1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Als ze gewoon een beetje sleutelen aan PGR2, gamemodes toevoegen, meer auto's, meer opties en de graphics flink omhoog halen, dan moeten ze het halen. Dan moet PGR3 gewoon weer bij de top kunnen horen. De concurrentie is wel aardig maar moeten ze wel aankunnen.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Project Gotham Racing 3 zal naar alle waarschijnlijkheid geen launchtitel worden voor Microsoft's nieuwste console, de Xbox 360. Dit kwam TalkXbox te weten op de EA Community Day. Niemand van EA verwacht namelijk dat het spel, een concurrent voor Need for Speed: Most Wanted, bij de lancering klaar zal zijn.

Opvallend is ook dat Microsoft veel steun geeft aan EA om deze Most Wanted wel op tijd klaar te krijgen, zodat er in ieder geval een racegame aanwezig is bij de lancering van de 360.

Uit betrouwbare bronnen hebben wij onlang zelfs gehoord dat er bij de lancering van de Xbox 360 slechts vijf of zes titels aanwezig zullen zijn. Dit hoorde we van een ontwikkelaar van een andere 360 titel die wel bij de launch aanwezig zal zijn. Ook zij konden van veel steun rekenen van Microsoft om te zorgen dat het spel op tijd klaar is voor de lancering.

Microsoft heeft vooralsnog alleen gezegd dat binnen het 'launch window', de maand rond de release, een twintigtal titels voltooid zullen worden. Men heeft nooit cijfers genoemd van het aantal launchtitels.

www.gamer.nl

Ik weet niet wat ik hier nou van moet denken. Waar of niet waar.
    Ik hoop niet waar. Ik vraag me ook af hoe geloofwaardig deze uitspraak van EA is.
    Het lijkt me niet logisch dat Microsoft EA helpt een game af te krijgen die een concurrent is van hun eigen racegame. Maargoed, je weet het nooit.

3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, daarom vraag ik me ook af hoe geloofwaardig deze uitspraak is van EA. Er staat ook dat ze verwachten dat PGR3 geen launchtitel word, ze weten het dus niet.

En trouwens Microsoft heeft gezegd dat er rond de 20 titels beschikbaar zullen zijn bij de 360 launch.

Ik heb het idee dat EA met 5 games de 5 launchgames van EA bedoeld ofzo.

5. FabianNL

FabianNL Guest

Het is idd allemaal nog niet zeker, maar punt is wel ook dat MS dus nooit heeft gezegt dat er 20 titels beschikbaar zijn bij de launch zelf maar 20 titels binnen het 'launch window'. Zoals ook op Gamer.nl stond...

6. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das jammer maar nog niks officieel bevestigd door Ms |:-

afwachten dus

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Whahah ik lach me rot.....Dus iemand van EA kan betrouwbare uitspraken doen over een titel van Microsoft? Pff...

8. FabianNL

FabianNL Guest

Nouja, het zeg toch opzich wel íets als MS EA met man en macht helpt om NfS optijd af te krijgen en EA die zegt dat ze het enige race spel bij de launch hebben, niet waar? En EA is een best grote jongen dus die gaan ook niet meteen onzin verkopen hè...
    En nee, zelf geloof ik het ook niet heilig hoor maar om het gerucht nou kompleet de grond in te boren, gaat (helaas) iets te ver...

9. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat PGR3 op tijd klaar gaat zijn. Gewoon omdat het later uitbrengen van PGR3 zelfmoord betekend voor de Xbox360. De lancering van een console gaat gepaard met release games die een functie hebben als een soort steunpilaar. Maak je teveel steunpilaren kapot dan dondert het zaakje ineen.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Uuuh....waarom zou Microsoft meer steun geven aan EA dan aan zijn eigen games |:-

Ik geloof er heeeelemaal niks van. De releasedate van de Xbox 360 is zelfs nog niet officieel bekend gemaakt :{

Edit: Daarbij staat PGR3 al in verschillende folders die gelekt zijn.

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Het is niets meer dan een opmerking van een EA kerel, misschien helemaal uit context getrokken. Mensen moeten hier geen conclusies uit gaan halen. :) Zo simpel is 't!

Verder is het geen 'zelfmoord' als PGR3 iets later komt, ook complete onzin. Je eigen meningen projecteren op Microsoft's launc line-up heeft niets te maken met de werkelijkheid. :)

Afwachten. Dat is het enige wat je kunt doen, jezelf gaan lopen opjutten of doem gaan verspreiden helpt jou en anderen helemaal niet. Zeker niet met wazig onduidelijke geruchten. Hihi!

12. FabianNL

FabianNL Guest

Die kans is groot ja... maar dat weten we nooit...
    Maar werd wel gezegt dat er meerdere personen van EA dat gezegt zouden hebben.

En Wooffa, op PGR3 heeft MS wel meer mensen zitten dan op NfS hoor, dat zeg ik ook niet. Alleen het is gewoon zo, dat MS EA heel erg aan het steunen is zodat NfS iig optijd af is.

13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    We wachten het af! :)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem áls PGR3 later komt, dat het puur komt doordat de game nog niet af is, dan dat het een "strategische" zet is, want anders doen ze het fout. :p

15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ach we hebben de Pgr2 competitie nog :9. Dan maar iets langer pgr2 doorspelen. Ook al kijk ik gigantisch uit naar deel 3.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nouja voor mij is het simpel :) Ik koop geen Xbox 360 als PGR3 er (nog) niet is. Natuurlijk zijn al die andere spellen ook vermakelijk genoeg, maar dan heb ik voor de huidige Xbox ook nog genoeg liggen. Alleen PGR3 doet me de 360 aankopen, in eerste instantie.

Maak ik verder geen ramp van. Simpele keuze.

17. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het jammer vinden, maar geen reden om nog geen 360 te kopen. Er komen nog zo veel andere mooie spellen bij uit.

18. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    maar ik zou het heel erg jammer vinden als pgr 3 niet met de launch komt, ik denk dat k dan ook wacht de 360 te kopen

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik ga ook alleen voor PRG 3

dus ook ik wacht nu even af

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou het erg jammer vinden als PGR3 geen launchgame zou zijn, maar er zijn ook nog andere toffe games.
    Zelf denk ik dan bijvoorbeeld aan Ghost Recon 3, Kameo, NFS Most Wanted en Perfect Dark mits hij inmiddels flink wat opgeknapt is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina