1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Project Gotham Racing 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door LoukK, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanner is de volgende boost dag?

    Heb gisteren het spel gekocht, had PGR3 ook. Vind het deze keer veel leuker omdat ik veel meer auto's herken en dus de waarde ervan weet. En bijna alle motors ken.

    echt leuk om op een Yamaha R6'je te racen.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De tijd en datum weet ik zo nog niet. Maar de 3 man waarmee ik geboost heb wilde ook nog een keer de team domination halen. Deze lukt echt alleen met 8 man. Je krijgt anders geen server gevonden. Dus wij moeten alleen die nog. Maar hun wilde allemaal deze ook hebben. Dus we hebben acht man nodig. Helaas konden Pacboyslim en Chrizzle niet meedoen. Dus dan hebben we sowieso nog 3 mensen nodig. Het is behoorlijk zuur voor Pacboyslim en Chrizzle mja kan er ook niks aan doen.

    Ik zelf denk weer aan een zondag middag of avond dan zijn de meeste mensen toch vrij.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Count me in, wil best jullie helpen ^^. Moet nog wel kijken of ik zondag kan, vast wel s'middags :). Oh en Gold Rush, is het wel zeker dat ik jou ook kan joinen?
     
  4. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuur mij ook maar een fr en een datum/tijd waneer we het doen
     
  5. Burr

    Burr Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen hoe Pgr4 is ? Wat kun je doen, hoe is de besturing, grapics etcc..
    waarschijnlijk koop ik hem binnekort !! bedankt alvastt
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Het spel is behoorlijk Arcade. Maar lang niet zo erg als Need for Speed en Burnout. Forza is veel realistischer. In PGR4 staan de rijlijnen en fun centraal. Je moet echt zo goed mogelijk door de bocht komen wil je de beste tijd neer zetten. Ik zelf vind de besturing zeer fijn. De auto kan nauwelijks kapot, op spiegels en raamscheurtjes na. Online is het helaas niet zo druk meer. Maar er zitten leuke modes in PGR4. PGR4 heeft ook een heel goede en mooie fotomode. Met de sneeuw en regen effecten maak je al snel echt hele mooie foto's. Tevens kan je ook met tig verschillende motoren rijden. Verder zitten er behoorlijk veel dikke bakken in.

    Persoonlijk raad ik je aan om deel 2 te kopen voor de oude xbox. Als je die niet hebt raad ik je misschien toch deel 3 aan. Die had ik toen zo kapot gespeeld. Hij is minder uitgebreid maar ik heb er zoveel fun mee gehad. tevens is dat spel voor maar 10 euro te koop. Al is het misschien toch beter om deel 4 te doen. Die is toch iets uitgebreider.
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Download de demo er eens van. Dan krijg je al een aardig idee van de game :).
     
  8. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan mijn versie van pgr4 wel overkopen voor weinig, ik doe er toch weinig mee.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    hehe wat is weinig?
    (interessant!)
     
  10. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    20 euro inclusief verzendkosten? of misschien heb je iets interessants om te ruilen
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    van ruilen komt huilen! :+ ik vind het te veel! sorry


    ontopic:
    Ik vond trouwens de sneeuw erg matig in de demo uitgewerkt hoe is dat in het echte spel?
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo van PGR4 kwam pas uit toen de game al in de schappen lag volgens mij. Is dan gewoon hetzelfde. Het scheelt ook qua resolutie.
    Op een 'normale' tv is het natuurlijk minder dan hd (ready).
    Het rijden gaat in ieder geval heerlijk, en het is online gewoon erg leuk! Ik heb alle 4 de delen gespeeld, dus voor mij is het een super serie.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb niet eens HD ready! ik heb Full HD :+

    Toch vond ik de sneeuw matig uitgewerkt misschien ooit eens kopen voor 5 euro in de budget bak
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dude, wallbachen en shift glitchen ook :+ Maar ben wel eens met je verhaal...

    Laatste alinea, amen.

    *Moeten nodig weer eens wat oprichten voor een avondje PGR3 :eek:
     
  15. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je deze achievement haalt? :+

    Stuntman
    Perform your first stunt on a bike.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een wheely maken op je motor?
     
  17. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee volgens mij niet, want ik heb al eens een wheely en een endo gedaan maar gebeurt niks.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel even op b drukken voor de stunt ;)
     
  19. Ashley__

    Ashley__ Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, het is gelukt! :thumbs:
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    PGR4 Team Domination boost #2!
    Zondag 12 oktober 20:00 uur!

    Ik heb 7 mensen nodig die er ook echt zijn. Liefst meer want niet iedereen kan altijd joinen. Dus heb je de Team Domination achievement nog niet en wil je hem wel. Laat hier iets weten!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina