1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3...?

Discussie in 'Algemeen' gestart door HuntingDennis, 5 jan 2005.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Waarom roepen mensen dit? Omdat Forza wordt gemaakt door een deel van de mensen die ook aan PGR2 hebben gewerkt? beetje absurd. Ik roep toch ook niet dat Brother in Arms opvolgen van Splinter Cel wordt omdat ze beide van Ubisoft komen? Forza is realistisch en PGR2 is arcade en 2 totaal verschillende games.

2. Devil 6x6

Devil 6x6 Down-Under-Crew.com

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt geen PG3, er komt Forza Motorsprot zoals al 10x is genoemd!

En het is geen opvolger maar een andere game. Dus wen er maar aan.

BTW. ik heb de demo van Forza, en die is echt geweldig, een must have voor je xbox. Gewoon de GT voor je Xbox!

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  3. AMD

AMD Guest

Forza is niet de opvolger van PGR2. Een deel wordt, zoals eerder vermeld, gemaakt door de ontwikkelaars van PGR2.

4. AMD

AMD Guest

Is die al verkrijgbaar dan ?

5. Dark Vision

Dark Vision Xbox 360 L!VE

Leuk Bevonden:
    0
    Zit toch bij xbox magazine?

6. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het snelhiedsgevoel wel goed. zal ook wel aan de view liggen denk ik, ik speel het altijd in de first person view (camara bij de grond). Maar zelf schakelen kan gewoon, en wat is een 'dynamische' car setup? ;)

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    PGR2, arcade... right.
    Burnout 3, dat is arcade.

8. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    we aan hier niet discusiieren over pgr2 en het verdomde snelheidsgevoel

Dit gaat over PGR3!!!!!!

9. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar moet je het dan over hebben :{
    Er is nog helemaal !!niks!! bekend over pgr3 dus veel meer ontopic dan dit kan niet.

10. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had al verwacht dat PGR3 bij de volgende Xbox zou komen, maar dit is voor mij alvast dé reden om de Xbox2 te kopen. PGR2 is het spel waar ik de meeste uren in gestopt hebt en dan dadelijk nog mooier...

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    PGR2 is in vergelijking met Forza erg arcade

12. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    De Xbox 2 had ik zonder PGR3 ook wel gekocht maar met PGR3 is altijd beter, In PGR2 heb ik er al 300 uur opzitten, incl multiplayer

13. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop zelf niet dat hij op de launch van de xbox2 komt !

laat hem gewoon nog uitkomen op de xbox1 zou ik zelf helemaal niet erg vinden!!

maar goed ik denk dat ze niet in zon korte tijd een gamepje gaan afragelen want deel2 zag er ook erg goed uit en het was ook zeker geen afgerageld werkje wat ze geleverd hadden.

Deel1 heb ik zelf nooit gespeeld PGR2 heb ik en das toch zeker wel een van mijn favo race games. Hij kan niet tippen aan het grote Gran turismo wat nog steeds 1 van mijn meest gespeelde games ooit is *)

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    En terecht _O_
    Deel 1 heb ik veel langer gespeeld dan deel 2. Dit komt omdat ik niet de tijd neem om alle auto's te unlocken. Bij deel 1 had ik cheats om alle auto's te unlocken. Zo kan ik lekker rondraggen in een F50. Bij deel 2 alleen maar langzame auto's omdat er geen cheats waren. Heb hem toen maar verkocht :cool:

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol. DOe je dat bij alle spellen als ik vragen mag

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hmm ik zou toch zweren dat ik van halo en van JSRF de single player heb uitgespeeld :9 Oja fable ook nog O-) Speel liever MP :)

17. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 is misschien ook wel mijn meest gespeelde spel.. 'k heb nu bijna alles op goud.. platinum zal wel nooit meer gebeuren. :{

Volgens mij is er een grote kans dat er een PGR3 komt. Deel 2 was zo'n succes. Voor de Xbox 2 zou het zeker een relaxte launchtitel zijn.

Forza wordt trouwens géén (onofficieel) vervolg op PGR2. Het team achter PGR is Bizarre Creations en die werken niet mee aan Forza. De enige mensen die aan allebei de spellen hebben meegewerkt zijn mensen van Microsoft Game Studios die voor PGR2 bijv. de menu's hebben gemaakt..

18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    PGR2 heb ik aardig wat gespeeld, ik zat met platinum halverwege het vierde 'deel' geloof ik maar toen kreeg ik NFSU2, Ghost Recon2, Pop:WW en toen is ie een beetje onderop de stapel komen te liggen. Maar ik ga nog wel een keer verder. PGR3 als launchtitel voor Xbox2 zou toch leuk zijn...

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben we 3 dagen geleden al op de mainpage gepost Rikkel. Effe opletten please! We draaien hier niet alleen een forum, maar ook een site waar je daadwerkelijk nieuws eerder kunt vinden......

http://archief.xboxworld.nl/news/6855/

Deel Deze Pagina