1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat handmatige schakelen is irritant als je alleen incar view hebt. dan zie je niet in welke ie staat...
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik zit nu ergens in begin november in seizoen 1, en ik ben nu rank 55.
    Ik had eerst ook mijn eerste Major toernooi, jammer genoeg werd ik daar 2e. (kwam doordat ik een motor had gekozen met 8 acceleration en 8 speed, terwijl ik ook een Callaway Sledgehammer kon kiezen met 10 acceleration en 10 speed...). Nu moet ik dus een heel seizoen wachten om hem dan wel op de 1e plaats te halen.

    Damn dit is wel een gave game zeg! Het weggedrag is zeker niet arcade en het speelt erg lekker weg.
    De achievements verdien je wel erg snel maargoed. In 2 uurtjes rijden heb ik nu al 375GP.

    De keuze in auto's en motors vind ik ook erg goed, er zitten echt super veel gave/leipe auto's en motors in zoals de Murcielago LP640, de Audi R8 en de Ducati 999R Xerox. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2007
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Automaat rijden in games is voor mietjes, schakelen zet je tenminste echt aan het werk ;)
     
  4. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    *voelt zich aangesproken :'-(
     
  5. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Normaal zou ik het met je eens zijn, maar PGR vind ik toch een ander verhaal. Het gaat om de Kudos en die haal ik veel gemakkelijker wanneer ik automaat rijd. Ik kan dan veel mooiere combo's maken, etc.
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laat in manual gewoon de auto in zijn 2 staan en slip elke kant op. Is net zo simpel :9.

    Kom niet meer aan het spelen toe, te druk met andere dingen
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Bijdehandje :+. Natuurlijk kan dat wel ja, maar ik vind het net niet zo prettig voelen :'-(
     
  8. stevanovicNL

    stevanovicNL Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je de Rubbin' is Racin' achievement kunt halen, snap er niets van:confused:?

    Knock off the wing mirrors on all of your opponents' vehicles in a Single Player Street Race event.
     
  9. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet alle zijspiegels eraf rijden in een single player street race event. :b:
     
  10. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Net in de online career R1R Iceman en Zermatt geownd.. viel me toch mee :cool:
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die is makkelijk te doen hoor*)

    Klikkie om te lezen, anders doorscrollen:
    Maak een custom match aan en selecteer 1 tegenstander met een lage AI. Geef hem ook een langzame bak bijvoorbeeld een Mazda MX5 of een Minicooper. Zelf neem je een Ferarri F50 GT. Neem als track de brug in New York en zet het lap aantal naar je eigen smaak.

    Bij de start race je als een gek weg en aangekomen aan de andere kant van de brug keer je om om met volle vaart tegen je tegen stander aan te botsen. Doe dit 1 of 2x in 1 race en je hebt hem gehaald.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De AI gewoon een motor geven. Dat is nog makkelijker. Ik had 'm echt binnen 2 seconden na de start.
     
  13. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonder schakelen verveel ik mij altijd op de rechte stukken, dus ik rij ook maar manual.

    Als er mensen zijn die een beetje fanatiek online willen / kunnen spelen, voeg mij toe: ROYAL Toomzor \o/
     
  14. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelen? Geniet van de omgeving\o/
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, even bijkomen. Net een Street Race gehad. 2 rondes Nordschleife in de sneeuw! :cool:
     
  16. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog even gewacht met het kopen van deze game, omdat ik te druk met halo3 en gtr2 ben. Kreeg ik vandaag een sms'je dat ze bij de mediamarkt een pgr4-competitie hadden in 8 winkels. Toevallig ook die in Arnhem. In zo'n playseat redelijk snelle ronde gereden. Ik was het snelste van het uur, dus kreeg pgr4 gratis \o/. En ik bleek ook de snelste van de dag te zijn, dus ook een a1gp playseat ter waarde van 400 euries gewonnen en een draadloos xbox360 stuur \o/. Dag kan niet meer stuk =D.

    Maandag krijg ik te horen of ik misschien nog een hdtv gewonnen heb, als ik het snelste van de 8 winkels was.
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Had mij ook geSMSt fred 8) Dan was ik er ook ff heen gefietst :cool:
    Maar vette shit Fred. Tommert en ik hadden 't ook met Forza 2. Hopen dat je die TV wint!!
     
  18. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! :)

    Als ik ook had geweten dat er weer zo'n actie bij de MM was, was ik er ook heen gegaan. Vorige keer bij Forza ook zo'n playseat + stuur gewonnen.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk sms't hij niet, dan had hij niet gewonnen ;)

    edit; tog gratz fred
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2007
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.855
    Zo'n actie zou zeker niet in Amsterdam zijn geweest. Liep gister wel langs de MM in Utrecht, shit mischien was het daar ook wel. ( Al zou ik toch geen goeie tijd neerzetten denk ik ^^ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina