1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 10 jan 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tegen iemand rijden die een hoge rank heeft. Ik weet niet welk rank jij bent? Je moet minimaal level 16 zijn en dan tegen iemand spelen die nog hoger is of hetzelfde.

Ik dacht level 16 maar kan het ook verkeerd hebben. Anders mag je mij wel toevoegen op Live. :) Ik ben zelf level 27.

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is goed, jammer dat ik nog even mn abbo moet verlengen, net een dag afgelopen :p
    Maar waar kan je je level zien?

En btw, snelle reply's _O_

3. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet wel Live Gold hebben omdat tezien. Je kan het dan zien doormiddel naar Online Career tegaan. Join gewoon ergens in een room, en als je dan in de room zit, ff op de *boven de linker tricker heb je een dunne knop zitten* daar ff op drukken en dan zie je de Namen, Level Rank (zoals ik, Hotshot 27) en in wat voor auto je rijdt. :)

4. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de style racer achievement alleen moeite met de lengte van je slip, die moest toch minimaal 25 meter, en in mijn profiel staat dat mijn langste slip nu 20 meter is en dat lukte me al met veel moeite, iemand wat tips>?

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Handrem! }:]
    Ik zou bij die nurburger baan of hoe die ook heet gaan rijden, dan goed lang slippen bij die stukken waar je een soort extra baan hebt.

Ik snap dat niet, als ik heeeeel veel poortjes heb (tot halverwegen ofzo) en ik raak er perongelijk 1, dan heb ik maar 500 nogwat kudos, dan kan ik tog nooit hem helemaal op goud halen? :confused: of gaan er kudos af als je er 1 raakt?

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  6. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Als jij naar links slipt moet je alweer gaan tegen sturen voor naar rechts. Zo hele tijd heen en weer waggelen en je gas in houden. Moet lukken :) Die van mij is 273 meter lang :9

7. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) Wow, oké dan ga ik dat maar eens proberen ja...bedankt voor de tip _0/

8. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier trouwens al iemand die hem op goud/platina heeft uitgespeeld?

9. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op goud uitgespeeld, platina is net ietsjes te moeilijk voor me, maar ik blijf het wel proberen, hoewel ik nu steeds minder PGr speel en meer PDZ. Maar ik ga binnenkort live kopen en dan ga ik wel meer racen, denk ik..

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup. Eitje.

11. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, nu voel ik me echt noob :9
    En eitje? :eek: meen je dat serieus? o_O

Ik kan goud wel halen alleen geen cone challenges, dat vind ik wel zuigen -___-''

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Uhuh een eitje :). Heb ook alles in 1 keer gedaan, op de cone challange na. Maar die zijn ook veelste simpel, het is maar één lap, vroeger moest in deel 2 moest je soms 2 laps op een ontzettend moeilijk baan. Dat was nog is een tijd :cool:

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt best mee, de banen zijn nu ook langer geworden. De eisen zijn erg laag, dat wel. Bijv. 1e cone challenge; platinum eis c.a. 22000 WR: 152000. In PGR2 was het echt niet mogelijk om 7x de platinum eis te halen 8) (wel op steel moeilijkheidsgraad uiteraard).

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Niet mee eens, de cone challange van PGR2 waren echt stukken langer. Eisen zijn wel telaag, daar heb je wel gelijk in. Ach 7x de platina record, wat wil je....ze lopen in het begin een beetje rond teslippen en dan rijden ze de baan uit. Vind het niet echt spectaculair....

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zo was het ook in PGR2, "beetje slippen". Het vereist meer skills dan je zou denken. Ook de donuts moet je constant uitvoeren.. anders haal je nooit zo'n score. Maar ik geef je wel gelijk dat de replays er niet spectaculair uitzien in PGR3. Dat komt vooral omdat de banen redelijk breed zijn en je hebt veel uitwijkmogelijkheden. Soms heb ik het idee dat je met "wat doen" ook ver komt.
    Je zou eens de replays van PGR2 moeten zien... vooral op die erg smalle banen met langzame auto's is het een ware kunst. En dan kijk ik liever hiernaar dan naar een rondje Behemoth.

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja is goed. PGR2 is ook speelbaar op de xbox360 dus ik zou ff gaan kijken :) Dank voor het melden, wou het al een heletijd doen (PGR2) op Live maar het is er een beetje bijgebleven door PGR3.

Owja ik zou ook nog ff filmpje maken voor jullie voor een Cone Challange op Goud!

Klik! Voor het cone challange filmpje

Ik rijd gewoon strak en ben net halve wege de baan en heb de aantal benodigde kudos al voor Goud. Ik doe het met de TVR Sagaris. Hoop dat jullie er wat van kunnen opsteken.

Let btw niet op de geluiden. Dat is ff me broer...

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat wel zeker? PGR2 is toch niet speelbaar op de 360. Ik baseer me op deze lijst: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardcompatibilitygameslist.htm
    Of is er dan een update gekomen?

18. Capt. Yokohama

Capt. Yokohama Jin the MC

Leuk Bevonden:
    0
    /Edit: als ik pgr3 online wil spelen zegt hij zo :
    een van de huidige profielen kan niet online spelen (of zooiets...)
    maar daar klopt echt niets van want ik heb nu nog maar 1 profile die wél online gaat.(perfect bij mijn andere spellen)
    maar bij pgr3 dus niet :confused:
    mss iemand een oplossing? :)

Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  19. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ken ik de nissan concept car van de E class unlocke? der staat dat ik meer dan 50.000 mot winnen en ik heb al meer dan 120.000 Gewonnen maar hijs nog nie unlocked. HELP

20. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    heeft pgr3 multiplayer ? tegen elkaar met 2 controllers :) (split screen)
    ik heb die nog nergens gevonden.
    als hij dit wel heeft, wil je me uitleggen hoe en waar ?

thanks

Deel Deze Pagina