1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Pippin heeft toch niet moeten racen voor die xbox of wel. Kreeg hij hem niet doordat plaatje te downloaden?

    Kan me alleen herinneren dat Agoorlap en ik zover waren gekomen van de Nederlandse toppers om een xbox te bemachtigen.
     
  2. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Wel, was zo'n klein toernooitje van TMF en hij was de favourite:+
     
  3. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ogen doen pijn na het lezen van deze post.

    in·ter·punc·tie (de ~ (v.))
    1 plaatsing van leestekens => punctuatie
    2 leestekens

    in·ter·punc·tie·te·ken (het ~)
    1 leesteken
     
  4. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Superieure onderbuik gevoelens doen pijn aan m'n ogen na het lezen van deze post.

    Mierenneuker (meerdere mieren tegelijkertijd)
    1 iemand die een zeiksnor is

    Zeiksnor
    1 Ferror
     
  5. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool. Ik sta in het woordenboek. Yay.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb PGR4 ook sinds kort :) Ik heb PGR2 onwijs veel gespeeld, de frustrerende platinum-medailles geprobeerd allemaal te halen maar er staan er nog steeds een stuk of 4 open. 3 Heb ik nooit gespeeld omdat ik pas net een 360 heb. Maar goed, dus net hiermee begonnen. Ik had er verder niks over gelezen ofzo, gewoon gaan spelen. Gelijk alles op platinum proberen te halen ook al is dat toch vrij lastig..

    Wat ik eigenlijk al jammer vond is dat je vanaf het begin bijna alle auto's al hebt. Toch? Ik was begonnen met Career, maar nu ik Arcade aan het spelen ben vind ik dat toch leuker. Tijdens Career was ik op een gegeven moment die Lancia zat en had ik het BMW-pakket volgens mij gekocht maar ik snap niet helemaal wat ik dan precies unlock want volgens mij kon ik die auto's bij Custom Game al selecteren en in de Career kan ik nog steeds alleen die 3/4 auto's die er staan selecteren.. En hoe werkt het verder met medailles? Beetje hetzelfde als met PGR2, dat als je alles hebt gehaald op een bepaald niveau dat je 'bonus'-auto's krijgt? Of gaat het echt puur om de Kudo's waarmee je dan dingen kunt kopen? En de Bike-challenges ga ik denk ik sowieso niet doen want die vind ik echt triest. Het rijdt voor geen meter, ertégen racen is ook niet leuk en ik heb er geen verstand van.

    Maar goed, als jullie wat tips/opmerkingen hebben zou dat wel chill zijn :) Wat voor Mode jullie meestal spelen enzo.. Alvast bedankt
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    bij elk toernooi van de career hoort een klasse. Dus je kan die autos pas kieze als je een toernooi doet van de desbetreffende klasse. je kan je auto's wel uitchecken in de garage.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben dit spel trouwens de laatste dagen weer veel aan het spelen. Echt zonde dat deze game zo weinig aanhang heeft. Is echt een geweldig spel. Naast de graphics, besturing is ook het hele landen systeem vet uitgewerkt. Met nationale toernooien en internationale rankings. Hoe langer ik de game speel, hoe vetter ik 'm begin te vinden!
     
  9. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is deze topic inmiddels een beetje dood, maar ik probeer het gewoon. :)

    PGR4 is 1 van mijn eerste race spellen, en het gaat op zich best goed. Maar om goud/platinum te kunnen winnen en om online goed mee te komen, moet je eigenlijk wel driftend de bochten door gaan. Afremmen, de bocht in rijden en gas geven kost gewoon teveel tijd. Ik kan echter helemaal niks vinden om te leren driften. Er zijn zat filmpjes te bekijken, maar niks over het leren driften. |:- Weet / heeft iemand meer info over het goed leren driften? Simpel de handrem aantrekken, en de bocht in duiken is niet voldoende. :p
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Door te driften ga je niet vaak sneller hoor :9. Iig gewoon handrem in drukken, dat werkt het beste. Naja gewoon de muur in duiken werkt nog beter, helemaal geen remweg ;)
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ik drift zelden (behalve als ik kudo's wil). Is ook niet nodig om te winnen. Je moet alleen niet te hard afremmen. Je kan de meeste bochten in pgr redelijk hard nemen. Verder kunnen sommige auto's beter driften dan anderen (als je toch wilt driften).
     
  12. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    mmh..


    Mijn eigen logica dat je bij het driftend de bocht door, sneller bent dan afremmen en door gaan, klopt dus niet.. :p jammer... Dan dus toch maar remmen, bocht in en gas erop.. :D
     
  13. Falastine

    Falastine Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem sinds vandaag gekocht en ben nu nog op school ik zal thuis ook eens effe beginnen met racen en mijn skills uit pgr2 terughalen.
     
  14. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een vrij goede racegame. Graphics zijn wel mooi en het rijd chill. Maar ik erger me dood aan het niet kunnen restarten van races. Vergeet je de tijd ff in de gaten te houden bij iets, finish je ineens laatste. En dan ben je de lul want overdoen kan niet. Daarnaast kun je in een event je auto niet wisselen ook lekker.
     
  15. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je lekker op tijd achter dat het wel een goed racespel is, hij was al een tijdje uit hoor.
    Met een beetje mazzel heb jij nu de helft betaald van wat ik betaald heb.
     
  16. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit in pgr4 nou ook een Yamaha R1? Zo ja, waar kan ik die halen of winnen. En wanneer krijg je in godsnaam de harley davidson v-rod?
    Alvast Bedankt.
     
  17. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Geldgebrek zorgt erbij mij altijd voor dat ik achterloop met de nieuwste games :p. Ik heb em voor 30 euro gefixed via de bazaar dus dat is wel mooi. Maar omdat ie al een tijdje uit is zou ik niet meer kunnen zeggen dat ie goed is?
     
  18. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja natuurlijk wel, was eigenlijk ook een grapje.
    Je bent beter af omdat je vaak minder dan de helft betaald voor hetzelfde produkt.
    Als ik enige vorm van geduld zou hebben op dit vlak zou ik standaard wachten tot ze afgeprijst zijn.
    Veel plezier ermee zou ik zeggen.
     
  19. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gisteren gekocht. Wel nice. alleen die smijten met die punten zeker? Niet normaal.

    toch even gekeken wat ze juist allemaal zijn blijkbaar al goed gestegen bij die competitie punten.

    al vraag ik mij af hoe je 8 wagens tegelijk in de lucht gaat kunnen krijgen. en raar genoeg heb ik die first stunt on a bik achievement niet gekregen want heb al veel wheelie's en stoppie's gedaan. Boeie.

    Verder racen....
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Get eight vehicles in the air at the same time.


    Self Explanatory but a little challenging.

    1 ) Custom game

    2 ) Street Race

    3 ) City: St Petersburg

    4 ) Route: The Hermitage Race

    5 ) Weather: Clear

    6 ) Laps: 1

    7 ) Advanced Options: Number of AI: 7, -REVERSE- (important!)

    8 ) Lobby. Give everyone (you included) A-class Ducati 998r Xerox.

    9 ) Set all AI to Platinum.

    Start race, hit it. Jump is directly ahead.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina