1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    * Beginpost bijgewerkt

2. JeePee

JeePee Guest

Ik zei ook dat het geen big-deal was, ik wou alleen mijn gelijk krijgen :)
    Zie je zoiets überhaupt wel :confused: , ik bedoel, je hebt wel cockpit-view (...toch), maar dan zie je de coureur toch niet....Moeite voor niks lijkt me.

Edit: Voor de cabrio's natuurlijk |:- :p

3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor de Replay's? Maar Bizarre maakt altijd alles gedetaïleerd, perfectionisten zegmaar. :)

4. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hehe. _O_ Birzarre_O_. Hoop ook dat de banden niet door de auto heen kunnen steken :D. Soms zie je tijdens een review, wanneer je flink overhelt over over een curbstone rijdt, de banden door de wielkas heensteken. Dit zag ik ook bij Forza en GT4. Niet dat ik mij er erg aan irriteerde, in tegen deel; het maakt mij niet zoveel uit. Toch zou het leuk zijn, zo'n eerste racer voor de 360 waar dan vrijwel niks (!) negatiefs over te zeggen valt.

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ja de nieuwe generatie gaat uiteraard om nog meer detail, en auto's zonder driver worden een taboe mag ik hopen ;)

En de grote van de driver klopt toch aardig goed hoor JP. :) vergelijk deze maar met de screen.

6. JeePee

JeePee Guest

Echte poppetje is wel iets groter. Maar zoals ik al 3x gezegd heb: Geen big-deal. Komt wel goed.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hey dat is die auto, goed hoor!

Trouwens, dit zelfde foutje (driver die niet goed in stoel zat) zat precies ook in PGR 2 tijdens de ontwikkeling op een screenshot, daar zeiden ze toen over dat het gefixed zou worden, and dat was ook zo! Het shot is namelijk uit een interne presentatie gehaald, niet persé om publiek te laten zien, las ik in de update. Nu zeiden ze praktisch het zelfde:

'this is all work in progress, and needs plenty more tweaking..." '
    :)

Laatst bewerkt: 29 jul 2005
  8. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat ze denken aan het grootste minpunt:
    aub zo min mogelijk cabrio's!

Ik zelf hou van gesloten auto's. De F50 vind ik een van de mooiste auto's ooit. In PGR2 hadden ze de cabrio versie. Misschien vinden veel mensen cabrio's mooier, maar ik ben anders :).

Screens zien er zooo mooi uit. _O_ _O_

9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Haha ik houdt ook meer van gesloten auto's. F50 is inderdaad prachtig! Lekker scheuren in een Lamborghini Muciélago (hoe je het ook schrijft) lijkt mij heerlijk!

10. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ferrari F50 vind ik ook de mooiste auto die er is. Maar de open versie ziet er gelikter uit dan die met dak vind ik persoonlijk, dus die van pgr2 vind ik schitterend _O_.

Wat mij ook opvalt is dat sommige mensen zeggen dat alle auto's in het spel minimaal 170 mph kunnen halen. Maar dan hoort een ariel atom toch niet in het spel thuis? Die haalt echt geen 300 km/h. Dus of er zitten ook normale auto's in denk ik dan, of die ariel hebben ze voor de grap gemaakt. Of ze hebben er een turbo op geknald, waardoor hij wel 300 haalt, maar dat lijkt me sterk :p.

Ik denk dat die "life begins at 170" gewoon een leuke one-liner is en niet op auto's in de game slaat. Of ik moet er compleet naast zitten.

11. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja als ze maar redelijk snel zijn vind ik het best. Die opel corsa wagentjes en zo hoeven er van mij ook niet in, dat vind ik dan meer iets voor een spel als forza motorsport waarbij je echt zoveel mogelijk auto's wil laten zien. Graphics zijn echt te relaxed, maar waar zijn de pedalen in de in-car models?

12. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ja die foto ziet er kicken uit. Ik d8 al dat er iets extreems zou komen.
    Ze hebben er expres geen pedalen in gezet en die komen er natuurlijk ook nooit aan.
    En nee geen cruise control met 300 km/h. Je moet nu gewoon met je gedachten gas geven, dat hebben die neukerds toch goed bedacht.

13. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ariel Atom in PGR3! W00tage

14. JeePee

JeePee Guest

@ FredKroket,
    170mp/h is geen 300, maar 272km/h. Misschien dat die bak het nét haalt.
    En misschien kan je met cabrio's kiezen of je een open of dicht dak wilt. Ik ken een spel die dat heeft (ik zal geen namen noemen, want dan krijgen we daar weer gezeik over O-) ) Een dicht dak zou btw wel iets sneller moeten zijn, vanwege zijn betere aërodinamica.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @JPRaceGamer; Natuurlijk bedoel jij Need For Speed 3; Hot Pursuit voor de pc ;). Of begint het met een 'G' (stomme vraag :D). Zelf hoop ik ook dat je kunt kiezen tussen cabrio of dicht; de Mercedes SL vind ik open mooier dan dicht, maar de Ferrari F430 mag van mij wel dicht blijven. Zouden er ook Les Mans/DTM/F1 bakken inzitten? Vind ik niet echt de stijl van Project Gotham, maar ach. Verder hoop ik dat er wat meer circuit-achtige tracks inzitten. De Nürburgring is immers de enige baan in PGR2 die ik super veel bereden heb. Ook zou ik het niet erg vinden als de stad-tracks weer in de stijl van deel 2 zijn. In de eerste Project Goham had je veel jumps (san fransisco) en smalle grindpaadjes (London) etc. Dit vind ik meer in een game als Midtown Madness horen. We'll see :D.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  17. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hm ze zijn van slechte kwaliteit. Ondanks dat kun je goed de mate van detail zien. Klasse!! _O_.

18. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ze zijn ook van Famitsu gescand, een japans tijdschrift.

19. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ariel Atom is een auto die de Ferrari's niet bij kunnen houden, vooral kwa kracht niet.

download dit maar eens, en je denkt dan gelijk heel anders over deze auto. ;)
    http://www.openwheelers.com.au/videos/Top_Gear_Ariel_Atom_2_Full_segment.mpg

20. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor eigelijk iedereen zeggen hoe goed pgr 3 wel niet wordt... ik heb er zelf ook alle vertrouwen in ! maar hopelijk wordt het geluid van de auto´s nu eens goed onder handen genomen want dat vond ik het minste van pgr 2.. graphics zijn leuk maar ik heb liever goede gameplay en gluid

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina