1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe screens! :)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ geweldig _O_



    whooeee 500e post!!
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Echt freaking mooi. Ik zag op teamxbox/ign/gamespy ook nog wat nieuwe staan dacht ik. Maar dit is echt schitterend.
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Dat wordt een mooie racetitel!
     
  5. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar wanneer laten ze eens screens zien van achter je auto(camera achter je auto, toerenteller,...ernaast) als je aan spelen bent?? Want daar zit ik op te wachten, op zo'n screens...
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Check in de beginpost de ingame trailer, Bizarre zegt dat deze trailer enkel alleen uit ingame beelden bestaat. (zoals het spel er ook uit gaat zien, dezelfde GFX)

    Het is geen filmpje met beelden met toerenteller, TPS view etc, maar wel dezelfde GFX. ;)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Welke stad zie je op de 4e en 5e foto? Ik zit al de hele tijd te twijfelen maar ik kom er niet uit.

    edit: London dus :) En ik maar hopen op een nog onbekende stad. |:-
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  8. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit previews van andere site's heb ik kunnen lezen dat de cock-pits er heel gelikt uitzien zoals bv. lichtjes beginnen te branden wanneer het donker is.
    Paar weken terug was er in Duitsland een PGR3 persconferentie daar liet men da naar het schijn zien.
    Als er 80 auto's zijn heeft dit als voordeel dat men uitgebreid aandacht kan besteden aan elk wagen.
    Daarop werd ook verteld dat elk wagen minstens uit 20.000 polygonen bestaat.
     
  9. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja zeker, minstens uit 20000, xbox 360 kan wel e heeeeel pak meer dan dat,...(maarja, is nog maar een launchgame,allé, in 2005 komt hij toch nog uit normaal)
     
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik nou veel centjes had kocht ik er ook nog een Playseat bij, dan is het helemaal geweldig!
     
  11. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me vergist het waren er 40.000 :)
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Pakt spons weer

    *Bekijkt plaatjes...damn hoe relaxt :cool:. Deze game word echt _O_
     
  13. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik blijf kwijlen!!


    maar foto 1 en 2 vindt ik een beet je cartoony achtig!

    verder prachtig!
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er 100 bijgekomen! :confused: Ik denk eerder dat Gamespot gewoon een foutje heeft gemaakt, al hoop ik het niet. :D
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, volgens mij hebben ze inderdaad een foutje gemaakt. Lees dit verhaal eens..

    The room goes quiet for a second. Some cynical git (yours truly) decides to ask about the frame rate. Design manager Gareth Wilson takes the question. "This version's running at 30 frames per second. We're aiming for 60." Does he think they'll hit it? "We'll see how we go. It's all about timings. If we had four months we could get it running at 60. It's whether we've got the time." With precious time to reflect even on that, the conversation lurches in another direction.

    Fittingly, Bizarre Creations is in a hurry in every respect. Standing in Microsoft's Japanese headquarters the morning before the Tokyo Game Show, Gareth and his cohort Ben Ward look knackered, and they've just pelted through a one-hour presentation in half the time so that we ourselves can race off to hear Microsoft announce that the Xbox 360 will launch on December 2nd in Europe - with or without their game in tow.

    Development on Project Gotham Racing 3 is permanently stuck in fifth gear - and so's much of the game. The 80-plus cars all had to have a 170mph top-speed at the absolute minimum, the levels of detail have shot so high that the Microsoft rep in the back of the room has to remind Wilson to mention it's 80,000 polygons per car (in case we're tempted to report it's only a few shades above PGR2), they joke about new bugs they spot during the presentation, and Ward admits he only tried out the Route Creator feature for the first time that morning. Indeed, the frame rate is just about the only thing off the pace. But does it really matter?

    "In the next generation frame rate will become much less important," says Wilson, "because when you apply HDR and these lighting effects and run with motion blur, you can't tell the difference at 60. You don't notice that much difference because the motion blur takes a lot of it away." We'll have to wait until we're playing it to decide if he's got a point, but watching the two of them pound through a Tokyo circuit it's obvious to see why they're having to work hard to optimise the game.

    Lees het hele verhaal:

    http://forums.projectgothamracing3.com/forums/1723/ShowPost.aspx
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2005
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi stukje, lees het vetgedrukte, de GFX zullen de renders evenaren, zo zegt IGN. :)
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2005
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop toch van harte dat ze die 60 hrz. gaan halen. Mij maak je niet meer wijs dat je er niks van ziet.
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zie je het in PGR2?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina