1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook al professional maar ik maak eerst alle amateur kampioenschappen af :)
     
  2. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft dat nog enig nut dan om eest alle amateur challenges uit te rijden, dan de pro etc. Je bewaart natuurlijk wel t lekkerst voor t laatst :9
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel plezier, je kunt dat toch nooit halen, je blijft altijd die 4 verschillende kampioenschappen hebben.
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    eh? als er iets erg was aan deel drie, was het wel dat je auto reed alsof het van papier was... je werdt zo van de baan afgebeukt, zelfs door een onzichtbare barriere die sommige auto's hadden... ik heb nu een paar potjes online gespeeld en vondt het stukken stabieler dan deel drie.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nog niets online gespeeld omdat Matchmaking zolang duurt! :mad:
     
  6. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    stabieler, maar het beuken wordt er niet minder op. Heb echt heel vaak meegemaakt dat mensen die een fout maken dan wel door je worden ingehaald hun auto in die van jou plaatsen. En dan heb ik het nog niet eens over de motoren gehad, als je daar online op rijdt ben je helemaal de lul en heb je enkel kans om te winnen als je na de eerste bocht tien seconden voorsprong hebt op de rest.
     
  7. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nog steeds niet binnen van play ook de 3e verzonden.
    vreemd
     
  8. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Online

    Duurt het matchmaken bij iedereen zo lang? word er gek van zit al 10 minute te wachte en e gebeurt niets;S

    En ik krijg als ik wat vind bij custom match steeds; cannot communicate with all players! wat moet ik doen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is inderdaad vreemd! Want vrijwel iedereen die 'm nog niet had (3de verzonden) heeft 'm nu wel! Dus dan is jouw situatie heel vreemd.
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem met die collisions zit 'm er in dat pgr 3 veel sneller ging dan pgr 2 en nu gaat pgr4 ook weer veel sneller. Ze moeten die banen gewoon wat langer maken en niet zo'n nauwe weggetjes want omdat je zo hard gaat kunnen veel mensen online die autos niet echt lekker in bedwang houden en is het juist moeilijk om iemand normaal in te halen of te ontwijken...
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... na wat potjes te hebben gespeeld online, zijn er weer wat vijanden bij :)

    Gewoon mensen die je van de baan afdrukken en dan wat lachen met hun vriendjes in de achtergrond.. suf.

    Maar de banen zijn te smal.. klasse G tot en met C gaat nog wel, maar met klasse B en A zijn banen zoals macau niet aan te raden.

    Helaas.. weinig race games krijgen dit goed.. op het eind is het toch meer een kwestie van overleven dan lekker sportief racen.
     
  12. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Jammer, bij deel drie was dit ook al zo. Ze hadden collisions beter uit kunnen zetten in ranked matches. Als je nu achteraan staat is het zo moelijk om er doorheen te komen. Het is gewoon een beukpartij. Hot lap is wel leuk online, dan valt er niets te beuken.
     
  13. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Weet er iemand hoe je die Endo achievement moet halen. Kheb al een paar keer een endo gedaan en vet over de 100 kudos gehaald maar geen achievement gehad.
    Óf kan dit alleen in career mode?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet bepaald aantal meters doen. Dus gewoon in New York op de Brooklyn Bridge. Dan kun je een hele lange Endo maken!
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik vind het geluid echt zo lekker klinken, vooral de auto's met een zware motorgeluid is echt strak. Ik moet trouwens wel zeggen dat de achievements ook erg makkelijk te halen zijn. ik heb er nu 600 en dat in een paar daagjes terwijl ik bij PGR3 echt wel even bezig was om 600 punten te halen
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog steeds geen 600 punten in PGR3 :+
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb de game sinds maandag. En heb nu 32 achievements. Zo snel heb ik nog nooit achievements behaald in een spel! :+
    Teller staat nu op 595 punten.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een gozer in m'n vriendenlijst heeft er al 960. Dus ja, dat is wel erg snel!
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Snap alleen niet, waarom ik die Superstar achievement nog niet heb.

    Earn 5 Kudos Stars three times in a race.

    Dat wil toch zeggen dat ie dan 3x rond moet gaan met z'n sterretjes? Nou, dat heb ik volgens mij toch al geregeld gehad.

    /edit: Ah, lees net dat je 3x dat publiek moet krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die heb ik gisteravond gehaald op het Michelin Test Track met die 8-vormige weg. Op een Kawasaki Ninja, dikke kudo's kan je daar halen.. weet alleen niet of die ook woren verwerkt bij je totaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina