1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ga er maar gewoon van uit dat PGR 3 een launch titel is.

2. JeePee

JeePee Guest

Is dat geen GT-ONE Race Car? Weet het niet zeker...

Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2005
  3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Pff ik zou het ook niet weten Hij staat hier iig niet (hier onder link)

Carlist 22/09/05

4. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Voor de mensen die het nog niet weten: Op www.gamespot.com staat ook een 40 minuten lang durende tour van pgr3. Daarbij worden vragen gesteld en er zitten nogal wat dingen bij die ik nog niet wist. Aantal punten die mij wel opvielen:

Zo zit er een team elimination modus in. : Dus Rood 2 spelers vs Blue 2 spelers bijv. Degene die wint wint voor het team.

Teammodus gewoon met punten.

Time vs Kudos

Er is een online career, en volgens mij ook iets wat lijkt op matchmaking. In ieder geval zou je makkelijker een eerlijke race moeten vinden.

Een modus waarbij je de snelste sectietijden moet rijden, degene met de meeste snelste secties wint.

Physics systeem van gotham 2 maar dan met 200 extra parameters voor een nog betere wegligging en reactie van de auto.

Auto's koop je met geld. De voordeligste prijs kwaliteit auto is de radical.

Er zitten ongeveer 10 conceptcars in.

Voor gotham TV kunnen ze 30000 man streamen, dat kunnen dus 10 wedstrijden zijn voor 3000 kijkers of 1 voor 30.000 begreep ik eruit. Zij bepalen wat er gestreamed wordt.

Toernooien worden opgezet, ook voor prijzen. Zowel en I quote :p "noob-toernooien" en "pro-tournooien". Toernooien kunnen zo lang duren als zij bepalen.

In Japan zie je meer jappen op straat dan bijv in Las Vegas.

Kudos systeem gaat ook meer kijken naar snelheid dan alleen maar naar showy truukjes.

Er staat nog veel meer in, maar dan moet je het zelf maar even kijken want ik kan niet alles meer herinnerenO-) Ow ja en het is volgens die kerel wel een launchtitel, dat wat op de GDC gezegd was was fout. (Ik weet niet of er daarna op de tokyo show/x05 wat gezegd is over vertraging.)

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  5. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is die licht bak met een Susuki hyabusha blok erin.
    ik geloof dat die nobel heete

6. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Het is inderdaad een auto met een suzuki hayabusa motor erin, hij weegt geloof ik maar iets van 500 kilo, en heet volgens mij geen Noble want dat is een bestaand merk. En dit is een auto gemaakt door een garage. Je kan geloof ik al een kit bestellen voor maar iets meer dan 30000 pond. Ik weet haast zeker dat dit die auto is. I, geloof dat ie Westvield heet maar aangezien het plaatje niet erg duidelijk is weet ik niet zeker welke auto het is. Dit is hem volgens mij [​IMG]

Laatst bewerkt: 5 okt 2005
  7. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

pgr 3 wordt idd een launchtitel is bevestigd :)

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tja, kijk...

Dan ga ik dus toch denken over een pre-ordertje. :)

9. Ryuchunk

Ryuchunk Guest

10. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Het is een radical. Voor de rest klopt het. Zit ook al in pgr2. Brute auto en zeker op de korte circuits niet bij te houden....

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Gelukkig, PGR3 is een lauchgame!

Beelden op 2vandaag zagen er echt goed uit!

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, en dan ik ook voor een pro-ordertje :9

Ziet nieuwe challange voor zich :cool:

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Zit ie ook al in PGR 2? Hmm heb ik hem nog niet gezien en toch heb ik alle auto's al. Volgens mij zit deze auto met die Hayabusa motor erin niet in PGR 2, maar ik zal wel even kijken strax.

En het was trouwens alang bekend dat PGR 3 een launchtitel zou worden dus er was niks om je voor druk te maken.

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Zit bij de Download Contenten :)

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, even werd er getwijfeld.

Maar ik ben wel blij dat hij uitkomt. Hopelijk wordt het een goede game die zijn voorganger gaat overtreffen en niet een geen afgeraffeld iets (zie je soms bij launchgames).

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    btw zijn de filmpjes van de nieuwe garage/TVR Sagaris en photo mode van de Enzo al gepost?

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    de wattuh?

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  19. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    haha maar de post is wel duidelijk want nu staan wel de filmpjes en foto's in deze thread O-) _O_

EDIT: Bedankt voor deze mooie filmpjes..denk dat trouwens deze game ook maar moet gaan aanschaffen om een echt next gen gevoel te krijgen. Vond PGR2 niet echt spannend maar dit ziet er wel goed uit..misshien tegen die tijd maar ff de demo bekijken :)

Laatst bewerkt: 6 okt 2005
  20. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    die photo-mode is echt super gaaf, straks krijgen we nog fotowedstrijden, wie de mooiste foto kan maken!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina