Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Srry voor de dubbelpost maar er zijn weer 2 verse video's van PGR 3!

    2 N-ring video's
     
  2. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah.. op die manier. Ik bedoel meer een andere free run: zelf de track kiezen, zelf instellen welk weer/welk tijd van de dag, zelf instellen tegen hoeveel cpu's je wilt racen en tegen welk niveau. Dat miste ik een beetje in PGR2. Dus dat je bijvoorbeeld ook met Mini's de N-ring kan afwerken tegen cpu's (niet dat iemand dat gaat doen ofzo :9 maar andere mogelijkheden zijn wel interessant). Dit heet volgens mij Arcade in Forza.
     
  3. Alé Gertje!!!

    Alé Gertje!!! Active Member

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat de bugatti erin moet zitten. anders lopen ze toch een beetje achter de feiten aan. eigelijk vermoed ik dat ie er toch inzit. bij PGR2 wist je ook dat de Enzo misschien de snelste was. Later bleek echter dat de TVR nog sneller was.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dat klinkt echt super :9. Erg leuk bedacht, als dat nou in deeltje 3 kwam :cool:
     
  5. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe pionen zijn inderdaad een stuk relaxter , dat ze weer terug bouncen dan... rood mogen ze van mij ook wel weer worden :)
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja want je ziet ze nu stukke minder goed, dus dat word Behind-Car view dan maar :9. Ach het is misschien ook maar even wennen :)
     
  7. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik rij altijd Behind car view, is het meest overzichtelijk voor mij :)
     
  8. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er een mirror voor de nurburgringfilmpjes? Die link is echt sloom.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice movies ^^

    En wat een Ring _O_

    Misschien niet superealistisch weergegeven, maar toch, het ziet d'r gewoon allemaal lekker en gelikt uit. O-)

    Kijkt nóg meer uit. :D
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zit nu dat nurburgring filmpje te kijken.
    De graphics zijn echt _O_ alleen had ik wel gehoopt dat de groene hel wat realistischer was. Hij is weer best wel breed, en de omgeving is niet echt 'echt' te noemen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 okt 2005
  11. Cesar

    Cesar Active Member

    Berichten:
    461
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, voor de meeste realistische nurburgring moet je bij GT4 zijn. Maar puur op gebied van graphics ziet de PGR3 versie er super uit. :)
     
  12. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Wat ik nog altijd een nadeel vond van PGR 2 is dat niet alle auto's de juiste snelheden hadden die ze in het echt hebben, zo heb je dat de Saleen S7 zo'n 380 km/h in het echt kan en de Ferrari Enzo zo'n 350 km/h. Deze snelheden kunnen een beetje afwijken maar toch dit wijst erop dat de S7 een stuk sneller is dan de Enzo, Maar in PGR 2 echter was de Enzo sneller. En er zijn ook genoeg auto's die de Enzo op andere vlakken overheersen. Maar toch is de Enzo in PGR 2 de op 1 na beste auto. Best wel vaag, hoewel ik denk dat ze dit niet in de meesterlijke opvolger hebben van waarschijnlijk de beste racegame ooit. :9
     
  13. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    In de nieuwe PU zijn ze wel héél erg positief over PGR3. Verbaasde me, want ik dacht dat ze wel iets meer zouden mierenneuken zoals normaal. Noujah, J.J. vind ik ook iets serieuzer reviewen dan de rest. Daar hecht ik dan ook iets meer waarde aan....de rest is meer voor "plezier".

    Nu weet ik btw wél wat Capture the track is. Ik weet niet of dat al precies bekend was hier, ik heb het in ieder geval niet gelezen. Voor de mensen die het ook [nog] willen weten: Track is in stukjes verdeeld en je moet iedere keer de snelste tijd neerzetten op dat deel. Dus a la rallygame.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je MotoGp hebt gespeeld weet je dat dit een rip-off is.
     
  15. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind je? :confused: :{ De beste als het gaat om...??
     
  16. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Antwoord is duidelijk dat ik dat dus niet heb gespeeld. MotoGP kan ik niet langer blijven spelen dan 10 minuten. Ik weet niet waarom, maar ik moet het hele ding gewoon niet...
     
  17. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat had ik ook. Ik wou heel graag MotoGP3 hebben, maar na een uurtje MotoGP2 te hebben gespeeld hoefde ik geen MotoGP meer! :cool:
     
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    over pgr ging deze thread toch?

    en Head Ninja, ik ben het met Nicos eens: Enzo de beste auto?:confused:
    Ik heb pgr erg lang gespeeld, maar bijna geen één race met de enzo gereden, zo geweldig was hij helemaal niet, vond vele auto`s veel lekkerder rijden, waardoor je ook snellere tijden neer kon zetten. Dus een van de beste auto`s...hmmm
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    In het begin is de Enzo het snelste/beste, daarna de porsche en als je dan echt lange tijd heb gespeeld en dan eindelijk de TVR behaald is dat weer een betere auto. Maar met de Enzo rijdt je echt wel de betere tijden omdat de andere auto's gewoon pakweg tesloom zijn. En lekker rijden? Tsja zoveel zou het niet schelen ;)

    2 na beste auto. Daarboven zit de Porsche nog :) En daarna natuurlijk de TVR.
     
  20. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tjah, toch kwestie van smaak misschien, en ik had vrij snel de porsche, dus die heb ik daarna altijd gebruikt.

    En de races die je moest rijden om de porsche te halen, heb ik volgens mij vooral met Pagani gedaan, missn nog de uhm...die met die moeilijke naam :p, om alles op silver te halen voor de porsche, hoefde je niet altijd de snelste auto te hebben.
    En op 1 of andere manier had ik altijd iets tegen de enzo, vond m gewoon echt niet zo lekker rijden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina