1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In een recent interview met Pro-G is verteld dat een Wii racer van Bizarre Creations - bekend van de Project Gotham Racing franchise - best mogelijk is. Bij Bizarre Creations is het de perfecte uitdaging om met nieuwe technieken te werken.

    De Commercial Director, Sarah Chudley, gaf aan dat ze het erg 'cool' vindt om een Wii racer te maken, vooral het stuurtje vind ze erg 'cool'.

    "We enjoy working on any technology, whatever the capabilities - as they're all a challenge. A Wii racer sounds interesting, especially with the cool racing wheel, but of course we can't discuss any plans for the future as yet, sorry!"
    Sarah Chudley sprak ook over de verschillen tussen de Xbox 360 en de PlayStation 3. Volgens haar zijn de verschillen van de twee consoles hetzelfde als bij de verschillen tussen de PlayStation 2 en de Dreamcast.

    "As for the good old system wars debate, having used them both, we feel both machines are pretty level pegging overall. OK, one might win out in one area, and the other in another, but in general, there's not a massive level leap that there has been in generations like PS2/Dreamcast. It's all about being clever on the system and making sure you're doing what you can to make the most of each machine."


    http://www.xgn.nl/wii/nieuws/6438/bizarre-creations-geeft-hint-over-mogelijke-wii-racer/
     
  2. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Net zoals met voetbal: Ooit word je kampioen\o/
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik heb de eerste twee seizoenen op hardcore gereden. Daar was de uitdaging wel iets groter, maar was nog steeds te makkelijk. Begin 3e seizoen was ik er ook wel een beetje klaar mee, en hoorde ik dat het niet uitmaakte of je easy of hardcore speelt :) Dan is de keuze natuurlijk snel gemaakt ;)
     
  4. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, de achievement voor de 1,000,000 gamer picture is bugged. Ik had dat ding gekocht, en de achievement gekregen. De volgende dag zet ik mijn xbox aan, heb ik mijn kudo's terug, dus ik die 1,000,000 uitgegeven aan autos en motoren, heb ik dus een miljoen gratis kudos gekregen :) En wel de achievement haha
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is al heel lang bekend!
    Zo heb ik het namelijk ook gedaan! ;)
     
  6. Speedy-NL

    Speedy-NL Born To Be A Winner

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    ow, K** als ik dat had geweten...:9
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus zorgen voor 1.000.000, gamer picture kopen, zodat je die achievement behaald. En daarna gewoon je 360 uitzetten, en voila je hebt je 1.000.000 nog?
     
  8. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets ja, ideaal :) scheelt een hoop gezeik want die career is me toch saai...
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Moet ook ik maar is controleren of ik die credits nog terug heb gekregen :eek: Kan ik misschien nog wat auto's unlocken ofzo.
    Ben trouwens gister ook door de arcade mode heen gegaan. Viel eigenlijk ook reuze mee. Die "two wheels only" was even doorbijten, maar de rest was redelijk makkelijk. Buiten die "two wheels only" heb ik ook niet veel op motoren gedaan :9 Wat een ondingen =(
     
  10. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een PGR noob maar dit spel is heerlijk, veel beter dan Forza waarvoor ik het heb ingeruild.
    Alleen 2 vraagjes:
    Voor wat dienen die garages eigenlijk, die auto's worden toch niet gebruikt(zit wel nog maar in het prille begin, 3e championship) in de Gotham Career??
    En waaraan beginnen jullie eerst, arcade racen of Gotham Career?? Was eerst begonnen met arcade maar had meer zin in Gotham career en heb me daar nu opgegooid. Is dit beter om meer auto's en dergelijke te unlocken of circuits te leren kennen??
     
  11. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Garages zijn gewoon een leuk extraatje, dat je erdoor kan lopen en zo je auto's vanuit alle hoeken eens goed bekijken. De auto's die je hebt gekocht komen in je garage te staan. Het maakt niet zoveel uit of je arcade of career doet, bij beiden verdien je kudo's die je kunt besteden aan nieuwe auto's.
     
  12. Maxke-360

    Maxke-360 Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)
    Heb gewoon ander profiel aangemaakt en besloten om eerst de Gotham Career af te werken en daardoor wat meer de tracks te leren kennen voor medailles te scoren in de Arcade mode. En om gewoon te genieten_O_
     
  13. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de motorgeluiden realistisch? :)
     
  14. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, niemand gebruikt ze :cool:
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nou ik wel hoor;)

    Online helaas niet zo veel omdat mensen het leuk vinden om te beuken maar offline speel ik bijna elke race met een motor.

    Dus om gelijk de vraag van .Mb. te beantwoorden; Ja de motor geluiden zijn realistisch. Vooral het geluid van de Kawasaki Ninja klinkt mij als muziek in de oren.

    Met geluid zit het zeker wel goed bij PGR4;)
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha :9

    Vandaag de career maar is uitgespeeld, en net 1 punt teveel, had nu 1338 :mad: :+
     
  17. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je eigenlijk die harley davidson v-rod
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de pack koopt waar die in zit?

    Of je moet hem unlocken, maar dat kan ik me niet herinneren.
     
  19. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je die 100 kudo's endo achievement met een motor??
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Custom Match, Street Race, 1 A.I., zet hem in de G klasse. En ga zelf in de Ducati X999X ofso, iig een motor uit de A klasse, baan: New York - The Outskirts. Huppa ga volle bak tot dat je 300+ rijdt, en doe de endo. Easy!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina