Project Gotham Racing 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 13 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Customizen.... ik schrok me dood toen ik dat las.. Maar gelukkig niet kloten aan de wagens, maar alleen aan de banen. :9

2. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk doen ze iets aan het snelheidsgevoel(moto gp,rallisport)
    Het geluid van de wagens voor de rest eigenlijk zo houden.
    Ik kan dit niet vaak genoeg zeggen eigenlijk.

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    De nieuwe filmpjes op IGN zijn echt Super! damn wat krijg ik opeens nog meer zin om een xbox360 aan te schaffen met HDTV

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG die filmpjes _O_. Deze game moet ik gewoon hebben :cool:

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan echt niet wachten op de dag dat ik mijn Xbox360 met PGR3 op ga halen..
    Echt dit spel ziet er zo cool uit..

6. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of het al is gezegd, maar ik las op deze site (onder previews, en dan 'all about the cars') dat iedere auto in ieder geval 170 mph (273 km/h) haalt. :eek: Ik vind dit een beetje raar, want het is ook leuk om af en toe met wat langzamere bakken te racen...

'While the official car list for PGR 3 is still tightly under wraps, we do know that all the cars featured in the game were chosen based on their ability to reach at least 170 mph. Simply put, the PGR 3 team has assembled a fleet of the world's fastest, most desirable supercars, and a range of car classes are included in this elite group.'

7. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou een opvallende keuze zijn, want je moet wel wat racegame-ervaring hebben om zo'n snelle auto te handelen. Of het wordt erg arcade achtig :confused:.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    :) dacht ik ook

Hoeveel dagen moeten wij hier nog op wachten op al dat moois!

9. Robbertje

Robbertje X360

Leuk Bevonden:
    0
    Totdat de Xbox360 te koop is.

10. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    wordt gespeculeert tot 4 november 8)

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was allang bekend! ;) :) PGR3 richt zich puur op de Supercars en elke auto zal harder dan 270 km/h gaan. Toch best vet, 80 Supercars in één spel en allemaal zal je met ze in het begin al kunnen racen! :)

12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Kleine correctie: Er is altijd gezegd dat PGR3 zich gaat richten op exotische auto's. Marja, zoals ik al eerder heb gezegd in deze thread...ik vertaal het ook snel naar supercars. Daarbij zul je niet meteen alle auto's krijgen imo. Het staat trouwens ook nergens dat je ze meteen alle 80 hebt. Lijkt me trouwens ook saai, dan is er niet veel meer te unlocken en kun je meteen de beste auto pakken zodat je er iedereen mee uitrijdt.

@ Gunther: Dit kunnen ze doen d.m.v. de tijden en de AI van de tegenstanders in de loop van het spel te verbeteren. Zo kun je makkelijk instappen.

13. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd exotische auto's ja, maar ze gaan allemaal harder dan 270 dus ja... 8) :9 En over dat unlocken, dan moet je één van die filmpjes bekijken, ik geloof die van "Customizen" maar ik kan het mis hebben, daarin zegt die gast dat je meteen alles unlocked hebt.

14. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1

ik kon al niet rijden bij PGR2, en nu met nog een snellere bak. :'-(

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Als de gameplay maar goed is en die auto's lekker hard scheuren voor je gevoel vind ik het allemaal wel ok.

16. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met de gameplay van PGR zit het altijd wel goed dus.. _0/

17. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat gaan we maar testen op de PU gameplay hè :cool:

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Dat mogen we gaan hopen.

19. Gunther

Gunther ///M Power

Leuk Bevonden:
    0
    [reactie in het algmeen, niet tegen jouw persoonlijk] Dat weet ik, dat zal ook wel goed gaan voor de meeste die wel eens een controller in hun handen hebben gehad/ervaring hebben met racespellen.
    Met PGR2 heb ik mensen die voor het eerst in hun leven een controller vast hadden met Mini Coopers op zo'n Yokahama baan met vier 90graden bochten zien 'racen'. Dat was rampzalig.
    Ik moet er niet aan denken als die gasten een snellere auto onder hun kont krijgen. Dan moet de rondetijden waar ik 1 minuut op doe vor hun 5 minuten zijn.

Normaal boeit de leercurve van een racegame me geen zak, maar ik vind dat PGR3 als lauchgame (HET racespel voor de 360 zoals het nu ernaar uit ziet) een bepaalde 'verantwoordelijkheid' heeft. Ik vind dat dit spel racebaar moet zijn voor iedereen, dus ook voor mensen die voor het eerst een console kopen met een racegame erbij.

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Daarom heeft PGR 2 ook Steel, Brons, Silver, Gold en Platina. Van mij mogen ze de moeilijkheidsgraad die in PGR 2 zat ook in deel 3 stoppen want je ziet je gewoon opgroeien. Ik begon met Silver en na heel wat oefening begon ik aan Goud. Ik was helemaal blij toen ik Goud had uitgespeeld en dacht toen ook van: Platina red ik echt nooit. Nah nog meer training en oefening is het me toch gelukt om PGR 2 op Platina uittespelen. Ik hoop dan ook dat ze dit zo houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina