1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FabianNL

    FabianNL Guest

    Richard Burns Rally kende ook een realistische in-car view, andere waren idd allemaal érg onrealistisch...
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  3. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    *) PGR3 Speelde wel zwaar goed _O_ vooral de in-car view is erg vet gemaakt(net echt O-) ) en de graphics zijn ook zwaar indrukwekkend :D Kan niet wachten om deze game straks thuis te spelen, was een beetje framedropperig maar ja volgens alex was de game voor 80% pas af dus dat komt allemaal wel goed.
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    DTM1 had ook zo'n realistische. Alleen jammer dat ze het in deel 2 compleet anders (lees: verneukt) hadden.

    Die nacht screens zijn wel heerlijk. Vooral de belichting spreekt mij aan.

    Kan je nou wel of niet tunen in deze game :confused:
    Dat is toch echt een Aston Martin met spoiler...

    Edit:// Laat maar, het is de Le Mans versie :9
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2005
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de build van de x05 die zij nu ook gebruiken was voor 80% af zeiden ze @ x05... Game is nu al verder af natuurlijk dus dat zei ik niet helemaal goed maar de versie die wij speelden was nog niet geoptimised en berust nog wel op die 80%... Maar in dat filmpje met bullet krijg je wel een goed idee van de belichting.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2005
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Xbox 360 games speelbaar op PU Awards:

    *Project Gotham Racing 3

    Begint er steeds meer zin in tekrijgen. Over 2 weken speel ik PGR 3 voor het eerst _O_

    *Kwijlt :9

    Ik zal ff je filmpje downloaden Alex V ;).
     
  7. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    In DTM1 had je geen echt realistische cockpitview, we bedoelen hiermee dat je alle vibraties ziet en voelt en echt zelf om je heen kijkt. In DTM 1 bijv. als je dan naar rechts wilt kijken springt de view naar rechts toe ipv dat het hoofd naar rechts draait snap je :)
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Nee toch...:eek: Op de PS2 tenminste niet hoor. DTM2 had dit overigens wel.


    Hoe lang zal die rij zijn 8)
    Ik zal hem daar ook zeker proberen te spelen, maar wanneer het me een halve dag kost om 100m te rijden moet ik toch ff 2x nadenken :+
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik niet :9

    *Leuke filmpjes Alex V ;)
     
  10. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Thnx. Jammer dat mijn batterij al zo snel gaar was anders had ik wel wat meer op kunnen nemen :mad: :9
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow, die komt lekker snel binnen :D 1,4 MB/seconde :D
     
  13. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel tof filmpje.
    Alleen lijkt mij zwaar irritant om in het donker te rijden. Je ziet die bochten veel later op eens opdoemen.
    Verder maakt die knul wel veel stuur fouten zeg :p.
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Martomo, die gisteen ook in dat 360 appartement was, hoorde ik dat jij het spel vond tegenvallen in vergelijking tot PGR2, minder selheidsgevoel en no meer acrade=gemakkeljker geworden daardoor....

    Is dat echt waar alex?
     
  15. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is niet waar. Het spel is sneller geworden, maar nog steeds niet snel genoeg vind ik. En het is ietsje lastiger geworden dan deel 2 volgens mij, maar ook dat had wel meer gemogen. Ik had het al redelijk snel onder de knie, nog geen toprondes of zo natuurlijk.... Maar ja van de andere kant het is gotham weet je dus simulatie moet je daar ook niet echt zoeken. Qua gameplay dus maar een kleine verbetering afgezien van de hele gave inside view. Je raakt nu trouwens wel de auto sneller kwijt dus dat was wel goed gemaakt. Maar de graphics zijn top dus dit is wel een must have game hoor. Ik vond alleen de menutjes een beetje kaal maar kan zijn dat die nog wat opgepoetst worden. Maar deze was met perfect dark en kameo erg goed.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  16. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat vond je eigenlijk van Perfect Dark?
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verschil tussen automatisch en handmatig nu veel groter? (in PGR2 was schakelen ook iets sneller, maar hoeveel sneller, daar was niet iedereen het over eens :9 )
     
  18. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat spel is gewoon super. Hele hoge interactiviteit met de omgeving ( je kan veel kapotschieten etc) supermooie graphics. Vooral de textures van de muren en de belichting zijn fenomenaal. Ook hoe ver je kan kijken was goed uitgewerkt. Schieten is veel moeilijker dan met halo en dus leuker. Slecht was dat je niet kan springen en dat de multiplayer soms een beetje log aanvoelde met draaien in deze build. De wapens klinken ook erg goed. Het is gewoon een goed spel en het eerste echte alternatief voor halo.

    Dat merk je pas goed als je het wat langer doet denk ik, maar op het eerste oog leek zelf schakelen meer uit te maken dan bij 2 volgens mij. Bij 2 schakelde de automaat op het optimale punt qua aantal km's per uur en was het alleen soms sneller doordat een bocht soms beter te nemen was in een bepaalde versnelling qua handling ipv motorisch voordeel. De automaat bleef nu soms ff overtoeren maken terwijl je dan beter kan opschakelen volgens mij, dus zelf schakelen is iig anders dan met 2, maar dat kan ik nu nog niet goed zien. Dan moet je t spel toch een tijdje hebben.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  19. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog nooit pgr 1 of 2 gespeelt, maar gaat je auto hier net zo snel kapot al bij gran turismo 4? of kan je hier nog een beetje duwen en tegen een muurtje opknallen?
     
  20. MuDvAyNe-fan

    MuDvAyNe-fan O2 waster

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    auto's gaan niet kapot
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina