zou ik de career op goud uitspelen en als dat is gelukt op platinum. Is helemaal niet zo moeilijk (op andere buitenlandse forums vinden ze van wel :emo: ). Verder zou ik gelijk proberen om met manuel te racen en niet automatic. Je leert het vrij snel aan en je kan het dan als een voordeel gebruiken. Verder is het misschien makkelijk als je met wat E autos begint te rijden, deze zijn het langzaamst. En stuur van buiten naar binnen en probeer met zo min mogelijk remmen en slippen door de bocht te komen. Hoe vaker je het doet hoe beter je het kan.

11. JeePee

JeePee Guest

Gas los laten? Remmen bedoel je? :+ PGR3 is dan wel arcade, maar het is zeker geen Riiiiiiiiiiiidge racer!!!

12. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heej jongens, kheb mijn tijd weer verbeterd!
    Van een 55.45 naar een 55.13(75ste)

Alleen wat heel vervelend was is dat ik echt een wereldtijd reed!! Voor mij iig :9
    Ik reed namelijk een 15.3 en mijn tweede tusentijd was 26.8! Voor mij is dit echt super, alleen ik VERNEUKTE HET! :mad: |:- ik had waarschjinlijk met die tussentijden wel in de 54.xx gezeten, helaas nu nog niet dus :'-( Khou jullie nog op de hoogte als ik de 54 wel haal *)

13. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met die sectietijden is dat inderdaad mogelijk, keep at it:thumbs:

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    En nu een 54.61 :cool: met een 2de sectie van .58. De bomb in het afmaken 8)

U vraagt, wij draaien :cool:

Deed ff 3 laps en had een ........54.77

*Snap het niet, elke keer als ik me camera erbij pak heb ik binnen een paar rondes een redelijk tijd :confused:

Laatst bewerkt: 5 apr 2007
  15. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe dus alleen de eerste twee bochten niet echt goed. De 3 en 4e bocht kan ik denk ik ook iets beter doen. De rest zijn allemaal wel makkelijke bochten waar je altijd wel goed doorheen komt.

Paas die camera dan eens aan mij :D

16. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net rondje Mark, paar dingetjes doe ik anders, maar de basis is netjes ^^

17. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Thnx, soms heb ik het gevoel dat je een wallride moet uitoefenen op naar de 1ste bocht, dan kan je veel beter uit bocht komen en strakker voor bocht 3 :eek:

Finale of Iconic Master
    Vorig toernooi waar ik eerste ben geworden...:cool: Mooie race tussen TTR Deano en mij

18. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Kicken man. Enig idee hoelaat we zo weer moeten ?8)

19. NemoMeMeliorEst

NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gereden Mark, ckr netjes, nog bedankt vor het filmpje ook. Ik zie dat ik hem gewoon hetzelfde neem, alleen bij die hele scherpe bocht drift ik hem dus soms. Ik heb het net met Anton gedaan (DDE, PGR3 God weetjwel) enne ik constateerde dat het evensnel was :)

Ik heb mijn tijd nog verbeterd :thumbs:
    Van een 55.13 preciiiiiies naar de qualificatietijd :9 :b:
    Jawel een 55.00, jullie zullen vast denken, hoe doetie het toch, tja, je hebt het of niet he 8) :lol:

PS: ksta er helaas wel 65ste mee :mad: :'-(

@ SVS: Thx for the support :)

20. Gangsterdwerg

Leuk Bevonden:
    0
    Nounou wat een niveau zeg. Ik ben vierde geworden maar ik had geen lak meer over op het eind 8) Wat een trieste beukers zeg

Edit: wtf nog effe die race bekeken op gotham tv. Ik dacht al dat ik 5e was geworden en snapte ook niet dat ik 4e op mn scherm kreeg. Maar die blindesabbaro die stopt ineens met racen vlak voor de laatste bocht. Dus óf hij moest eten, óf zn controller viel uit óf hij was sportief... 8)

Deel Deze Pagina