1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag btw wel leuke dingen in dat filmpje, bijv dat de N-RING TERUGKEERD!!! _O_

2. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet niet of deze al gepost zijn,maar ze zijn wel mooi,maar ik wil eens echte ingame beelden zien(terwijl ze echt aan het spelen zijn...):
    moooooooi!:)

3. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn niet mooi in de zin van dat de screens van goede kwaliteit zijn, want ze lijken wel uit een tijdschrift te komen of iets dergelijks. Of ligt dat aan mij?

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik weet niet of dit als eens eerder genoemd is maar ik vind het bwel jammer dat ze er zo weinig auto's in doen, en ik weet het draait niet alleen om de auto's maar het zijn er zelfs minder dan in PGR-2. Dan ben ik zeker beniewd welke ze er uit hebben gehaald, best wel wat denk ik want er zijn minder auto's en toch andere gekomen. Maar PGR-3 kan al haast niet meer mislukken, toch vind ik het jammer.

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben alle auto's eruit gehaald die de 250 km/h niet halen. PGR3 draait om snelle wagens. Er zijn al zo'n 33 auto's min of meer bevesetigd. Hier kun je zien welke auto's waarschijnlijk in de game komen (geen officiele lijst):

http://forums.projectgothamracing3.com/forums/1988/ShowPost.aspx

6. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie? Is PGR3 klein?

(om maar eens een discussie-tje te starten :) )

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PGR moet arcade blijven! Dus geen tunen. Ik ben blij dat er naast Forza Motorsport een goede arcade racer is. Vergelijk het maar met de Gran Turismo van de arcade racers. PGR3 is zeker niet klein. Je kan zoveel circuits maken.. je kan ze zelf namelijk in elkaar zetten. Alleen over het aantal auto's ben ik niet zo te spreken. Van mij mochten de langzame auto's er ook in. Maarja, met de nieuwe technologie moet alles snel en flitsend zijn.. veel spektakel... en dan heb je misschien niet met een Ford Focus.

8. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die video van 3 kwartier bekken/eerder beluisterd, je zag enkel die dikke gozer, maar daarin zeiden ze dat ze voor de 80 snelste hebben gekozen en nu zijn er vel grotere verschillen in acceleratie, remvermogen, wegligging tussen de super cars. eerst was er een schaal van focus tot Enzo, Waarbij de verschillen tussen de top auto's redelijk klein was, nu dus tusen alleen auto's uit de hoogste klassen!

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik haat tunen. Ik wil winnen als ik de beste ben, en verliezen als ik niet goed genoeg ben. Geen zin om te verliezen omdat iemand afgestudeerd is op aerodynamica en zijn wagen beter heeft ingesteld. PGR gaat om gevoel...
    En tsja, die langzame auto's...wat deden we daar nou mee? Alleen spelletjes als last man standing, cat en mouse. Nu er ook wat nieuwe multiplayermogelijkheden zijn zal ik auto's als de Ford Focus niet missen...

Het aantal steden vind ik wel weinig. Natuurlijk kan je eindeloos zelf banen aanleggen, maar afwisseling in de steden is ook wel leuk. Maar ja, misschien te kopen via marketplace? Ik hoop trouwens dat ze toch die Nürbergring weer in het spel stoppen of een andere megalange track.

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mooi gezegt, ben ik ook mee eens. Gewoon lekker racen en niet eerst wat gaan afstellen zodat je sneller bent of wat dan ook.

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Dat tunen zorgt ook voor verwarring. Zo worden die hele leaderboards in Forza Motorsport een beetje verneukt door gasten die op een of andere manier een ME Four Twelve in een C klasse kunnen krijgen. Of ze komen aan met een Mini met de specs van een Enzo.

Ik wil gewoon een auto hebben die ik goed onder controle kan houden en waar ik veel mee kan winnen. Ook gevoel voor de baan ontwikkelen hoort daarbij.

Laatst bewerkt: 23 sep 2005
  12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    PGR moet arcade blijven? PGR is toch simulatie?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    PGR is nooit simulatie geweest. Zo arcade als wat. Het rijdt allemaal heel soepel en lekker. Terwijl simulaties zoals forza en GT wat lomper em realistischer aanvoelen. Daarom kan je bij die games juist wel sleutelen onder de motorkap en bij PGR niet.

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Krijgen we dat weer :+ Het ligt imo tussen arcade en simulatie in, daarom durf ik het ook niet echt in een hokje te plaatsen. Burnout is echt arcade, en GT4 is echt simulatie. PGR lijkt op geen van beide :)

15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    De N-Ring zit er weer in! :)

16. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik PGR2 voor het eerste speelde, vond ik het simulatie en was ik het niet eens met de lui die het arcade vonden. Toen kreeg ik Forza, en heb ik mijn menig nooit veranderd. Toen heb ik weer is PGR2 gedaan, en toen kwam ik er achter dat het spel zeker wel arcade is. Maar als je het met Burnout gaat vergelijken, tja...

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Maar daar zie je ook het verschil, Burnout is het ene uiterste en Forza en GT4 de andere. En imo zweeft PGR er echt tussenin.

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.. je hoeft eigenlijk niet eens een ander spel te spelen. Ik bedoel, dat je kudo's verdient zegt eigenlijk al genoeg..

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Lijkt me wel vet die track designer, zeker als het goed uitgewerkt word. Alleen het zou nog mooier zijn maar erug moeilijk om goed uittewerken als ze er een car designer in stoppen. Ik wil later zelf auto ontwerper worden en heb nu al een (denk beeldig) auto merk. Heb al heel wat ontwerpen, en dan zou het mooi zijn voor mensen zoals ik dat ze met hun eigen autos kunnen racen. Kijk nou al uit naar het eerste spel dat dat erin heeft. Hoop dat het PGR gaat worden.

20. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind inderdaad PGR3 wat aan de kleine kant, al begrijp ik dat wel voor een launch game. kijk naar de 1e xbox1 launch games, die waren ook heel veel kleiner als de games die er nu voor uitkomen.
    dit is ook een reden dat ik de xbox360 nog niet koop bij de launch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina