1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik zou graag toch een soort algemene rank willen zien afgeleid uit de gereden tijden, zoals in MotoGP (2). Enige is, dat je bij MotoGP 17 circuits had, in PGR heel veel meer. Je zou per stad/wijk/locatie een ultiem circuit kunnen uitkiezen om dus een stuk of 10 tot 20 graadmeters te hebben die zorgen voor een gemiddelde rank. Dus gewoon gebaseerd op de totale tijd die je op die banen gereden hebt.

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Owee als er een matchmaker inkomt!

3. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad ook een optie. Op het officiele forum hebben ze het over "kill kudos".
    http://forums.projectgothamracing3.com/forums/790/ShowPost.aspx
    Dat gaat uiteraard te ver. Ik pleit er meer voor om ook kudo's te winnen in online races, maar dat je positie een grotere rol gaat spelen. Zo zal men toch vaker strijden voor de 1e plek. Ook zou het tof zijn dat als je een hoge rank hebt, dat je ook meer punten zult krijgen als je wint van hogre tegenstanders, en dat je minder wint als je wint van lagere tegenstanders. Zo heb ik vaak gewonnen van gasten met kudo's rank 50+. Ik krijg niet meer punten omdat ik win van hogere tegenstanders.
    Wat wel tof is (en zo hoort te blijven) is dat je niet kan zakken met je rank. Dat geeft een relaxed gevoel als je aan het racen bent (i.t.t. Halo 2/ Forza Motorsport).

4. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    hier een grotere hoek van de ferrari-ass-shot

verder staan er mischien nog wat extra screens bij deze link;
    KLIK
    ik heb er zelf al een paar eerder gezien!!

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    mooie screen :) vind de kont van die Ferrari niet al te helder.
    die adnere screens zijn ook wel mooi :)

6. JeePee

JeePee Guest

Als dat een 'replay-shot' is vind ik het wel jammer.
    Dat betekend namelijk dat de camera-standen ongeveer hetzelfde zijn als de replays van Forza of PGR2. Ik heb het liever wat realistischer. (If you know what I mean)

7. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Twee nieuwe screens:

8. JeePee

JeePee Guest

GT-ONE Race Car _O_

9. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n wagens vind ik nu net maar niks. Geef mij maar "gewone" sportwagens als die ferrari's en tvr's enzo.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Radical S3 Turbo mag er wat mij betreft in blijven. Zulke wagens zijn een goede afwisseling.

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  11. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    i reed altijdd met de porsche GT1 op de nurburgring

12. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah daar heb ik goede herinneringen aan. Hopelijk is die er ook weer. Wel jammer dat ze er nu echt alleen maar snelle auto's in hebben gestopt. Ik vond het in PGR2 nog weleens leuk om met een golf of een subaru impreza of skyline ofzo rond te rijden. Dat was ook wel eens een leuke afwisseling.

13. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    en dan dat gefluit van die turbo :d

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zullen er slechts 5 steden in PGR3 zitten? Of zijn dit de enige bekende steden? Het zou wel jammer zijn, want nu lijkt het erop dat PGR3 in vergelijking met PGR2 minder uitgebreid zal zijn.

Confirmed Manufacturers (18 ): Ariel, Aston Martin, Bentley, Cadillac, Chevrolet, Dodge, Ferrari, Joss, Koenigsegg, Lamborghini, McLaren, Nissan, Radical, RUF, Saleen, Toyota, TVR and Volkswagen.

Possible Manufacturers (15): AC, Ascari, Bugatti, Chrysler, Dauer, Ford, Invicta, Jaguar, Marcos, Maserati, Maybach, Mercedes-Benz, Noble, Pagani and Porsche.

De mogelijke auto's:

http://forums.projectgothamracing3.com/forums/2/273/ShowPost.aspx#273

Laatst bewerkt: 27 aug 2005
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ben niet zo bekend met PGR, heb het niet veel gespeeld.
    Maar in hoeverre kan ik me een stad voorstellen? Gewoon X aantal circuits die veel op elkaar lijken per stad?

En die auto's, ik ben ook niet zo een auto-kenner en het maakt mij echt niet uit of het werkelijk bestaande auto's zijn of niet, maar die corvette lijkt me toch wel een leuk bakkie.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In PGR2 had je idd gewoon een aantal circuits per stad.

In PGR3 heb je een soort trackmaker waar je via een plaategrond van de stad zelf een circuit kunt maken :)

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar er komen toch ook standaard circuits net als in PGR2? Deze circuits zijn dan voor single player en voor multiplayer.

18. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    nog een coole screenshot:

19. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    De reflecties op de motorkap zijn erg mooi, de achtergrond is een beetje kartelig.

20. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    *kijkt naar de 2e post op deze pagina....

Maar idd een cool shot :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina