Dat spel is gewoon super. Hele hoge interactiviteit met de omgeving ( je kan veel kapotschieten etc) supermooie graphics. Vooral de textures van de muren en de belichting zijn fenomenaal. Ook hoe ver je kan kijken was goed uitgewerkt. Schieten is veel moeilijker dan met halo en dus leuker. Slecht was dat je niet kan springen en dat de multiplayer soms een beetje log aanvoelde met draaien in deze build. De wapens klinken ook erg goed. Het is gewoon een goed spel en het eerste echte alternatief voor halo.
Dat merk je pas goed als je het wat langer doet denk ik, maar op het eerste oog leek zelf schakelen meer uit te maken dan bij 2 volgens mij. Bij 2 schakelde de automaat op het optimale punt qua aantal km's per uur en was het alleen soms sneller doordat een bocht soms beter te nemen was in een bepaalde versnelling qua handling ipv motorisch voordeel. De automaat bleef nu soms ff overtoeren maken terwijl je dan beter kan opschakelen volgens mij, dus zelf schakelen is iig anders dan met 2, maar dat kan ik nu nog niet goed zien. Dan moet je t spel toch een tijdje hebben.
Laatst bewerkt: 30 okt 2005