1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die aanbieding waarbij je bij PGR4 ook een gratis controller kreeg (of andersom ;)) zal wel niet meer geldig zijn?
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    PGR4 word niet echt veel gespeeld door ''ons (top NL-ers PGR)''. Maar we racede eigenlijk alles wel. South Strip Loop -- Las Vegas, en Park Row -- New York, vond ik altijd wel mooi.
     
  3. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ckers, Maar ik rij vaak op nurburgring(geen sneeuw)
    Duurt lekker lang.
     
  4. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nb-ring is echt heerlijk! Muziekje erbij, op flink aantal rondjes zetten, en je bent zo een half uur verder. :D
     
  5. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    heeee allemaal ,

    is het stuurtje een echte toegevoegde waarde met racen. of is het niet echt praktisch?
    of mischien een race seat ofzo regelen dat je goede houvast hebt en dat het goed vast zit aan een set.
    is het alleen met forza2 en pgr4 dat het stuurtje echt goed werkt?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Persoonlijk zou ik het stuurtje alleen voor simulatie games gebruiken. Met arcade games (vind ik) is een controller fijner.
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook al ja.
    ik kan een heel leuk setje kopen met een echt stoeltje en MS stuurtje en dat allemaal op een stevig onderstel dat ook nog verstelbaar is.
    het lijkt me tof alleen de praktische kant lijkt me minder.
    om nou elke x het hele geval te verslepen voor een beetje racen is nog al wat, en mn vriendin wil dat ding niet voor altijd in de woonkamer hebben ( ik weet ik zit onder de plak) =( :cool:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  8. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een stuur. En ik vind het echt de moeite waard het spel word veel leuker alleen bij het begin moet je wel even wennen natuurlijk. Maar als het niet te duur is zou ik het wel halen;)
     
  9. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Yaah, ik heb met de DBR9, de NB-Ring in 6minuten en 24 seconden afgelegd\o/:b::p
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nice, probeer is op een city track een tijd neer tezetten, en geef is een auto. Dan rij ik ook een rondje ;)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem gister even gehaald maar na een paar races offline en online heb ik al 200 punten aan achievements. Gaat wel een beetje makkelijk.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Mmja in het eerst kwartiertje had ik toen ook al 90 punten... Maarja, tegenwoordig schijnt dat ook punt te zijn waardoor games meer verkopen, makkelijke achievements
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Helaas is dat volgens mij ook waar. Als je kijkt hoeveel mensen Avatar alleen voor de achievements hebben gekocht... =(

    Ik wil deze game nog steeds een keer kopen, maar ik zit te wachten op een onweerstaanbare aanbieding. Die met de controller heb ik gemist.
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Jammer, kijk anders is op xbazar. Of vraag gewoon in de Media Markt of je nog van die actie mag gebruik maken, zeg dat je op vakantie was ofso, dat je daardoor niet mee kon doen 8)
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik denk dat dat niet gaat lukken. 8)
    Die man bij de games afdeling weerhoud me er bijna van om helemaal niet meer naar de MM te komen. Arrogante kwast.

    Misschien een mailtje sturen naar de Dynabyte. Even mijn charmes op hun loslaten. :cool:
     
  16. Gacer

    Gacer Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Dag allemaal

    Ik heb die gamerpicture van 1,000,000 unlocked en ik zie dat die ook op mijn harde schijf staat. Hoe krijg ik die nu ingesteld als mijn gamer picture? Ik heb me al rot gezocht en hier leek het me de beste plaats om mijn probleem op te lossen. Ik zie de pgr4 gamer picture nergens staan als ik de gp wil veranderen maar staat dus wel op men harde schijf.
     
  17. Melk

    Melk Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee hoe moet ik die free roam game mode doen in split screen? als het niet kan is dit echt een kut spel.
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    welkom op het forum, ik denk dat je hem eerst in het spel moet kopen, en dan kan je hem als gamepicture doen

    kan niet, alleen online. wat je wel kan doen is met z'n 2en online deze mode doen, dan doe je het dus eigenlijk wel splitscreen, maar je moet dus xboxlive hebben
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind het jammer dat je single player niet kan free roamen. Je moet persé met iemand anders online maximaal 15 minuten maar.
     
  20. Gacer

    Gacer Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    kopen als zijnde kopen in microsoft point of kopen met kudos?
    Want ik heb em al gekocht met kudos he ....

    edit: tis opgelost. ik dacht dat de gp er zo uitzag: [4] (van PGR 4) maar blijkbaar heb ik mij vergist en is de gp die ge krijgt als ge de 1,000,000 gp unlockt zo: [K] (van Kudos). die [4] heb ik ook ma da zal iedereen wel hebbe die het spel heeft. Toch bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina