PGR2 is echt de perfect qua moeilijkheidsgraden. Op steel hoef je de race bij wijze van spreken alleen uit te rijden. Door dit systeem is de levensduur van PGR enorm opgerekt. Eerst speelde ik het spel uit op silver, nu ga ik voor alles op goud. Maar ik denk dat ik niet aan platina begin (omdat het net dat beetje te snel voor me is), maar dat heb ik hier meedere eigenaars van Cerbera's horen zeggen . Die nieuwste screenshot is beangstigend realistisch. Mensen die niet zo into gaming zijn zouden volgens mij zo zeggen dat dit een foto is. Of volgens spap: 'dit zou zo dat tunneltje in Eindhoven kunnen zijn'. Hij vond het plaatje iig erg mooi.
Naah toen ik dit plaatje voor het eerst zag dacht ik van....is dit van deel 1. Kweet eigenlijk nog steeds niet wat ik der van moet vinden. Tziet der mooi uit maar ook weer niet, zie bijv: die auto(Links van het plaatje) . En het is watte overbelicht.
Vet! Ziet er goed uit!! Krijg al steeds meer zin in PGR2. Het nadeel vind ik nog steeds de afwezigheid van burgerbakken maarja. Daar moet ik maar mee leren leven .
Misschien remt hij heel hard dat hij uit zijn stoel komt (was bij PGR2 ook een beetje). Tenminste, dat hoop ik dan...
Doen bij jullie de nieuwe movies van IGN in de beginpost het nog, bij mij niet. Anders verwijder ik ze wel ff, dan zet ik de nieuwe trailer van XBW erin.
Hij heeft z'n gordels niet om , anders geven ze ff het goede voorbeeld Volgens mij is het poppetje te klein en/of is hij vergeten z'n stoel naar voren te schuiven.
Wel belangrijk he, hoe een coureur in zn auto zit op een rendered screen half jaar voor de release! PS: Hij heeft z'n gordels wél om. Kijk maar goed.
Die filmpjes doen het wel maar goed je kan beter die van XBW erop zetten, want die van IGN zijn erg slechte kwaliteit. Of ik moet toevallig een slechte gedownload hebben, want streamen deed ie idd niet. En net wat Kobold al zegt, het spel is nog helemaal niet af. En als jullie nu lezen wat er in dat stukje onder het plaatje staat, dan kan je lezen dat dit niet zomaar een driver is. Maar heel een erg gedetailleerde driver
Ik weet dat het geen big deal is, maar ik wil toch mijn gelijk krijgen Zijn gordel zit achter z'n rug (zilver) dat ding dat uit het gat in de stoel komt. Die hoort over zijn schouder te gaan, maar hij gaat direct naar beneden
Kijk JP, speciaal voor jou, de gordels. Ontopic: Waarschijnlijk is het een render, maar ik denk dat je wel mag verwachten dat die coureurs in PGR3 wél gedetaïleerd worden.
Ajoh het spel is nog in ontwikkeling. Ik ga er vanuit dat ze dit soort kleinigheden heus wel zullen wegwerken, Bizarre kennende (wordt toch weer door hen ontwikkeld?).