Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg mooi, het is zeker wel goed als ik er wat in de beginpost hiervan zet? :)

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    :D dit is jou topic dus...ik vind het best.

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er wat bij gezet, hele mooie screens man! (ik weet alleen niet of die screens morgen van Kobold, die had nadat ik deze thread had gemaakt had hij de thread ook veranderd ofzo) Iig hele vette screens. Vooral die van de steden en het interieur spreken mij heel erg aan, zoiets is nog nooit vertoond! :D

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tja de screens die ik poste zijn (nog) niet officieel vrijgegeven, vooral de renders niet. En aangezien XBW hier vaak niet aankomt, doet de site waar ik ze vandaan haal dat wel. ;) En die site is vaak wel 1 van de eerste op gebied van nieuws over de 360 games. Want hun hebben overal wel bekende mensen zitten uit de industrie. Zo was die site als 1 van de eerste met matriaal van de Pre E3, eerste met renders van verschillende games..

5. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En je kunt die site niet ff noemen? O-)

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat heb ik zin om dit spel te spelen zeg! Het ziet er prachtig uit alleen de Ferrari F50 zier er een beetje nep uit omdat je geen glans ziet en alles bijna alles de zelfde kleur rood is maar dat zal wel komen omdat hij niet goed in de zon staat ofzo! Hopelijk word de singleplayer even lang of langer als deel 2 want die was erg goed!

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Tuurlijk kan ik dat wel, je had ook gewoon bij de bron van die plaatjes kunnen kijken. ;) www.xboxyde.com het is gewoon de beste site voor Xbox360.

8. JeePee

JeePee Guest

Tja, ik weet het niet hoor. De game zal ongetwijfeld mooi worden, maar zolang ik niets ingames heb gezien ben ik niet overtuigd. Kijk maar eens naar de photo-mode plaatjes van GT4. Ingame is het een stuk lelijker. Hoe gaat dat met deze game?

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    "The images of been removed. I'd like to apologize to Microsoft and Bizarre about this."

Het is weer eens zover :D ze houden Xboxyde.com ook altijd in de gaten he, verdikkie nu ben ik de plaatjes kwijt. En moeten we wachten tot ze officieel worden gereleased.

Maar goed, je kan deze game niet vergelijken met een game als GT4 want die draait toch even op een wat mindere hardware. En ik denk dat er deze keer niet veel verschil meer gaat zitten tussen intro's en gameplay.

10. JeePee

JeePee Guest

Ik zei het alleen maar als voorbeeld. Je kan tegenwoordig elke game mooi laten lijken. Natuurlijk gaat PGR3 er weergaloos uitzien, maar ik denk niet zo mooi als de screens die tot nu toe zijn vrijgegeven.

11. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja ik snap dat je er zo over denkt, en zo denk ik er zelf eigelijk ook wel over ja. Eerst zien dan geloven idd. Want we hebben afgelopen generatie aardig wat games gezien die niet bleken te zijn wat we aan de screens zagen. Maar toch is het maar net hoeveel je van een game verwacht. :)

12. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Games blijken idd minder mooi te worden dan verwacht, (kijk maar naar Forza bijv) maar bij de PGR-series heb ik dat gevoel op een één of andere manier nooit. De screens van PGR2 waren in die tijd ook van: Dat kunnen ze nooooit in die game maken, al die details etc, maar ze deden het toch, zo niet mooier dan die screens. En wat ik nu ook zie van die steden, interieurs, dat zijn géén renders hoor, da's ingame. Van die auto's... oké, dat zijn misschien wel renders, maar al die gebouwen in die steden! _O_ Bizarre Creations laat tenminste ook veel vettere screens zien dan menig Gamestudios. :D

13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En dat is nu...:)

Dus bij deze zet ik ze er maar ff op. De screens van de trackeditor en die binnenkant waren trouwens ook nog niet officieel vrijgegeven :p

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat gebeurt omdat hij Illegale plaatjes host. Die krijgt hij van anonieme bronnen, niet van officiele mensen bij Microsoft. Als wij plaatjes posten zijn het publieke officiele bronnen en zijn ze dus ergens anders publiek te vinden, dan kan niemand ons iets maken. Toch willen ze soms dat iets van het net halen, meestal gaan we daar niet op in als de andere publieke officiele bron ook niet aangepakt is.

Het verschil tussen Xboxyde en XBW is dat wij al het nieuws vinden bij ontwikkelaars en uitgevers zelf, we eten als het waren hun brood onder hun neus weg. Xboxyde krijgt anoniem (niet officieel) spullen toegestopt of steelt deze van derde partijen, (scans, andere website die het materiaal hebben gelekt).

Dat is vaak natuurlijk erg cool, want dan zien we dat allemaal snel, daarom zijn ze bekend geworden. Helaas voor XBW hebben alle mensen bij de uitgevers en ontwikkelaars en dikker slot op hun informatie-flow en kunnen wij op onze legale manieren niet zo snel meer aan exclusieve nieuwtjes en shots komen, moeten we nog harder werken. Maar dat is pas gebeurt nadat wij talloze malen scoops hadden op vele vlakken die Microsoft en andere uitgevers zuur kwamen te staan dankzij hun eigen onzorgvuldigheid. Jammer voor ons, maarja. :)

Een jaar geleden op E3 werden wij daar constant op aangesproken. Best wel grappig! Nu zal datzelfde gebeuren met Xboxyde, alleen hebben zij niet het verweer dat het officiele bronnen waren, maar ze waren wel degelijk met louche praktijken bezig om die materialen te verkrijgen. Wel leuk voor ons Xbox fans natuurlijk! :)

Je mist er nog een paar Wooffa:

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  15. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw interview op X-Box site:

Ik heb ook de nu officieel geworden screens in de beginpost gezet. *)

16. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Deze is echte te mooi *zucht..

17. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    waar blijft een in game filmpje :'-( want dan kan je echt goed ordelen denk/hoop op X05 :{

18. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Effe de armen uit de mouwen steken, kort in-game filmpje op de gamepage:

http://archief.xboxworld.nl/game/1106

Die trailer is prerendered, maar met in-game materialen. Maar die bedoel ik niet.

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Bedankt Kobold/Mirik voor de uitleg :)

Ik zelf ben ook vaak opzoek naar nieuwe dingen, niet alleen via bijv. Xboxyde maar ook net wat je zegt van uitgevers/devolpers voor nieuwe informatie of screens (natuurlijk alleen via hun sites). En de screens van PGR3 idd ik heb daar (toen ze werden verwijderd van Xboxyde) nog gekeken of ze ergens op een andere site stonden maar nergens meer kunnen vinden. Stelen is ook fout uiteraard, maar aan de andere kant ben ik soms Xboxyde wel stiekem een klein beetje dankbaar, dat ze zo snel (voor screens en filmpjes alleen want voor andere informatie ben ik altijd op XBW te vinden uiteraard), mischien is dat fout, maar goed dat is dan niet anders. En het zijn idd erg mooie screens, kijk echt uit al naar het 360 tijdperk.

Ga nu even die trailer checken. :D

Laatst bewerkt: 23 jul 2005
  20. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ja ben ik ook dankbaar voor, maar Xboxyde is dus niet altijd de 'bron' en neemt dan wel de eer op zich. Dat vind ik geen stijl, maar goed, doen ze dat niet, dan is de kans dat minder mensen dat nieuws zien, en dat niet bij de orignele website die het postte vinden.

Still, het is tegen mijn principes, ook al is het in vele gevallen wel makkelijk! :)
    Als je iets leuk vind op je zoektochten, let me know!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina