1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  3. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft de 4 ms games gespeeld, dus we kunnen nog Kameo, PDO etc verwachten :D

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
  5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die 3D sreen ziet er echt :9 uit. Alleen ik heb problemen met dat filmpje, hij loopt niet helemaal lekker (telkens stotteren). Maar tzag er wel goed uit :9. Alleen het is wat leeg (die levels)... :{

6. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
  7. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
  8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Om die handen zitten handschoenen. Dus wat op het eerste gezicht op een randje "schaduw" lijkt, is eigenlijk bedoeld als donkere streep op de handschoen. Als je dat er niet bij denkt, ziet het er idd vaag uit. Denk handschoen!:)

9. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik volg Project Gotham Racing 3 een tijdje niet meer maar nu Ghost Recon Advanced Warfighter uitgesteld is ben ik weer van plan Project Gotham Racing 3 te kopen. Nu heb ik een paar vragen die misschien ergens in deze threat staan maar ik heb geen zin om 48 pagina's te lezen.

Kan je bij Project Gotham Racing 3 tunen? Op een ander forum las ik dat je wel een paar dingen kon veranderen.

Krijg je strafpunten als je ergens tegenaan rijdt? Rijdt je auto ook slechter na een grote botsing?

Is er een schademodel? Hoe realistisch is die?

10. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Erg mooie filmpjes weer en wat een detail. Die linkerspiegel ook in Las Vegas, hangt er half aan en dat glas is erg mooi gebarsten.

@ Bonbridge: nee, nee, ja (2e benk ik niet helemaal zeker van, de strafpunten dan)

Laatst bewerkt: 19 okt 2005
  11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Het doet het daar allemaal niet bij mij..:mad: Kan iemand niet zo lief zijn om het in imageshack of putfile te zetten??O-)

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Nee je kan niet tunen.

Ja je krijgt strafpunten als je ergens tegen aan rijdt, nee de auto wordt er niet slechter van.

Ja die is er, ong net als bij PGR 2 alleen dan ziet het er veel beter uit.

13. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    download die file en open met media player

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat het zo is, dat als je tegen iemand aanrijdt, dat je dan ook secondes erbij krijgt. Als dit zo is heb je een klein probleem: als de computer tegen jou aanrijdt (omdat hij slecht rijdt), krijg jij secondes erbij :mad: Een concept dat niet helemaal goed uitpakt (Forza Motorsport). Ik hoop dat ze daarop wat verzinnen.

Laatst bewerkt: 19 okt 2005

15. Je zal wel gewoon net zoals deel 1&2 je vers verdiende Kudo's kunnen verliezen als je botst, maar dit maakt verder geen zak uit. Online wordt meestal toch gereden met de kudo's uit. Het gaat er toch om wie wie het eerst over de streep is.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2005
  16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Online wordt in 95% van de games met kudo's aan gerden hoor. Tenminste: in PGR2, en ik verwacht ook dat het in PGR3 zo zal zijn.

17. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja inderdaad, er wordt bijna altijd met Kudo's aan gereden. Maar heel vaak gaat het de gamers toch vooral om om eerste te worden, ondanks dat de kudo's tellen.

18. Dubbelpost

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2005
  19. Wij hadden ze meestal wel uitstaan, heb je ook niet dat gerinkel de hele tijd. En er is toch geen hond die erop let.

20. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lette er anders wel altijd op, vond het wel leuk om de meeste kudo's te hebben. Zo ga je ook levels omhoog.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina