1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3 Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 10 jan 2006.

  1. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    WTF Ik heb al die auto's in die lijst 2x gecheckt maar ik krijg de achievement niet.

    Moet ik er ook eerst mee rijden?

    EDIT: Ik heb een Cobra GT-500 maar moet een gewone GT-500 en daar heb ik tog 120k kudos voor nodig?

    EDIT2: Laat maar, die auto stond bij Shelby in plaats van bij Ford.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2006
  2. lilfvd

    lilfvd Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gelukt hartstikke bedankt voor je hulp
     
  3. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Als je op Silver uitspeelt krijg je dan ook de achievements voor steel en bronze?
     
  4. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja dan krijg je steel, en brons ook ja. Dus als je het op platinum uitspeeld heb je gelijk steel, brons, zilver, goud, platinum. Elk niveau eronder krijg je dus ook.
     
  5. Cees

    Cees Active Member

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me af als je zo'n race hebt gedaan dan krijg je de leaderboards te zien. En ik vroeg me af zijn dat de leaderboards van Xbox live of voorgemaakte leaderboards?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je op Live bent aangesloten dan is het de leaderbords. Zit je niet in op Live dan krijg je ook geen namen tezien. *Als het goed is, heb alleen nog maar online gespeeld.
     
  7. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste racers,

    ik heb jullie hulp nodig. Ik heb een aantal maanden terug een Xbox gekocht via marktplaats. Er zaten 4 spellen bij waaronder PGR3. Echt een super spel maar na een uurtje of 20 spelen (niet achter elkaar hoor) geeft de Xbox steeds aan dat de schijf kapot is.
    Aangezien het toch verslavend is heb ik een nieuwe gekocht. En deze is dus vandaag overleden. Net nu ik de gt 50 heb gekocht kan hij de schijf niet meer lezen.

    Andere spellen speel ik ook regelmatig en heb ik daar geen schijfproblemen mee. Hoe hier nu mee om te gaan en heeft iemand ervaring hiermee??

    Alvast bedankt

    Dave
     
  8. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Pro Racer badge gehaald, maar ik kreeg geen achievement. Weet iemand misschien een oplossing:confused:
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt door die laatste update van Bizarre. Door die update hebben veel mensen problemen met het unlocken van achievements.
     
  10. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heeft het al ergens een gestaan hoor maar ik kan er niks over vinden (ben ook nieuw met de Xbox 360)

    Heb het volgende probleem bij PGR3, zie afbeelding

    [​IMG]

    Ik dacht eerst dat het aan het spel lag, gelijk geruild voor een andere maar de fout blijft terug komen. het zal dus toch wel aan mijn xbox liggen of niet

    Andere spellen doen het verder wel prima heeft iemand enig idee

    let me know!!
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    .:fire:. : Probleem is inmiddels opgelost, download de nieuwe update als je PGR3 opstart.

    Sincerinho: Zie PGR3 topic
     
  12. Sincerinho

    Sincerinho Shibby

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het inmiddels gevonden :)
    Dacht dat het hier thuis zou horen maar daar is eerlijk gezegd beter

    thanks
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een aantal vraagjes,

    Ik heb alle tournements al gehaald maar ik zit pas in niveau 5 ik heb dus snel veel kudos nodig,

    - Ik las een paar pagina's hiervoor dat je het beste de laaste baan kan gebruiken , maar moet je dan alle moves doen om lekker veel kudos te halen ( hoeveel krijg je er ong per race ?)
    - Met welke auto kan je dit het beste doen?
    - Hoeveel kudos heb je nodig om :
    van niveau 4 naar 3 te komen
    van 3 naar 2 te komen
    van 2 naar 1 te komen
    wat gebeurt er in niveau 1 als je die ook heb gehaald ?

    MvG Nick
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje , hoe kan je de overbodige gamertags verwijderen?
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een stomme vraag :eek: maar wat houd win each scenario in bij de online prof badge ?

    is dat gewoon al die badges van online career hebben of iets anders ?:eek: :eek:
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga naar Online Career ;). Je hebt daar N-ring challange, One on One, etc :) Je hebt daar iets van 6 verschillende scenario's, en daar moet je van elke 1x winnen.
     
  17. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh ok dacht al zo iets maar wist het niet zeker :+ :eek:
     
  18. Mikro

    Mikro Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Foutmelding

    Ik had laatst een xboxlive gold 48-uurs kaart geactiveerd, maar toen kreeg ik bij PGR3 een melding, dat mijn profiel niet kon inloggen. Er stond dat mijn instellingen niet toelieten, dat ik online ging. En dit terwijl, alles toegelaten is 'door mijn ouders'.

    Is dit een fout in het spel of een fout van mij?
     

Deel Deze Pagina