1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Wat hij nog vergeten te zeggen is: Er zijn dit keer wel toeschouwers langs de kant te vinden!

2. JeePee

JeePee Guest

Damn gast, je loopt achter. De laatste game waarbij alleen het stuurtje draaide is ook alweer 5 jaar geleden |:-

Jij loopt helemaal achter :+

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Half-Life 2:D

4. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Dit is wel een beetje erg oud nieuws, dit wisten we zowat al toen we nog niet eens wisten dat PGR 3 uit zou komen.:confused:

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Tijd weer voor een nieuw filmpje :cool:

Klik

:cool: *download

Edit:Mirror

Laatst bewerkt: 24 okt 2005
  6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Yep, gisterenavond ook gezien_O_ _O_ _O_

Echt waanzinig mooi zoals dat detail op de brug en de 3d mensen langs de kant.....
    Ik raad iedereen aan dit filmpje ff snel naar binnen te trekken want hier zie je echt hoe mooi PGR3 eruit gaat zien*)

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Jep, en het leuke is ook dat je dan altijd die Photo Mode kan gebruiken in offline mode. Ik weet niet hoever je van de auto vandaan kunt gaan maar het leek aardig ver. Toppie game dit, :9

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Erg vet die Photo Mode, had er nog niks over gelezen!! Zo te zien kan je met al die effecten die je kan toevoegen mooie foto's maken. Je kan zelfs de sluitertijd en de focus veranderen. *)

Op de achtergrond hoor je trouwens dat er PDZ wordt gespeeld. :+

9. alibi

alibi Guest

photomode.... hoe komen ze erop!!! :{ ....... doet me denken aan een vaag racespel van Polyphony Digital.....

10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, alleen hebben ze er het nodige aan versleuteld en er nog meer mogelijkheden aan toegevoegd :). Niets mis mee toch? Het is er alleen maar beter op geworden vind ik :cool:.

11. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk krijgen die gasten het de volgende game wel voor elkaar ONLINE te gaan ;)

En van wie zullen ze die inspiratie nu hebben..............????

12. alibi

alibi Guest

polyphony directeur Kazunori Yamauchi wilde er een fatsoenlijk online racegame van maken, en dat kan moeilijk op de PS2.... maarja, dat is een ander onderwerp!:D

maar ik ben benieuwd wat je met je foto's kan gaan doen. op je USB stick zetten en afdrukken? als achtergrond gebruiken voor de desktop op je 360?......

13. JeePee

JeePee Guest

Als je er wat van te weten wilt komen, gewoon GT4 spelen, die is nagenoeg hetzelfde |:-

Ook jij loopt achter |:-

Sinds ik mijn nieuwe memory card heb, heb ik lekker veel foto's kunnen maken met GT4. Ik zal proberen om ze morgen erop te krijgen. Ik zou wel eens willen weten of PGR3 hieraan kan tippen. (niet alleen aan de kwaliteit, maar ook of je dia-voorstellingen kunt geven oid)

Laatst bewerkt door een moderator: 25 okt 2005
  14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ehhm volgens mij bedoelt hij wat anders met sluitertijd :)

15. JeePee

JeePee Guest

ehhm, wat dan?
    Toch gewoon de snelheid waarmee de foto gemaakt wordt?
    Een snelle sluiter gerbuik je voor scherpe foto's op hoge snelheid, en met stilstaande beelden is het het beste om een lange sluitertijd te hebben.
    Wat denk jij wat hij bedoelt dan?

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja dat bedoel ik ook maar wat heeft het met je memory stick temaken!

17. JeePee

JeePee Guest

Niks :+
    Je hebt een mermory card nodig om foto's te maken. Je moet ze toch ergens opslaan. PS2 heeft niet een standaard HD hea ;)

18. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22

post eens wat foto's je maakt me schiewnierig! ;)

19. JeePee

JeePee Guest

Morgen ;)
    Ga nu eerst slapen :)

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whoe ik kijk écht uit om in een PGR3 thread foto's van GT4 te zien, omdat een fanboy wilt laten zien dat GT4 dezelfde features heeft als PGR3...

Niet :{

Dude wat kan het jouw boeien, je gaat die game + console toch nooit halen dus waarom meteen weer vergelijkingen maken met GT4 door een dezelfde feature over wat beter is en wat niet. Post ze dan in deze splinternieuwe thread, maar niet in een PGR3 thread, want ik zie het nut daar niet van in. Geef dan een linkje voor de nieuwsgierige onder ons naar die thread ofzo en ga daar discuseren. :)

En nu weer ontopic _0/

Laatst bewerkt: 25 okt 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina