1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    japans zeker
    :)

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

Ik zag net dit plaatje op de Frontpage van xbw en ik moet zeggen: Dit is wreed :cool:. BIJ PGR 2 heb ik ook heel wat uurtjes deze game zitten tespelen :p helemaal verslavend. Record is volgens mij iets van 140000 (Ff geen zin om tekijken, staat ook wel ergens in mijn PGR 2 competitie deel 2) Maar nu ik deze opgepoetste versie zie :9 man deze game word _O_

3. tecmo

tecmo user

Leuk Bevonden:
    0
    dat spel heb ik nog nooit gezien bij PGR2:mad:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat is zo'n speelkast in de garage.. ik heb em nog nooit gedaan, heb em alleen zien staan.. lijkt me vaag...

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja! Geometry Wars is meesterlijk, deze nieuwe versie ziet er spectaculair uit!

6. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Wat moet ik me nou voorstellen bij dit spel. Een soort space-invaders?

7. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Je moet met je (ruimteschip) allemaal bolletjes ontwijken. Zeer verslavend! Geen id of het een soort van space-invaders is.

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, je schiet in de richting dat je de analoge stick drukt en vliegt rond met de andere stick. Komen allemaal geometrische vormen met hun unieke eigenschappen op je af, sommige ontploffen, sommige plakken aan elkaar vast, sommige zijn sterk, sommige komen op je af (homing) etc.

Is gewoon een maffe gimmick arcadegame met Xbox Live scoreboards in PGR2. Ga maar naar de garage, druk op Y om in first person rond te lopen en zoek de arcade, druk daar op A.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog ff paar jaartjes wachten, en Geometry Wars van PGR kan in die game met al die klassieke arcadegames. :D

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    kobold, ik zou het wel willen doen maar heb pgr2 niet:9 Ik leen hem wel een keer van iemand en probeer het dan wel:D

Thx voor de uitleg.

11. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Damn de vetste game ooit wordt hier gemaakt, en jullie lullen over zo'n lame Geometry Wars :p Nee ff serieus.. het is idd wel een grappig spelletje. Maar PGR3.. ik kan er echt niet op wachten. Ik vind deel 2 ook nog steeds heel vet. Leuker dan Forza nog eigenlijk _O_

12. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, je koopt toch een apparaat van minstens 300 euro om Geometry Wars te kunnen spelen ;).

13. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hier het echte tokyo, en daar onder de game. _O_

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    _O_ Niks anders kan ik zeggen... _O_

Wat een prachtscreen, hoe lang en nauwkeurig moeten ze daar wel niet mee bezig zijn... en dan zoveel parcoursen :D.

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Geweldige screens. Zo mooi word deze game he :9 Krijg der gewoon al zin in!

Ja, onderanderen. Toch een uber vette mini game die bij een geweldig spel zit _O_

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat gebouw (gebouw 1) ook een beetje op de 360 lijken:9

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha ik ook! Met die standaard eronder! :cool:

18. Bowser

Bowser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel word het op de Xbox 360. Ik was eerst van plan om geen Xbox 360 te gaan kopen maar sinds ik weet dat ze echt zo'n dashboard in de auto gaan maken waar je in kan kijken lijkt me echt gewoon leuk man. Dan koop ik er ook gelijk zo'n stuur bij :9
    Maare ik hoop dat ze de gameplay hetzelfde houden als in PGR2. En ik hoop dat er geen assists inkomen zoals bij Forza want dat verneukt het echt. Ik speel alleen Forza met alle assists off en manual bij carreer, want op xbox live rijden ze allemaal met on dus word ik wel gedwongen :'-( om met on te gaan racen. En als het nog mooier word dan PGR2 koop ik het zeker als alles is zoals ik hierboven heb geschreven. En laat het spel a.u.b. niet door een paar assists verneuken want dan word het weer zo'n I3ager game. Ik wil weer eens een topgame op de xbox zoals halo 1 en PGR2. En geen Forza Motorsport. Dat spel met die assists. Opbokke met die assists. Ik wil dat je skilz nodig hebt in PGR3 om bij time trial 1ste te kunnen staan. En niet dat je tegen de muur |:- kan beuken |:- zoals PGR2 want dat was gewoon dik gaar gecheat omdat die gastjes anders niet 1ste kunnen staan.
    Dus als je tegen een muur beukt word je gewoon veel langzamer te gaan en niet sneller zoals PGR2 als je begrijp wat ik bedoel. Maarja laat het maar een topgame :) worden zeg ik dan.

Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    PGR3 heeft sowieso geen assists. Here you go.

20. JeePee

JeePee Guest

Zonder assits ben je sneller hoor |:-
    Dus als iedereen online wél assist gebruikte zou jij voordeel moeten hebben ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina