Voor de mensen die het nog niet weten: Op www.gamespot.com staat ook een 40 minuten lang durende tour van pgr3. Daarbij worden vragen gesteld en er zitten nogal wat dingen bij die ik nog niet wist. Aantal punten die mij wel opvielen:
Zo zit er een team elimination modus in. : Dus Rood 2 spelers vs Blue 2 spelers bijv. Degene die wint wint voor het team.
Teammodus gewoon met punten.
Time vs Kudos
Er is een online career, en volgens mij ook iets wat lijkt op matchmaking. In ieder geval zou je makkelijker een eerlijke race moeten vinden.
Een modus waarbij je de snelste sectietijden moet rijden, degene met de meeste snelste secties wint.
Physics systeem van gotham 2 maar dan met 200 extra parameters voor een nog betere wegligging en reactie van de auto.
Auto's koop je met geld. De voordeligste prijs kwaliteit auto is de radical.
Er zitten ongeveer 10 conceptcars in.
Voor gotham TV kunnen ze 30000 man streamen, dat kunnen dus 10 wedstrijden zijn voor 3000 kijkers of 1 voor 30.000 begreep ik eruit. Zij bepalen wat er gestreamed wordt.
Toernooien worden opgezet, ook voor prijzen. Zowel en I quote "noob-toernooien" en "pro-tournooien". Toernooien kunnen zo lang duren als zij bepalen.
In Japan zie je meer jappen op straat dan bijv in Las Vegas.
Kudos systeem gaat ook meer kijken naar snelheid dan alleen maar naar showy truukjes.
Er staat nog veel meer in, maar dan moet je het zelf maar even kijken want ik kan niet alles meer herinneren Ow ja en het is volgens die kerel wel een launchtitel, dat wat op de GDC gezegd was was fout. (Ik weet niet of er daarna op de tokyo show/x05 wat gezegd is over vertraging.)
Laatst bewerkt: 5 okt 2005