Jep maar dit vond ik wel een mooie auto maar er was geen plaatje waar die in zijn geheel opstond:{ . Mocht iemand een heel plaatje van deze auto vind geef ff een schreeuw, de auto was makkelijk maar dat logo damn. Ik kon namelijk geen mooi groot logo van PGR vinden.
Gelukkig mag de licentie van Lamborghini nu wel gebruikt worden en zal je ze in PGR3 zien. EA maakt soms goede games, maar meestal is het allemaal lekker uitmelken. Ze nemen maar over en over...komt een keer dat je alleen nog maar EA hebt en dan zakt het allemaal in elkaar want ze hebben geen concurrentie meer...
# PU Competities # Project Gotham Racing 3 Dat is wel lachen . Hoop dat ik kans maak, zolang fredkroket maar niet komt
Ben al lekker aan het trainen met project ghotam 2 om er weer in te komen in het race gevoel. Ga ook zeker op de PU Gamplay meedoen met de competieties van project 3
Goed zo . Dan zal ik ook maar ff nog gaan oefenen . Ik hoop niet ze het netzoals vorig jaar doen want toen mocht je met Outrun 2 maar 1 keer een baantje rijden. Ok het duurt langer maar je kan nooit een goed rondje rijden in je eerste lap. Had ik ook vaak genoeg met PGR2 reed ik eerste rondje toch wel redelijk en dan na een stuk of 10 rondjes heb je een score die 5 sec onder de tijd zit van je eerste lap. Maarja, misschien doen ze het ook wel 1 vs 1. Dat zou wel cool zijn! We zullen zien
Nog 1 maand en 1 dag Ondertussen maar weer wat oefenen met PGR2, jammer dat het zo rustig is op L!ve. Als iemand een potje wil, voeg me maar toe, mijn friendlist heeft nog plek zat
Zowel Off -als Online kan je altijd met z'n 8en. Nieuwe modus zijn bijvoorbeeld de 'Eliminator' mode, dat elk rondje iemand afvalt.
8 man online en er zijn nieuwe modes zoals: Capture the Track (dus van je checkpoint naar checkpoint wie de snelste is). Zie anders XM 8 G4E postte gelijk met mij. Ik heb hier ff ge-edit omdat je hem anders over het hoofd zou zien.
Hmmm, zal ik ook wel aan mee willen doen Eens kijken wat een niet-PGR'er kan inbrengen Hopelijk dat ze op een onbekend circuit gaan rijden, en dan idd maar 1 rondje, want met inkomen heb ik niet zo veel problemen (veel filmpjes die ik gemaakt heb zijn uit mijn eerste rondje) en circuits ken ik toch na een rondje of 3
Deze game lijkt me echt gaaf worden alleen hoop ik wel dat als je zelf schakelt je ook sneller bent. En mogen de auto's iets sneller van mij.
Septic jongen alles goed Game wordt gewoon uber vet het word sneller mooier beter! Betere online functies Ghotam TV enzz Het is van Mirosoft zelf dus het wordt gewoon dikke shitt