Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zowaar niet meer aan gedacht om de laatste beelden te bekijken. :eek:
    Ze zouden eigenlijk de optie moeten toevoegen dat je kudo's geluid kan uitzetten. :)
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik let er ook op. Bovendien, het is best leuk om een hoge combo te halen en de meeste kudo's te halen. En, er let wel een hond op de kudo's.. anders werd kudo's racing nooit gespeeld. En dat gerinkel is juist vet. Je kan net zo serieus racen met kudo's aan.

    Dat is ook best wel logisch, want als je eerste wordt, krijg je een hogere postion bonus.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jep ik vind het ook wel lachen om zo'n hoog mooie kudos score tehebben :cool:. Ik sta met PGR2 op Rank 51 in offline mode :9

    *Gaat filmpjes bekijken
     
  4. Ik vind het ook wel lachen af en toe, maar ze blijven een bijzaak.
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen, zonder kudos kom je nergens :9. Je moet minimaal kudos rank 50 zijn (offline) om alle auto's tekunnen kopen :). Dus het lijkt me toch wel een hoofdzaak.

    Filmpjes net even bekeken, maar wat stotterd het beeld. Heletijd loopt tie telkens een soort van vast en dan zie je weer wat rijden.....hebben jullie daar ook last van?
     

  6. Ja, in de singleplayer vind ik het vet om kudo's te scoren, (vooral cone challenges). Daar draait de hele single player ook om. Op Live kon/kan de kudo score me niet zo boeien.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor mij wel iig! :D
    Check die hoge 'cones' :eek:!
     
  9. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    cker lekker, alleen heel jammer dat die gast er werkelijk niets van bakt, althans die eerste (zal de eerste keer ook echt niet meevallen denk ik!!!). Maar ooooow wat een lekker geluid kwam er uit die porsche!!!
    Ik hoop trouwens dat de bugatti veyron 16,4 in het spel zit, ben echt benieuwd. En echt jammer dat je de weersomstandigheden niet kan aanpassen. Lijkt me echt lachen om met zo'n brute bak te glijen in de regen.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Die vent is nog slechter in die cone challenges als ik. :eek: Maar zag ik het nou goed dat die cones vast aan het wegdek zitten met een veer ofzo, zodat ze weer overeind schieten nadat je er overheen bent gereden. Zou wel schelen, normaal als je die cones omver rijdt liggen ze om en heb je de volgende ronde een probleem.
     
  11. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    *gaat ff het filmpje bekijken.

    dit word iig een super spel, beste racer voor de x360 tot nu toe :D :+
     
  12. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ze kunnen het nog niet heel erg goed. :+

    Ik hoop het, bij PGR 2 was het vervelend dat als je er een omreed, je de volgende ronde niet meer perfect kon halen.
     
  13. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Waarschijnlijk zit ie er niet, want als je kjikt naar de top 10 fastest cars dan zit ie er niet eens in en het is de snelste productie auto in de wereld.
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Daar lijkt het inderdaad wel op. Maar je ziet verder niet dat de auto omhoog komt als hij er overheen rijdt. Zou wel leuk zijn als dat echt gebeurt als je met je wielen over zo'n cone rijdt.
     
  15. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah die lui zijn gek , Veyron gaat maar 407 Kmpu als je de rode sleutel gebruikt 8) Anders is zijn top 375 kmpu :)

    Maar er gaan geruchten dat hij er in zal zitten, ik hoop het iig :)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De 3D screenshot maar dan stukken groter, kwaliteit wel minder.....klik :)

    Leuke avatar alleen wat groot
    [​IMG]

    :eek: Dus die dingen word als ware naar beneden gedrukt, slim bedacht want ik zat al tekijken is nou een bug of wat....is pgr2 gewend, dat die pionnetjes omhoog de lucht in gaan of flink opzij worden gedrukt.
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij part mogen de pionnetjes wel weer een rode kleur krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2005
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De pionnetjes in PGR 2 zijn oranje van kleur en deze in PGR 3 zijn geel. Wat wel lastiger is tezien...

    Haha prcs :p, ik schreef dat ook zonet :)
     
  19. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt helemaal gelijk, ik ben bijna kleurenblind :D Maar inderdaad rood is gewoon de beste kleur, geel is weer minder. Oranje in PGR2 was wel te doen.

    Weersomstandigheden kun je toch wel in multiplayer games veranderen? Het klopt wel dat je ze niet in Kudos World Series/ Arcade kan veranderen. Daarom was een Free Run misschien wel handig geweest (voor de mensen zonder live). Maar waarschijnlijk kun je weer en tijd van de dag wel instellen in multiplayer games.
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In MP kan je alle mogelijkheden toepassen ja, zoals regen/droog en donker/licht :). In Arcade en KWS is het niet mogelijk om iets teveranderen. Een free run? tsja je hebt al een beetje zoiets van CarChallange en CircuitChallange maar daar kan je nix aan veranderen qua weersomstandigheden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina