1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

    JeePee Guest

    Tommert ging er zelf achteraan. Hij nam zelf contact op met de MM. Ik zou ff bellen Fred...
     
  2. boatfreak

    boatfreak Guest

    Gaan we binnenkort nog een competitie organiseren met snelste tijden zoals met PGR4? :D dat vond ik altijd erg vet en ga dan zeker meedoen 8)
     
  3. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vandaag maar even een mailtje gestuurt naar play-asia
    waar mijn versie blijft ik baal wel iedereen hier lekker aan het race
    en ik maar wachten :'-(:'-(:'-(|:-
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wanneer is de jouwe verzonden?
     
  5. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem 2-10 bestelt 3-10 kreeg ik een mail dat hij verstuurt zou worden die dag.maar ik heb nu niet voor de bubbel verpakking gekozen maar voor de iets duurdere verzending.ik baal echt.
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De mijne is ook 3-10 verzonden en heb 'm al ruim 1,5 week binnen. Ik had gewoon de goedkoopste verzending. Dus hele grote kans dat de jouwe wel echt bij de douane ligt. De mijne was ook al vertraagd, maar had geen boete. Maar als jij duurdere verzending hebt, heb je grotere verpakking en die valt beter op.
    Dus het kan niet anders dan dat ie bij de douane ligt.
     
  7. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben bang van wel ik hoop maar dat hij daar is hij kan ook gewoon zoek zijn en dan ben ik mijn geld kwijt.
    maarja ik ben nu toch nog bezig met forza2 en colin dus
    ik hoef me niet te vervelen maar straks komen er ook weer andere spelen en dan zit ik daar weer mee in de klins
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Clinch! :+
     
  9. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    foutje bedankt
    he bedankt voor je reactie man.
     
  10. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    he goed nieuws kom ik net thuis en wat is er eindelijkkkkkkkkkk
    binnen pgr4 \o/\o/\o/:thumbs:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, is toch alles goedgekomen! Gratz. :)
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zonder boete neem ik aan dan?
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die achievement voor die lange wheelie kun je toch het beste gewoon op het lange stuk van de Nurburgring doen? Want die heb ik nog niet gekocht in die PGR shop..
     
  14. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    New York, en dan de baan met die lange brug.
     
  15. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    nee die heb ik wel gekregen ik denk dat mij spel in een andere postzak heeft gezeten.
    maja ik heb hem en ik heb hem net even gespeelt echt super spel wel makelijk
    maar dat is voor mijn nivo wel goed wordt ook al een dagje ouder hahahaha
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist Rank 1 behaald! Was in de allerlaatste race van Season 3, de Major. Nu alleen nog Arcade op Platinum halen, en dan heb ik alles voltooid! :)
     
  17. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels ruim een week bezig met de nieuwste PGR, en ik ben redelijk positief. Ik ben bijna door de career heen en heb wat potjes online gedaan.

    Wat ik met name naar vind is de moeilijkheidsgraad; normal is verschrikkelijk makkelijk en hardcore is af en toe te vervelend. Met name sommige time vs kudo's events en time attacks op hardcore zijn redelijk frustrerend soms. Natuurlijk horen deze af en toe verschrikkelijk lastig te zijn; een 'hard' moeilijkheidsgraad was in ieder geval voor mij wel zeer op z'n plaats geweest.
    In voorgaande delen ging ik altijd in eerste instantie voor al de gouden medailles waarna ik probeerde de game op platina uit te spelen. Volgens mij scoor je op hardcore echter dezelfde hoeveelheid kudo's als op normal?? Ook hebben ze het spel te vergeeflijk gemaakt. In PGR1 was het wellicht overdreven hoe snel je je kudo's combo's verloor, maar nu gaat het te ver. Soms schamp je de binnenbocht, en hierdoor tik je ook net de buitenbocht aan, en dan verlies je je combo niet eens! Sterker nog: soms ontving ik in dit soort gevallen nog 50 kudo's voor een nice turn ook!

    Van mij hadden de motoren weggelaten kunnen worden. Maar dit is puur persoonlijk; liefhebbers zullen ongetwijfeld blij zijn hierom (denk ik?) . Ik vind de animaties van de motorrijders soms erg buggy en ook het wegcontact van de banden oogt niet natuurlijk. Soms lijkt het alsof motoren soort van zweven.



    Wat wel weer goed geregeld is, is de besturing en hoe de auto's aanvoelen. Dit is namelijk weer heerlijk gedaan! De graphics zijn dik in orde; ik zie alleen weinig verschil met het vorig deel. Al de vlaggen in het publiek en de weerseffecten daar gelaten.

    Qua banen vind ik persoonlijk Macau (kronkelweg door de bergen!) en Quebec (hoogteverschillen en prachtige gebouwen en achtergronden) erg geslaagd. Moest New York er echter weer in?? En ook Sint Petersburg is weinig interessant, naar mijn mening hadden ze dan beter Moskou kunnen recyclen en een andere mooie nieuwe stad kunnen introduceren. Bijvoorbeeld Havana, Amsterdam of Buenos Aires.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zit totaal geen verschil tussen Easy, Normal en Hardcore wat betreft de Kudos. Je krijgt bij alle 3 de moeilijksheidgraden evenveel Kudos en ook evenveel Ranking Points.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uhu en dat is elk deel ook al zo geweest.

    Vanavond weer is gamen :cool:
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee niet vanavond! :eek:
    Vanmiddag toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina