1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Hmmm, klopt ja. Ik had zelf nog niet gekeken en op een site waar ik de link vandaan haalde stond raar genoeg toch echt 'filmpje'. Het is dus geen filmpje, maar een stuk tekst van hoe het gemaakt is. Ik verander het wel ff....my bad.

Laatst bewerkt: 13 aug 2005
  2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik zat daar gisteren ook. Maar kon ook geen filmpje vinden :eek:. Khoop dat ze binnenkort weer screens laten zien :).

3. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan wel graag bruikbare screens. Want die dingen met 't asfalt derop of de banden, daar wordt een mens niet blij van. Sorry hoor, maar geef dan geen screens vrij. Dit zegt helemaal niets ('t asfalt enzo). Lkkr dan dat 't gedetailleerd is, je rijdt er snel overheen, echt niet dat ik stil blijf staan om op dat asfalt te kwijlen.

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JIJ niet nee. :cool:

* ikke wel.

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Moet er dit weekend geen nieuwe bizarre update komen?

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Een bizarre update van Bizarre. Zie je opeens Mario in een Enzo zitten :+. Mooie pic Metal Mark, Car list vind ik best indrukwekkend, staan gelukkig een hoop (onbekende) toppers in!

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik het niet mee eens. Door die screens van het asfalt e.d. weet je hoe gedetailleerd het spel wordt, en geef nou toe....is dat niet wat we willen weten? Na 3 screens van een auto weet je het toch ook wel? Zo krijg je nog is iets nieuws te zien van een game. Wireframes vond ik bijvoorbeeld ook erg indrukwekkend.

8. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
  9. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooie screens! Kijk die Lamboghini Miura _O_ *kwijl*.

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Mooi hoor! Komt er eigenlijk wel wat langzamere auto's in Project Gotham Racing 3? Ik heb alleen nog maar snelle mooie auto's gezien. Van mij mogen er ook nog een hoop wat normalere auto's in hoor net als Project Gotham Racing 2. Weet iemand ofdat de singleplayer ongeveer net zo gaat als PGR 2 want daar was ik zeer tevreden over!

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Er komen helaas vrijwel alleen auto's in die heel hard gaan. Quote was steeds 'life begins at 270 km/h'. Er zitten er ook een paar in die de 270 niet halen maar bijvoorbeeld de 250 wel. Vind het jammer dat ze er bijvoorbeeld geen Golf GTI of Astra GTS in doen etc.

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Super screens, echt mooi.

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Denk 't zeker wel. Maar langzame auto's verkopen niet echt hè.;)

Ohw, dat is eigelijk wel jammer...

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Tjah... dat vind ik ook jammer! Komen er dan nog wel verschillende klassen races (ultimate, grand-touring, american muscle enz. enz.) net als deel 2?

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als alle auto's boven de 250 km/u gaan, dan zul je weinig merken van de verschillende klassen... als het om snelheid gaat natuurlijk.

16. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
  17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    vooral deze: _O_

Vooral het detail dat er ook een achteruitkijk spiegeltje in zit. :D

Laatst bewerkt: 16 aug 2005
  18. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    *kwijlt*

19. JeePee

JeePee Guest

Tja, ziet er wel goed uit, maar zijn er eigenlijk al in-game screens.
    Dat je echt de auto in 3rd person ziet met de HUD erbij. Want dit zegt niet echt veel...

@ rikkel,
    wil niet lullig doen, maar achteruitkijkspiegels zitten ook al in A2 racer :+

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik ze vind zal ik ze laten zien. ;) O-)

De screens die Sab-Zero postte zijn denk ik uit een filmpje gehaald. Dit weekeinde zou er weer een update moeten zijn geweest van Bizzare Creations, dus misschien dat de makers van de screens ze daaruit heeft gehaald, Dat zou die onduidelijke waas erover heen verklaren.

Tóch denk ik dat deze screens niet echt heel erg verfraaid zijn t.o.v. de werkelijke GFX. Misschien hier en daar wel wat, maar ik denk wel dat de uiteindelijke GFX hierop zullen lijken. Het is niet zo'n render als bijv dit plaatje van MotoGP 3 voor de Xbox, waarbij je duidelijk ziet dat het met een speciale computer is gemaakt:

IMO zullen de uiteindelijke GFX vergelijkbaar zijn met wat je nu ziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina