1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat dan met ABS? Electronica regelt dat je maximaal kan remmen. Als ABS uit staat dan moet je het naar eigen inzicht doen, en het lijkt mij dat je dan of te weinig remt (ongusntig) of teveel remt (funest als je een bocht wilt halen). Of maak ik hier een redeneringsfoutje?

2. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ABS zorgt, door elk wiel afzonderlijk te laten remmen, ervoor dat de wielen zoveel mogelijk grip hebben tijdens het remmen en dat ze niet slippen, omdat een mens dit niet kan regelen, is ABS dus per definitie sneller.

3. JeePee

JeePee Guest

Door ABS is de remweg een stukje langer dan bij handmatig remmen. Je moet dan wel de goede hoeveelheid remmen, maar op een droog wegdek zou manueel iets sneller moeten zijn.
    (Formule 1 auto's hebben ook geen ABS)

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ABS is sneller hoor, want door ABS krijg je de mogelijkheid om tijdens het sturen ook nog een beetje te remmen, omdat de wielen niet blokkeren.
    Je kan dus later remmen, plus dat je veel constanter kan remmen. Gelukkig is dat voor PGR3 allemaal niet van toepassing, het remmen vond ik in PGR2 prima voor elkaar, dus daar maak ik me geen zorgen over. Zolang alls maar een beetje lekker stuurt en niet de besturing niet zo nerveus aanvoelt. Gewoon net zoals in PGR2 IMO. :)

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Maar zonder ABS kun je ook remmen en sturen tegelijk. Je moet gedoseerd remmen, dan valt er altijd makkelijk te sturen. (Merk dat ik met Foza zonder ABS net iets sneller ben dan met ABS). Ach, ieder doet wat hij/zij prettiger vindt.

Verder ben ik het met je eens, de besturing van PGR2 is voor zo'n game nagenoeg perfect. Als ze dit gewoon overnemen en in een spel zetten met andere wagens/tracks etc. wordt het soieso een topper (waar ik nu al vanuit ga _O_).

Laatst bewerkt: 11 aug 2005
  6. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat je bij PGR3 de ride hight kan instellen. De GT1 bottemed zoveel dat ik er niet vrolijk van word. Nogal fustrerend als je eerste ligt en dat je de voorsprong uit handen moet geven omdat de auto te laag is voor de hobbels die er liggen.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat dat betreft is PGR3 toch echt wél Arcade (laten we de discussie niet startn :p) en hoef je dat soort zaken écht niet te verwachten.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand of er al iets meer bekend is over de steden die PGR3 zitten en over de auto's?

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    In hoeverre bedoel je dat? Er zijn een klein aantal auto's bekend van de in totaal zo'n 80 auto's. Deze zouden allemaal 170 mp/h gaan en het zijn 'exotische' auto's. Over steden weten we ook vrij weinig. Eigenlijk alleen nog maar iets van New York [best veel] en wat over Tokyo. Neem deze thread gewoon een beetje door.

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, bedankt!

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nieuw plaatje?

Car list...
    The Aston Martin DB9
    Skyline GT-R
    Caddilac 16
    Viper GTS ACR
    Ford GT
    McLaren F1 LM
    TVR Segaris
    Saleen S7
    Ferrari F430
    Lamborghini Murcielago
    Lamborghini Gallardo
    Ferrari 360 Modena
    Ferrari F40
    Dodge Viper SRT-10
    Ferrari Enzo
    Ferrari F50 GT (Hinted)
    Cadillac Sixteen
    Nissan Skyline GT-R (R34)
    Dodge Viper ACR
    Ferrari F355
    Aston Martin DB9
    Koenigsegg (CC8S or CCR)
    spectulated:
    Ford GT
    Koenigsegg CCR
    Chevrolet Corvette Z06 C6
    Ferrari FFX
    Mclaren SLR
    S281 Extreme
    Saleen S7TT
    Shelby GR-1
    Jaguar XJ220
    Cadillac Cien

Alle PGR 3 screens tot nu...(halvewege de pagina)

12. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
  13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hoe :{? Vat ik hem nu niet of.....

Edit: Oh de ferarri...tsja wees dan ook wat vollediger volgende keer :)

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  14. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De opvolger van de Ferrari 360 :p De 430.

/EDIT maar die staat in t lijstje :+

15. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    hey zoals je mischien al heb gelezen wordt de X05 in Amsterdam gehouden en ze willen niet vertelen waarom maar mischien is dat omdat ze niet willen vertelen hey de derde stad in PGR 3 is a'dam wat denken jullie hier van :{

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Naah ik denk niet dat je in A'dam kan rijden in deeltje 3. Laten we eerst maar afwachten :9

17. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou heel goed kunnen, iets anders wat met een stad te maken heeft zou ik niet kunnen verzinnen.

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ze wilden Amsterdam al in PGR2 stoppen las ik ooit in de PU. Maar Bizarre vertrouwde het niet om een aantal van hun medewerkers voor lange tijd naar de stad van de wiet en de hoeren te sturen. Toch denk ik niet dat dit de reden is waarom X05 hier gehouden wordt. Ik denk dat het is vanwege de status van Amsterdam. Amsterdam wordt toch gezien als die hippe, vrij denkende wereldstad met een relaxte sfeer.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet hoelang hij er al staat, maar ik zie het nu pas. Er staat een nieuwe 'behind the scenes' op www.projectgothamracing3.com
    Om precies te zijn is het DIT STUK TEKST.

Als het goed is komt de nieuwe wekelijkse update ook vandaag of morgen weer. :)

Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  20. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan ik dan een filmpje downloaden, want ik zie het nergens staan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina