1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe cool NFS: Most Wanted ook is.. ik vind dat bij de release van een nieuwe console vooral exclusieve games op de plank moeten liggen. Immers, daar koop je een console in het eerste geval voor.
    Maarja ik heb nog wel genoeg plezier met PGR2, ik heb nog veel platina's te halen.. en de ervaring die je in PGR2 opdoet neem je mee naar PGR3. Toch wel jammer, maar misschien heeft 't zo z'n voordelen: tegen de tijd dat PGR3 uit is, is de Xbox 360 misschien goedkoper... het kan...

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    is het al bevestigd???

3. FabianNL

FabianNL Guest

nope, maar daar lijkt het hier wel op ;)

4. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof die gasten van EA niet egt :{

5. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we hopen dat het niet waar is.

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het valt me de laatste tijd trouwens op dat van die weekly-update niks klopt. Ze doen nu veel langer over de updates en er kwam al minder nieuws in voor [ze begonnen over andere projecten laatst]. Hadden ze best later mee mogen komen misschien.

Edit: Ik heb het natuurlijk over Bizarre algemeen. Had natuurlijk niks te maken met die EA-zooi.

Edit 2: Nog ff over die update....keb niks gezegd O-) Ik was iets te vroeg met mijn woorden. Bizarre heeft namelijk weer een nieuwe update.

Hier de update van bizarre

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nice, tblijf der toch nog elke keer kwijlend na toekijken. Geweldig _O_

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Helemaal waar. Zouden ze gratis sponzen bij het spel doen als het uit is? Ik ga echt enorm van de graphics genieten op mijn kamertje. :9

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Een Bizzare Creations Spons :cool:

Die mini game word gruwelijk :9 Ik kijk echt uit na deze game (De mini game en PGR :cool:

10. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwha, zelf vond ik niet zo héél veel aan de minigame. Wel grappig voor 5 min als je begrijpt wat ik bedoel. :+

Op dit moment zie ik gewoon het liefste de car-list en de overige 2 steden. :D

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Overige ene 'stad'. :)

(lees mainpage elke dag, you will know shit http://archief.xboxworld.nl/news/7204/ ) ;) :+

12. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  13. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik moet zeggen dat ik dat publiek er niet erg mooi uit vind zien, het lijken wel slecht gephotoshopte foto's van hoofden, met een raar lichaam.

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]OMG!! Prachtig plaatje, met dat circuit erachter... _O_

Mooiste publiek in een racegame tot nu toe. :)

(je moet idd niet te goed naar het publiek kijken, dan ziet het er nep uit, maar als je 'gewoon' kijkt... _O_ )

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  15. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god, wat ziet dit er grandioos uit. Publiek ziet er ingezoomed, misschien niet uit, maar van een afstandje en met duizend op een hoopje ziet het er heel realistisch uit. En die baan zo op de achtergrond...*veegt mond af.

16. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens dit is maar een test hé. Niks hiervan gaat in de game, its just a test:)

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het, ik weet het, maar bedenk eens wat dit voor zombies of wat voor voor een leger kan beteken :9
    Die kunnen ook met deze getalen weergegeven worden *)

(zoals we wel konden zien bij kameo en die zombie titel)

18. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar deze mensen hebben zeg maar een schapen A.I. Het zijn gewoon kuddediertjes die samen één brein vormen en soms besluiten om voor je te gaan klappen als de cpu dat vraagt. Die zombies hoeven ook nog niet bijster intelligent te zijn dus daar kun je er ook nog wel een stel van neerplempen, maar zodra je een redelijk intelligent leger wil neerzetten, dan denk ik dat de 360 daar niet zo blij van wordt.

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt helemaal. :) Gaat er vooral om dat in Gotham heb je dat niet nodig, maar wel mooie auto's en omgevingen. In Kameo zijn het wel soldaten, die paar duizend, maar bijster slim zijn ze echt niet, ze weten hoe ze een paar animaties doen en elkaar volgen, maar that's about it.

Het wordt interdaad interessant wanneer je (PDZ?) een honderdtal slimme vijanden tegenover je hebt in een level. Maar goed, dat is misschien beetje moeilijk. :) Moet wel leuk blijven! Met grote aantallen monsters is het meestal gewoon leuk er talloze tegelijk weg te knallen zodat je je machtig voelt. Het is niet leuk omdoor 100 slimmerikken aangevallen te worden, want dan ga je steeds leuk.

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.ownage.nl/news/8846/

Japanse site:

http://projectgothamracing3.jp/

Amerikaanse site:

http://projectgothamracing3.com

Moet ik hieruit afleiden dat de game toch niet gelijktijdig met de 360 uitkomt?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina