1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    De volgende spoiler bevat teksten/beelden over GT4 :+
    Vandaar de spoiler, voor de mensen die het niet willen lezen O-)

    Ik geloof best dat PGR3 er zo uit gaat zien, maar jullie zijn wel héél erg overtuigd. De screens zijn niet ingame, en ik vind het iets té 'blurry' om uit een replay gehaald te zijn.

    Om een voorbeeld te geven heb ik soortgelijke screens van GT4 opgezocht. En vergeet niet, dit spel draait op een PS2!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Komen de screens van Xbox Life of hoe die site van die nieuwe screens nog op XBW of zijn dat geen "officieel vrijgegeven" screens van PGR3?
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die zijn er toch al.. moet je even zoeken
     
  4. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Alleen hebben we van PGR3 een ingame fimpje die op de frontpage (tijdje terug) is te vinden...
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso, de grafische stap van PGR2 naar PGR3 zal denk ik niet enorm zijn. Komt ook omdat de Xbox 360 vrij snel uitkomt na de orginele Xbox. Zelf vind ik de graphics van PGR2 nog best goed, dus mij hoor je niet klagen over PGR3. Toch vraag ik me af wat GT5 straks te bieden heeft (maar gameplay is het belangrijkste!).
     
  7. nigeej NL

    nigeej NL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    joe PGR2 ruleerde al maar deze veel erger
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Weet niet of ze nieuw voor jullie zijn maar hier zijn wat 'nieuwe' screens...


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice! :)

    Ze zullen binnenkort vast weer weg worden gehaald, totdat ze officiëel worden vrijgegeven, maar ze zijn iig wel mooi. Het lijkt ook redelijk ingame al kun je dat natuurlijk nooit met 100% zekerheid zeggen.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha nee deze hoeven denk ik niet weg. Het zijn geen scans van een blad ofzo :D En als ze van een site komen dus illigaal zijn word de link vanzelf wel verwijderd van Xboxyde.com denk ik.

    Edit: ik denk eerder dat de scans die een pagina terug staan niet mogen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2005
  11. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het erg jammer dat er eigenlij alleen maar race auto's in de game zitten, en zo verschrikkelijk mooi vind ik het eigenlijk niet.
     
  12. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Best mooi ja , en er staat zelfs publiek op .. Vet mooie schaduw in de auto's !
    Ik kijk er echt naar uit zeker omdat pgr2 samen met PES 4 het meest gespeelde en verslavende spel is dat ik op de xbox heb.
     
  13. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    http://xboxyde.com/news_1859_en.html, eerste impressie.
     
  14. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat alleen maar snelle wagens inzitten. PGR2 is vooral cool door de verschillende klasses. Dit gaat een beetje de NFSU kant op.. ook het aantal wagens.. is niet al te hoog :{
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Je kan GT5 beter vergelijken met Forza 2, aangezien je GT5 (simulatie) en PGR3 (arcade) niet echt met elkaar kan vergelijken, en al helemaal niet op gameplay.
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel auto's zijn er dan?
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    I’ve been lucky enough today to go in a private demonstration of Project Gotham Racing 3 with Nick Davies of Bizarre Creations. Here are my impressions from what he said and what I’ve seen.

    Nick Davies first showed us a PowerPoint presentation of what they wanted to achieve in the game, with a few screenshots too, most of them already released. Here are the main points he really wanted us to understand:
    - PGR3 should feel like a real sport, with real champions
    - You play how you want, anywhere you want
    - All cars can at least reach 170 mph, no smaller cars like VW Golf.
    - Gotham TV is a very important aspect of the experience.
    - There are about 4.000 spectators you can see in each track. They all react to what’s happening on the track. They can encourage or laugh at you, and of course take a few steps back in terror if you crash near them. Every animation has been motion captured.
    - Every car is composed of about 40.000 polygons for the outside, and the same number for the inside. One shot I had never seen before was a fully textured model of the inside of a car, and it looked fantastic. The leather looked really realistic.
    - Almost everything in the game is unlocked right from the start. Bizarre does not want to discourage people by having them tediously unlock everything for online racing.
    - There will be online tournaments and a leaderboard system.
    - The matching system will be very accurate, allowing good players to play with good players, and bad drivers like me to actually have a chance to have some fun.
    - The kudos system will also be much more accurate, and will be able to reward you if you do a better style of power slide for example.
    - Gotham TV should feel very much like a true TV channel. They want people to be able to use it as easily as a digital TV box.
    - There will be some team racing and when I mentioned cooperative game play all I got was a smile and a no comment reply.

    Now for the most important part of the presentation. Nick changed the input on the very nice Samsung LCD display and there it was. PGR3, running right before my eyes!
    Let me state first that this was a rather old build, running on the oldest version of the black beta kits. The game was very obviously in development, with lots of graphical bugs and a very low frame rate, something like 10 or 15 FPS.
    But it already looked so incredible! This was running on the same Tokyo track as shown in the latest trailer, and except for the numerous visual bugs and the very low resolution textures of this debug build, it looked exactly the same. Only this time it was playable!
    Of course I did not have the chance to play myself, but Nick managed to show us a few interesting things. First and very noticeable was the awesome motion blur. Even at this low frame rate, the sense of speed was already exciting thanks to a quite natural looking motion blur. Every fast moving object on the screen was blurred very naturally and accordingly to his speed and distance from the camera. Of course other players’ cars will be blurred too. And yes I asked and it will be used in game play as well as replays.
    The car was behaving very well to each bump and small jumps of the road, but it was difficult to see if it was accurate or not because of the low frame rate. Nick also detached the camera and got it to face the spectators. They are not very detailed, but they still look very nice and move very well.
    We also got the chance to see the true cockpit view running and it was also excellent. It looks like there is a freelook mode that allows you to turn your viewpoint around the car, but maybe it's just the debug build. And yes every gauge was moving in the dashboard. This build did not have any sound so I can't unfortunately comment on that aspect of the game. I do not doubt it will be as good as the visuals though.
    Update: I forgot to mention that we saw a few examples of the damages on the cars. They are about the same as in PGR2, mostly because it's already really difficult to get the license as it is I guess. Also there was no HUD yet in the game.
    We did not get to see more of the game than one car and one track, and even with all the bugs and low frame rate, PGR3 did not fail to impress me at all. This is definitely my most awaited Xbox 360 game


    komt van http://www.xboxyde.com/
     
  18. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruim 80.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.944
    London zit ook in PGR3, nu Amsterdam nog :)
     
  20. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik op zich wel genoeg.... :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina