1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Jongens, voor de duidelijkheid:

Dat is wel een Toyota GT-ONE, en niet een radical, noble of weet ik het wat.
    Hier nog meer screens van die bak:

/EDIT: Ik zag ergens photo-mode staan, en nu kan ik dat bestand niet downloaden. Maar jullie gaan mij toch niet vertellen dat die 100% geript is van GT4...
    Zou ik wel erg inspiratie loos vinden.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2005
  2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee valt wel mee, je kan gewoon tijdens een replay het beeld stoppen (hetzelfde dus) alleen dan vanuit veel meer dynamsiche standpunten heel het scherm ronddraaien en met wat effectjes iets vast leggen. Het doet iets anders aan, maar natuurlijk hebben ze het wel van GT4 gejat. :p

Btw, iemand ie garage gezien _O_ _O_ errug mooi. :)

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk die garage zal er weer een arcade kast staan zoals in pgr2 O-) haha..

4. JeePee

JeePee Guest

Ik heb het filmpje nu wel gezien (werd net in de wachtrij gezet :confused:) en dit is dus echt 100% hetzelfde. Niet alleen de naam, maar zelfs het hele scherm 8) Ook al die effecten enzo.

Wat ik wel weer grappig vind is dat wanneer GT4 zoiets heeft jullie zeggen dat je het toch nooit gebruikt, en dat ze het beter weg hadden kunnen laten, en wanneer 'jullie' spel het gewoon exact overneemt (lijkt wel een poort) je een reactie krijgt als:
    :{

5. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Héhé, hoor je mij niet zeggen he. :+

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja die komt er weer in. Iig er zijn screenshots van die game tevinden op xbw frontpage.

*heeft nu al foto's op PSP staan van PGR 3. :9

7. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja nu je het zegt..had die gezien :D die screens waren mooier als de auto's zelf :9

8. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Goh, in GT4 racen ze ook, das gejat!!

Foto's maken kon ook al in SegaGT hoor, dus GT4 was ook zeker niet de eerste...

9. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Mja in uh die ene game zat ook al die ene auto..dat hebben ze ook gepikt..|:-

Zo blijf je bezig..dat slaat echt nergens op. Net zo als met al die mensen zeggen jij die game is een GTA kloon dat slaat ook nergens op is gewoon weer een nieuwe game in dat genre maar sommige mensen snappen dat niet..

10. JeePee

JeePee Guest

Verander dan iig nog de naam.
    Maar SegaGT was echt niet zo uitgebreidt als GT4 en PGR3.

Dat je foto's kan maken vind ik opzich niet zo erg, ik vind het alleen zo stom dat gewoon de hele layout van opties hetzelfde is. Ik zal wel eens een plaatje zoeken van hoe het er in GT4 uitziet, dan zie je het zelf.

11. ernestomodena

ernestomodena Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij dat is geen gt-1 dat kan ik nogzelfs zien van zo'n klein fototje.
    Als ze realistisch zijn brengen ze de gt-1 ook alleen maar uit in rood. is namelijk door toyota 2 straatauto's uitgegeven in het rood

12. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
  13. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die straf secondes nog zwaar dom en klote :)

14. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Tsja dat kan je goed zin bij N-ring (filmpje). Ik vind het ook maar dom, maarja dan moet je maar goed rijden :+

15. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    bij forza was het niet goed uitgewerkt van ik als iemand anders tegen je botste kreeg je ook straf secondes

16. MuDvAyNe-fan

MuDvAyNe-fan O2 waster

Leuk Bevonden:
    0
    als je in die cockpit zit is het vuil op de vooruit ook heel erg mooi gemaakt

17. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah ziet er goed uit.........het enige waar ik me toch zorgen over maak is het draaien van het stuurwiel. het zag ernaar uit dat, zelfs bij redelijke scherpe bochten, het stuurwiel eigelijk maar matig ronddraaide. hoop dat ik het mis heb. voorderest een fantastiche game waarik echt op zit te wachten. Ben ook cker benieuwd naar hoe de showroom eruit gaat zien.

18. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    (K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)(K)

Kus :+

Echt mooie filmpjes, de gameplay ziet er lekker uit, GFX zijn hartstikke mooi, en ben blij dat de Ring er in zit, dit keer volledig. :)

Jammer idd van die strafseconde's, bij Forza was dit erg frustrerend, hopen dat het hier beter is uitgewerkt.

* Al met al, hele goede indrukken die ik van deze game krijg. PGR is back! :)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat wordt weer wat kijken thuis. :cool:

20. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer van die strafsecondes, ze hoefden er van mij niet in. Het is geen sim-racer.. maar goed. Ik hoop niet dat het zo is dat als iemand anders tegen je aanrijdt dat je dan ook secondes erbij krijgt.. dat is heel frustrerend :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina