1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Geluid in Pgr2 is prima hoor. En met Pgr3 krijgen we nog veel beter geluid, dus daar hoef je niet over te klagen.

Ariel Atom 2 haalt 140 mph. Dus dan lijkt mij dat er ook wat langzamere auto's in pgr3 zitten. Wat mij ook veel leuker lijkt ^^.

@ Excess denied

Die ariel is cker snel. Komt door zijn supergoede pk/gewicht verhouding. Die is 2 kg per pk. Daar kan idd geen Ferrari aan tippen. Maar qua topsnelheid valt het wel wat tegen.

2. JeePee

JeePee Guest

Je vergeet deze Ferrari, met een pk/gewicht verhouding van 0,6kg per pk :)

3. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je hebt gelijk :p. Schumi pole op Hongarije !!! :D

En vergeet deze niet. De Ferrari F333 SP met 1,32 Kg per Pk _0/

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Jongens zullen we nu weer even over auto's uit PGR3 hebben en geen F1 erbij halen. Anders kan ik ook wel even een paar drag auto's gaan posten als we dan toch moeten bluffen over de snelheid/kracht. ;)

ontopic:
    Als er maar een Viper inzit ben ik tevreden. En het geluid klinkt idd erg goed, er staan ergens ook van die geluid files, kan ze niet meer vinden maar goed ze zijn er wel.

5. JeePee

JeePee Guest

Ik had ze gehoord, alleen vond ik DTM3 (die op de huidige generatie uitkomt) toch wat 'vetter' klinken.

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, elke keer als ik deze thread doorlees komt er tussen elke post door een post van jou over een foutje/negatieve opmerking van deze game t.o.v. GT4, DTM3 noem het maar op. Post dan gewoon niet, maar post op het Playstation-forum of hier in het andere consoles gedeelte, want het is super irritant om telkens zo'n post er tussendoor moeten te lezen. Post dan niet en ga ergens anders posten, je koopt de game tóch niet, in principe interessert deze game jou niet dus post dan ook niet i.p.v. telkens met zulke posts te komen. _0/

En nu weer ontopic:

Hier een screen die ik nog niet eerder heb gezien/is gepost.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    wicked doed

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Wow! komt deze car in de game?

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die zit ook al in PGR 2 :). Kweet niet of die foto een Vauxhall is maar anders is het die auto die ook in PGR 2 zit

10. FredKroket

Leuk Bevonden:
    0
    Ariel Atom 2 ^^

Een auto die geen 170 mph haalt :+

11. JeePee

JeePee Guest

Als de PS3 gaat zuigen op de een of andere manier, qua prijs, bugs, weet ik het, dan koop ik alsnog een Xbox360. En als dat zover komt natuurlijk ook PGR3. En ik ben niet alleen daarom geintresseerd in deze game, maar ook omdat hoe beter deze game wordt, hoe hoger dat lat gelegd gaat worden voor GT5. En zoveel negative opmerkingen over deze game maak ik helemaal niet. Je vat ze alleen verkeerd op. Ik zeg namelijk niet: "Het geluid van deze game zuigt, want die van DTM3 is beter", maar: "Het geluid klinkt wel vet, alleen is die van DTM3 iets beter". Dat is niet negatief, ik blijf alleen reëel, en ik laat me niet hypen.

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heel goed! Iedereen zijn eigen mening! Maar omdat andere enthousiast zijn betekend niet dat ze in 'hype' stinken, ze kunnen oprecht vinden dat het een uitzonderlijk vette game lijkt te worden.

PGR serie is ook niet echt te vergelijken met die hardcore sims Forza, GT en DTM though, dit is echt arcade/style racen om het spektakel met Ferarri's en mooie auto's. :)

13. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Dat is waar. Het argument van 'hoe hoger PGR3 de lat legt voor GT5' vind ik niet echt geldig. Als dit zo zou zijn dan zou GT5 er dik overheen gaan. PGR3 heeft immers niet, zoals GT5, het doel een race-sim neer te zetten. PGR3 is eigenlijk puur arcade waar de GT-serie ernaar streeft alles zo realistisch mogelijk te maken.

14. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook niet snap is waarom je altijd ALLE games MOET vergelijken met een PS2 game. Bij Forza gebeurd dat, nu bij PGR3 ook, en daar zal het vast niet bij blijven. En aangezien je toch geen Xbox360 gaat kopen tenzij de PS3 tegenvalt, lijkt het mij onnodig om hier te reageren terwijl het je soms geen biet intersseert, althans, zo komt het bij mij over.

Ontopic: Ik heb erg veel zin in deze racegame, als ik de Xbox360 koop dan word dit het eerst spel dat ik koop, en voordat het tweede spel er komt, heeft dit spel al heel wat uren in mijn Xbox gezeten.

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Iedereen heeft natuurlijk het recht spellen te vergelijken met wat hij wil. Onthoud dat het niet wegneemt wat jij van het spel vind.

Ik kan het wel begrijpen, de PS2 heeft goede spellen, je kunt het plezier wat je had aan spellen met elkaar vergelijken en vervolgens een verwachting van een spel creëren over hoeveel plezier je daar aan denkt te zullen beleven aan de hand van het genre en de spelstijl. Niet zo gek, maar voor iedereen uniek, daar hoef je geen logica achter te zoeken en je zeker niet boos om te maken. :)

Ik kan echt niet wachten, als ik denk aan hoeveel ik PGR 2 heb gespeeld......whoaaaa

16. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat allemaal om meningen. Ik weet nog wel dat PGR2 vergeleken werd met GT4 (wat een jaar later uitkwam?). Het enige wat overeenkomt is het rijden in auto's. Je gaat Full Spectrum Warrior toch ook niet vergelijken met Halo of Socom.

Je kan natuurlijk vinden dat het ene spel beter is dan een ander, maar wat heb je er aan om een game af te kraken alleen maar omdat je een vergelijkbare game hebt die jij beter vind?

Wat PGR3 betreft; ik moet eerst die Xbox360 nog bijelkaar zien te financieren :'-(

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Get more jobs! :+

18. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Get a job :)

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat is inderdaad een goede eerste stap! Als het dan nog niet lukt mijn reactie weer lezen! :+

20. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina