Ik vind die KUDOS echt een van de saaiste dingen van PGR omdat ze matig zijn uitgewerkt. Dat mogen ze er van mij uitlaten. Wat meer gewoon kijken naar tijden lijkt me leuker. Want bij 2 ontleenden ze je rank aan je aantal kudos, en dat heeft echt niks te maken met snel zijn. Het idee van dat slippen voor punten is wel leuk. Dat ze die golfjes eruit laten vind ik niet zo erg, die zien we wel in forza 360.
En fredkroket met die houding van: "ik weet het allemaal zoveel beter en jij kent pgr 2 niet": Mijn broertje is nota bene wereldkampioen PGR 2 dus jij beweert nu dat jij er meer van weet dan hij. Zelf schakelen is in PGR2 amper sneller als een van de weinige spellen.(max 0,5 sec in time trial, in race is het in de praktijk bijna altijd trager) Op de WCG rijdt iedereen met een automaat bij PGR2 en dat zijn geen noobs. Maar die discussie ga ik niet weer eindeloos voeren . Motorisch zeker vrijwel niet ( in het rood doortrekken omdat de automaat op "perfect shift" schakelt is niet sneller(2 km of zo bij alleen de snellere wagens )zoals wel bijv. bij forza het geval is ), alleen de tractie is soms iets anders in een bepaalde versnelling wat in sommige bochten net iets beter uitkomt. Ik zei ook "echt sneller worden" dus niet een beetje. Dat miniverschil wat er nu is is te weinig vind ik dan dus in 3 wil ik graag dat zelf schakelen seconden scheelt.
Jordo jij herkende de discussie al hihi Ach ja als fred secondes sneller rijdt is iedereen blij he.
Laatst bewerkt: 22 jun 2005