1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    4 na beste auto. Daarboven zit de Porsche, de Mercedes, de Koenigsegg en uiteraard de TVR :) (en als je Live hebt 5 na beste: Radical)

    de Enzo stelt niet echt veel voor.. als je 'm vergelijkt met die andere auto's
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja heb je gelijk in, maar om goud tehalen moest je toch wel met de Enzo rijden. Die is toch net wat sneller, maar zilver kan je met elke auto wel halen ja :)

    Welke :+?

    List: Saleen S7
    Ford GT
    Porsche Carrera GT
    Koenigsegg CC V8S
    Enzo Ferrari
    Pagani Zonda
    Mercedes CLK-GTR
    Porsche 911 GT1
    TVR Cerbera Speed 12

    Koonigsegg? OMG daar heb ik echt nooit ingereden, ja ok voor de carchallange maar verder nooit. Issie echt zo snel :+
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  3. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de Koenigsegg verkies ik boven de Enzo. Enzo staat misschien wel op de cover, maar echt een indrukwekkende auto is het niet. Voor conechallenges is uiteraard nog goed (als je de Porsche niet hebt) maar verder? N-Ring, misschien ook wel, maar in de stad heb liever een stabielere auto. Enzo slipt te veel. Misschien verschillen de meningen daarover, maar ik heb liever een Koenigsegg. Hij heeft een goede acceleratie en top speed, helaas geen goede top acceleratie. Toch rijdt hij best lekker.

    Maar over PGR3. Als ik de carlist bekijk wordt de Koenigsegg CCR echt een bruut monster. Maar wat zie ik hier:

    TOP 10 - Top Speed:

    01 - Koenigsegg CCR - 242 mph
    02 - Koenigsegg CC V8S - 240 mph
    03 - TVR Cerbera Speed 12 - 240 mph
    04 - Ferrari F50 GT - 236 mph
    05 - Ferrari GTO Evoluzione - 229 mph
    06 - McLaren F1 LM - 225 mph
    07 - Ford GT40 Mk4 - 220 mph
    08 - Pagani Zonda C12-S 7.3 Coupe
    09 - Ferrari Enzo - 217 mph
    10 - Jaguar XJ220 - 217 mph

    Koenigsegg CC V8S (uit PGR2!) is wel een van de snellere.. hier wel véél sneller dan Enzo (of is dit een verbeterde versie?)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Is een verbeterde versie. Kijk maar naar de TVR, die heeft een super acceleratie en super topspeed. TVR is in PGR 2 echt de snelste ;).
     
  5. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Absoluut, maar als ik online race heb ik liever de Radical (echt een bruut monster, helaas geen top speed). De TVR is ook top, handling is aan 't begin wel wennen zeg.

    Bizarre heeft nog wat Soundtrack Samples vrijgegeven:

    http://projectgothamracing3.com/gothammusic/Soundtrack Samples.htm

    O ja en zo zien de nieuwe menuutjes eruit:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Drifting, Braking en Grip vervangen power sliding, top speed en handling.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi, gewoon duidelijk en overzichtelijk :).
    Ziet gewoon simpel, welke auto's klasse hebben en welke minder fijn zijn.
    Strak...
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    :eek: Vet!, Ik ben ze nu even aan het luisteren. Eerste nummer is wel cool :9....

    "Don't Sleep"
    sample (wma) Die is chill :cool:
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2005
  8. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat deze game grafisch zeer overschat gaat worden, want ik zag gister een stukkie van pgr3 op mijn tv, en nou weet ik dat je met opneem kwaliteit en een vroege versie van het spel zit, maar ik heb geen HD tv en het zag er echt niet zo mooi uit. Ik denk daarom dat bij vrijwel alle 360 titels geld dat als je grafisch een stap vooruit wil nemen je echt zon tv nodig gaat hebben en dat je er anders heel erg weinig van gaat zien.
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang je het niet van de X360 zelf ziet komen kan je niet echt oordelen...
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Over die snelheden....Daar moet je in PGR3 niet over zeuren. Daar klopt namelijk geen ene reet van :9
    Alle auto's remmen even hard, ze hebben allemaal dezelfde draaicirkel, en de TVR zou in het echt helemaal niet de snelste zijn. PGR is gewoon pure arcade (remmen hoeft pas als je gaat sturen) met wat simulatie achtige trekjes, maar over snelheden en handling hoef je niet te zeuren. Dan moet je maar DTM2, Forza, GT4, GTR, RBR, GP4 spelen ofzo _0/
     
  11. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    heb je m al gespeeld?

    draaicirkel bij alles hetzelfde? draai jij maar eens een rondje met de tvr en de radical :{

    heb jij pgr3 al gespeeld? want je doet net alsof je t spel al maanden aan t spelen ben
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ik doelde meer op PGR2.
    Aan de filmpjes te zien is het in deeltje 3 niet anders.

    En of de radical een kortere draaicirkel heeft weet ik niet, dat is toch een DC? Wel weet ik dat alle auto's in PGR2 precies even veel ruimte nodig hebben om een 180 graden bocht te maken.
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Xbox 360 spellen zijn echt niet meer vergelijkbaar met xbox 1 hoor... Ook zonder zo'n tv zal jij het verschil makkelijk zien.
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Idd, dat verschil is easy te zien gek :p.
    Zelfs met een normale TV, tuurlijk, als die filmpjes van een HD tv zijn afgestreamd, dan zullen ze op jou tv'tje IETS minder mooi zijn.

    Maar het is echt niet zo, dat wanneer je het spel op start, je steil achterover valt van de Lelijke graphics.
     
  15. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    De enzo is in PGR 2 kwa statistieken de op1 na beste auto.
    Best wel jammer trouwens dat ze geen top speed in die menu's van PGR 3 hebben.:p
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Statistieken zeggen dus niet alles :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Dat alle auto's even hard remmen is in PGR3 dus niet meer zo, aangezien je 'braking' er nu ook hebt staan. Is toch wel beter :)
     
  18. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    even voor de mensen die dit nog niet wisten: Er komen maar 75 auto's voor pgr3!
    Maar: Bij al deze auto's hebben ze niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant nagebouwd. ER komt ook een camera dat je racet vanuit racers oogpunt.
     
  19. parotech

    parotech Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    das wel mooi,als ze het wel reallistisch houden met de handen aan het stuur, en niet alleen een stuurtje die draait
     
  20. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de info die we nog niet wisten!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina