1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
  3. FabianNL

FabianNL Guest

haha, gaat lekker hier! :D

ziet er allemaal geweldig uit tot nu toe! Ben benieuwd wat titan1980 ons gaat leveren, nu aan het dllen ;)

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Very nice, al trekt dat slippend door de bochten gaan mij nooit zo (behalve in rally games).

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Leuk filmpje, je ziet nu alle ''Views''. Maar :eek: wat vinden jullie van het rij gedrag? door bochten heen en etc. Ik heb het gevoel dat er weer een andere wegligging is. |:- Eerst in deel 1 een lekkere wegligging, en toen kregen we deel 2 met een toch wel pittige rijstyl die je echt aan moest leren en nu? weer iets anders :confused:. Maarja kan ook zijn dattie gast gewoon beroerd rijdt :+ Ze hadden mij die race moeten laten rijden :+

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Dan was die auto vast na de eerste bocht al total loss.

8. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Wat ik zo vet vind is dat getik van die heerlijke sappige malse kudos, als ze erbij komen. Dat is uiteraard niet het vetste wat ik vind, maar het is weer lekker als in PGR2 kudos verzamelen. (of hoe ze hier ook maar heten).

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    4 posts boven je post had je hem ook al geplaatst. ;)

Dat ie niet zo goed rijdt zal wel komen, omdat ie niet de volle concentratie erop heeft en een beetje aan het showrijden is.

10. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Kudos ja, dat getik zit ook in deel 2. Ga maar is flink door een bocht heen :cool:

Uhuh, en hoe heb ik deel 2 dan op expert kunnen uitspelen :+

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Weet iig tegen wie ik niet online moet spelen als ik kans wil maken om te winnen (mocht ik weer eens live nemen). :+

PS: Jerhui begon zover ik weet met bunny sig. ;)

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha, ach Expert zegt nix :+. Sig aan gepast :). Maar wel toffe filmpjes vandaag zeg van PGR 3 _O_

13. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie filmpjes _O_....

Ziet er in ieder geval vet uit, nu maar hopen dat ik PGR 3 wel kan masteren, want zelfs in normale Multiplayer werd ik van de baan gereden...

*zucht* Ik en racespellen..... :)

14. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
  15. SupahMaster

SupahMaster Guest

ik zal ze bekijken :)

//EDIT\\ WAAAAHH!! 45 kbps 8) |:-

16. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Gave filmpjes! En rikkel tnx voor de links... Hoop wel dat ze die in car view kunnen forceren in een potje, zodat je er mee moet rijden als je dat aan wil zetten als host. Dan is het echt masterlijk! Edit: kan je trouwens ook in het donker rijden? In het laatste filmpje zie je dat maar half...

Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb inmiddels al die filmpjes gezien en ik kan maar een ding zeggen: GAAF _O_

Het ziet er echt heel erg gaaf en echt super mooi uit. Vooral de cockpit view ziet er waanzinnig uit. Dat filmpje waarin je eerst de Enzo ziet en daarna die classic is zo mooi. Je ziet die hele stad aan je voorbij vliegen, heel gaaf gedaan, kan echt niet wachten.

19. FabianNL

FabianNL Guest

het ziet er allemaal nog steeds/weer geweldig uit! Super!

En zou idd wel heel stoer zijn als je kan verplichten in multiplayer tot die cockpit view! Ralysport Challenge 2 kende dat toch wel? Hopelijk zit het hier ook in :cool:

En rikkel, bedankt voor de links weer!

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd Rikkel, thanks voor de links. Je hebt een aantal mensen veel plezier gedaan door deze links te posten. :cool:

Maar ik heb net nog een keer die filmpjes zitten kijken en ik kan nog niet geloven hoe mooi deze game is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina